• Kleine zeur topic

Vandaag gaat echt goed met mij! *Sarcasme*
    Vanochtend werd ik wakker met buikpijn. Nu heb ik heel vaak buikpijn, dus trek ik me er niet veel van aan. Helaas ging het na een uur niet weg en werd het alleen maar erger. Kom ik bij metro centrum, waar alle bussen bij elkaar komen die rijden in onze stad en het gebied eromheen. Komt de hele tijd mijn bus niet. Gelukkig zijn meerdere er lijnen richting mijn school. Die bus was alleen overvol en buikpijn maakt het er niet beter op + een zware tas.
    Op school was het nog niet over en ben ik een aspirientje gaan halen. Helaas, de pijn ging nog niet weg. Het was ietsje minder, maar nog wel pijnlijk. Ik werd er meer moe van en moest opletten dat ik niet ging slapen bij scheikunde :'D.
    Voor de rest was het allemaal saai. Kom ik bij geschiedenis: Krijgen we een brief voor een project: Scapino. Dan moeten we gaan dansen, zingen en toneelspelen voor de ouders met de thema: Cleopatra. Ik vond er al niets aan totdat ik de tijd en datum zag. Het is van 13:45 tot 21:00 op school op vrijdag 18 jan .___. Ik heb net een oppas baantje en moet dan oppassen. En je moet ook in een bepaalde kleurcode komen. Waarschijnlijk is dat wit of bruin. Raad eens welke kleuren ik niet in mijn kast heb hangen? Wit en bruin.
    Toen moest ik bij Duits een hele tekst vertalen. Dat is nog niet zo erg, behalve dat het voor een examen klas is dat een niveau lager is. Het is een "makkelijke" tekst. Ik deed 30 minuten over een alinea.
    Naar huis weer een ramp. Pijn in buik en schouder door mijn zware tas. Ging ik bij de bushalte staan en de tijd was 4 en 25 minuten. De 25 minuten was voor de volgende bus. Staat 'ie op 3 minuten, gaat het naar 5. En zo ging het door totdat de volgende bus op 4 minuten stond. De bus was helaas overvol.
    Gelukkig kwam mijn bus naar mijn wijk 2 minuten eerder c:.
    En ik kreeg net te horen van mijn moeder dat ik misschien onder het Scapino project uitkomt, vanwege zakelijke redenen van mijn moeder en vader, ik met mijn baantje en ze wilt niet dat ik om 9 uur 's avonds alleen naar huis fiets. Ze had mijn teamleider van school gebeld. Nu hopen dat ik eronder uitkomt :'D.

Hier nog een Grumpy Cat:

Hoe was jullie dag :3?

[ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 17:26 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Scapino-dag, jeej.

Beetje op bank zitten..

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Gohja. Ik erger me nogal aan mensen die overal over klagen en zagen, aangezien ik dat ook nooit doe, en raad eens welke soort mensen er in mijn klas zitten ? Juist ja. Vandaag tijdens LO was er een gast; Maar ik kan niet op mijn hurken zitten !
    Like, seriously ? Mijn knieschijf zit het meeste van de tijd niet op de plaats waar hij moet zitten, ik zeg er nooit iets over en dan zaag jij over het feit dat je niet op je hurken kan zitten ? Wauw.
    Nu komt er ook nog bij dat mijn nieren niet in orde zijn, door andere medische ingewikkelde achtergrond, en ik mag gewoon niet drinken in de klas, iets wat ik wel zou moeten doen.
    Maar goed. Voor de rest had ik gewoon weer last van mijn Wiskunde leerkracht die dringend op pensioen moet.

Lifeisajoke schreef:
    Gohja. Ik erger me nogal aan mensen die overal over klagen en zagen, aangezien ik dat ook nooit doe, en raad eens welke soort mensen er in mijn klas zitten ? Juist ja. Vandaag tijdens LO was er een gast; Maar ik kan niet op mijn hurken zitten !
    Like, seriously ? Mijn knieschijf zit het meeste van de tijd niet op de plaats waar hij moet zitten, ik zeg er nooit iets over en dan zaag jij over het feit dat je niet op je hurken kan zitten ? Wauw.
    Nu komt er ook nog bij dat mijn nieren niet in orde zijn, door andere medische ingewikkelde achtergrond, en ik mag gewoon niet drinken in de klas, iets wat ik wel zou moeten doen.
    Maar goed. Voor de rest had ik gewoon weer last van mijn Wiskunde leerkracht die dringend op pensioen moet.

Dat is erg vervelend :c.

Ik heb geen medische problemen, alleen kleine irritante dingen. Beterschap :3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

SCAPINO THEATER DAG omg. Dat had ik in de brugklas, zo zinloos c: Vond het niet erg though, aangezien iedere reden om geen les te hebben een goede reden is.
    Mijn dag was, meh, vermoeiend. Ik kan echt niet wennen aan school, ik wil vakantie T-T. Wel veel gelachen, as usual. Moest naar de tandarts, veel gefiets dus. Ik hou niet van fietsen. Of tandartsen. Zo zinloos. Daarna helemaal terug gekomen voor ICT (als je er niet bent, moet je het in je vrije tijd inhalen D: ), maar dat was zo saai en ik was zo moe, ik viel echt bijna in slaap. Daarbij ging het over Word en hoe je spellingscontrolle toepast, ik bedoel, kom op zeg. Zo. Zinloos.

i put the fun in funeral

GADVERDAMME SCAPINO. Ik moest dit ook doen vorig jaar in de brugklas.. Mijn dag was echt niet perfect. Eerste uur een toets, waarvoor ik half geleerd had en deze uiteindelijk moeilijk bleek te zijn. Het 4e/5e uur blokuur beeldende vorming gehad met een docent en stagier die me allebei niet mogen. Het 7e en 8e uur eruit gestuurd. Bij het 7e omdat ik een te grote mond had, en het 8e omdat ik liep te praten de hele tijd.
    Eerste dag na de vakantie begint al goed...

Well, shit. Ik hoop niet dat er voor mij ook een Scapino dag komt. :')

Meh, dag kon beter maar ook slechter. Ik heb op dinsdag sowieso een kutrooster om het maar zo even te zeggen. blokuur wiskunde, 4e en 7e uur Cambridge Engels (heel logisch ook, 4e en 7e uur) en voor de rest ook geen leuke vakken. En ik moet volgende week tijdens tekenen naar de ortho. Ook balen.

Zo, heb ik mijn zeurrondje weer even gehad.

Nee dat mag je niet.

-