• Het is eigenlijk de voorkant van mijn boekverslag.. Het was toch vakantie en had wel even zin om te tekenen, dus heb er al aardig wat werk aan gehad en ben nog lang niet klaar. Normaal doe ik daar echt niet zoveel moeite voor haha.
    Ik wou eigenlijk even jullie menig weten, de neus is een beetje raar en die ben ik nu aan het bijwerken, en de wenkbrauwen moeten ook nog donkerder. Zo heb ik nog wel een aantal verbeter punten en ben echt nog niet klaar maar ik dacht dus, meestal zien andere mensen weer verbeter punten die ik dan net over het hoofd zie ofso. Verder teken ik bijna nooit met kleur en vind schaduwen en dat soort dingen echt moeilijk, en dan al helemaal als het geen zwart wit is. -.-

    Ze is een Kumari, een meisje dat word gezien als reïncarnatie van een godin.

    ik weet het, de foto is echt geweldig uhuu..

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 22:33 ]

    Ik vind hem al zeer goed gelukt voor iemand die niet veel tekent!
    Probeer nog meer met licht en schaduw te werken. De vlakken die zeer licht zijn mogen echt bijna zo wit zien als je blad, de donkere stukken mogen echt zeer donker.
    Ik ben benieuwd naar het resultaat.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bedankt voor je tip ! Ik maak hem beetje bij beetje steeds wat donkerder op de plekken waar dat nodig is, maar ben bang dat ik het opeens veel te donker maak dus doe het heel geleidelijk haha. Ik hou echt van tekenen maar faal hard in portretten en mensen, dus dit een beetje in verhouding krijgen heeft me eeuwen gekost^^

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 17:57 ]

    voor de neus zal ik als ik jou was even bij wat mensen de neusbrug bestuderen. Dan kan je de licht/donker loop van wang naar neus beter zien, en tekenen.
    Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Oh, en kijk goed naar de wenkbrauwen. De haartjes van een wenkbrauw lopen niet in een richting. :)


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Ik vind hem al best goed. Nog een op wat kleine dingetjes afwerken, maar hij is al erg mooi!


    Bad decisions make good stories.

    Lol ja, die schaduwen bij de neus zijn hier heel apart haha maar die heb ik ondertussen bijgewerkt, maar alsnog klopt het niet haha.. Ik moet gewoon wat vaker mensen gaan tekenen denk ik.
    Maar heel erg bedankt voor je tips !