Kleine zeur topic
Vandaag gaat echt goed met mij! *Sarcasme*
Vanochtend werd ik wakker met buikpijn. Nu heb ik heel vaak buikpijn, dus trek ik me er niet veel van aan. Helaas ging het na een uur niet weg en werd het alleen maar erger. Kom ik bij metro centrum, waar alle bussen bij elkaar komen die rijden in onze stad en het gebied eromheen. Komt de hele tijd mijn bus niet. Gelukkig zijn meerdere er lijnen richting mijn school. Die bus was alleen overvol en buikpijn maakt het er niet beter op + een zware tas.
Op school was het nog niet over en ben ik een aspirientje gaan halen. Helaas, de pijn ging nog niet weg. Het was ietsje minder, maar nog wel pijnlijk. Ik werd er meer moe van en moest opletten dat ik niet ging slapen bij scheikunde :'D.
Voor de rest was het allemaal saai. Kom ik bij geschiedenis: Krijgen we een brief voor een project: Scapino. Dan moeten we gaan dansen, zingen en toneelspelen voor de ouders met de thema: Cleopatra. Ik vond er al niets aan totdat ik de tijd en datum zag. Het is van 13:45 tot 21:00 op school op vrijdag 18 jan .___. Ik heb net een oppas baantje en moet dan oppassen. En je moet ook in een bepaalde kleurcode komen. Waarschijnlijk is dat wit of bruin. Raad eens welke kleuren ik niet in mijn kast heb hangen? Wit en bruin.
Toen moest ik bij Duits een hele tekst vertalen. Dat is nog niet zo erg, behalve dat het voor een examen klas is dat een niveau lager is. Het is een "makkelijke" tekst. Ik deed 30 minuten over een alinea.
Naar huis weer een ramp. Pijn in buik en schouder door mijn zware tas. Ging ik bij de bushalte staan en de tijd was 4 en 25 minuten. De 25 minuten was voor de volgende bus. Staat 'ie op 3 minuten, gaat het naar 5. En zo ging het door totdat de volgende bus op 4 minuten stond. De bus was helaas overvol.
Gelukkig kwam mijn bus naar mijn wijk 2 minuten eerder c:.
En ik kreeg net te horen van mijn moeder dat ik misschien onder het Scapino project uitkomt, vanwege zakelijke redenen van mijn moeder en vader, ik met mijn baantje en ze wilt niet dat ik om 9 uur 's avonds alleen naar huis fiets. Ze had mijn teamleider van school gebeld. Nu hopen dat ik eronder uitkomt :'D.
Hier nog een Grumpy Cat:
Hoe was jullie dag ?
[ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 17:26 ]
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor