• Ik vraag zes minuutjes van jullie tijd om dit filmpje te bekijken. Ik zweer dat je er geen spijt van krijgt.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 0:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 jan 2013 - 14:29 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NU BEN IK ER KLAAR MEE. Hou allemaal gewoon je fucking bek dicht en houd hier vrede. Ik heb geen zin dat dit stopt omdat er straks ruzie is. Het is oke dat je iets haat, eigenlijk niet want je hebt er geen reden toe, maar dat hoeft niet steeds opnieuw herhaalt te worden. We weten dat jij diegene haat en als je er iedere keer over gaat zeiken als er een plaatje komt is het ook niet leuk meer. Bah.
    En ja, je mag je aangesproken voelen. Ugggh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    230710 schreef:
    (...)

    Ook direct de reden dat het hier niet meer vooruit gaat. ;c


    Het is leuk daar, veel 1D fans. ccc:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En sorry dat ik boos ben, maar m'n periode zit eraan te komen en vanavond heb ik weer training waar ik nog wat moet afhandelen met iemand die me echt kwaad gekregen heeft..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    En sorry dat ik boos ben, maar m'n periode zit eraan te komen en vanavond heb ik weer training waar ik nog wat moet afhandelen met iemand die me echt kwaad gekregen heeft..


    Ik zit in mijn periode en ik ben ziek.


    help

    Heeft er iemand een zakdoek voor me?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DeGeneres schreef:
    NU BEN IK ER KLAAR MEE. Hou allemaal gewoon je fucking bek dicht en houd hier vrede. Ik heb geen zin dat dit stopt omdat er straks ruzie is. Het is oke dat je iets haat, eigenlijk niet want je hebt er geen reden toe, maar dat hoeft niet steeds opnieuw herhaalt te worden. We weten dat jij diegene haat en als je er iedere keer over gaat zeiken als er een plaatje komt is het ook niet leuk meer. Bah.
    En ja, je mag je aangesproken voelen. Ugggh.


    Ik heb er wel degelijk een reden voor, en ja ik blijf zeiken.
    Ik ben niet de enige die moeilijk doet.

    Maar voor mij is het goed, mij zie je hier niet meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    230710 schreef:
    (...)

    Hoi. c:

    Hey, hoe gaat het?(:


    •*• Lululu •*•

    Moffat schreef:
    (...)

    Ik heb er wel degelijk een reden voor, en ja ik blijf zeiken.
    Ik ben niet de enige die moeilijk doet.

    Maar voor mij is het goed, mij zie je hier niet meer.


    Ja, maar om nou om elk plaatje te gaan zeiken slaat nergens op. Wij zeggen er toch ook niets op als jij een plaatje van Miley neer zet? Volgens mij vinden we dat zelfs nog wel leuk...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    230710 schreef:
    (...)


    Natuurlijk ben je niet de enige, dit topic telde vroeger evenveel fans als "haters".
    Denk je dat ik dat nog niet gedaan heb?
    Lisanne en Lisette en al de rest hadden er vroeger geen probleem mee, ook al zijn ze geen fan. Waarom zou ik niet net hetzelfde mogen doen als vroeger?
    En weet je, ik heb al meer als genoeg geluisterd hier en ik ben het kotsbeu. Er zal nooit naar mij geluisterd worden, zeker niet als het over Jordan gaat.
    En over dat laatste, tegenwoordig zit hier toch amper nog iemand. Dat kan je zien aan het aantal topics per week, twee misschien


    Ik heb er ook niet echt veel problemen mee, maar ik vind het gewoon zo idioot dat je niet meer op Quizlet rond kunt gaan zonder dat je 1D tegenkomt.

    Ik was vroeger fan van ze - ik had zelfs een story - maar ik vind ze nu gewoon afgezaagd en dat is gewoon mijn mening.


    help

    Moffat schreef:
    (...)

    Ik heb er wel degelijk een reden voor, en ja ik blijf zeiken.
    Ik ben niet de enige die moeilijk doet.

    Maar voor mij is het goed, mij zie je hier niet meer.


    EVELIEEEEEEEEEEN! DON'T LEAVE MEEEEEEEEEEE! UUUUUUUUUUS!


    help

    IK HEB FREAKING VEEL BUIKPIJN, IK LIG HIER HAAST TE CREPEREN VAN DE PIJN EN WE HEBBEN GEEN PIJNSTILLERS MEER.

    D:


    help

    Rowboats schreef:
    IK HEB FREAKING VEEL BUIKPIJN, IK LIG HIER HAAST TE CREPEREN VAN DE PIJN EN WE HEBBEN GEEN PIJNSTILLERS MEER.

    D:

    ;c Ik heb er ook last van.
    Och arm <3


    •*• Lululu •*•

    230710 schreef:
    Heeft er iemand een zakdoek voor me?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Ja, maar om nou om elk plaatje te gaan zeiken slaat nergens op. Wij zeggen er toch ook niets op als jij een plaatje van Miley neer zet? Volgens mij vinden we dat zelfs nog wel leuk...


    Ik plaats hier godverdomme niks over Miley.

    En ik heb mijn redenen dat ik iets tegen 1D heb, en dat heeft een deel te maken met hen, maar ook met andere dingen.
    Excuse me for having feelings and memories.

    En nu ben ik het echt beu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maron schreef:
    (...)



    Mag ik die opslaan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.