• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de zestien en de twintig, niet allemaal zestien) (trainers ouder als 25 en huisbewaarders ouder als 30)
    Geslacht:
    Nationaliteit
    Sport:
    Karakter: (plus- en minpunten
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore-
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:20 ]


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Cameron Esp, bijgenaamd Cam
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Noors
    Sport: Zwemmen
    Karakter: Cameron is een vrolijke jongen. Hij maakt makkelijk contact met anderen en kan eigenlijk met iedereen wel overweg. Hij heeft veel vrienden, vooral van de zwemclub waar hij bij zat. Hij is altijd in voor een grap en heeft een vlotte babbel. Hij is een enthousiaste, niet altijd even serieuze jongen. Zijn carrière als zwemmer is het enige wat hij echt serieus neemt.
    Uiterlijk:


    Cameron is door het vele trainen gespierd en omdat hij met zijn 1,93 behoorlijk lang is, is hij een indrukwekkende gestalte. Hij heeft donkerblond haar en lichtgrijze ogen. Hij draagt meestal een spijkerbroek met een shirt met gympen eronder. Hij beweegt zich behoorlijk sierlijk voor een jongen en is buiten een zwemmer ook een goede danser.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:38 ]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    dat mag maar omdat het vaak impopulaire rollen zijn had ik ze er niet bijgezet. Als je er een wilt, trainers moeten ouder zijn als 25 en huisbewaarders ouder als 30


    mag ik dan een vrouw maken die beide is alleen dan wel jonger dan 30?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Mag ik een meisje?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik anders ook nog een meisje mogen, of heb je er daar al te veel van?


    Do what people say you can't.

    [Beat - Sourire]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    @Xerces, oké omdat ze het allebei is.
    @Sepentkiss is goed
    @xElounor, even geen meisjes meer tot jongens en meiden gelijk is.


    Remember to be ridiculous.

    Ik maak dan nog een jongen, als dat mag natuurlijk. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Ik maak dan nog een jongen, als dat mag natuurlijk. :3

    ik zet je er meteen bij


    Remember to be ridiculous.

    Huisbewaarder en trainer
    Naam: Charira Asasia Meyling
    Leeftijd: 27
    Geslacht: vrouwelijk
    Nationaliteit: Iers (ze heeft een Griekse vader en Ierse moeder)

    welke sport zal ik haar laten geven?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:52 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    Huisbewaarder en trainer
    Naam: Charira Asasia Meyling
    Leeftijd: 27
    Geslacht: vrouwelijk
    Nationaliteit: Iers (ze heeft een Griekse vader en Ierse moeder)

    welke sport zal ik haar laten geven?

    het best iets waar al een sporter voor is, je vult de rest van de rij ook nog in?


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    het best iets waar al een sporter voor is, je vult de rest van de rij ook nog in?


    ja, en wat dacht je van dans en beweging?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    (...)

    ja, en wat dacht je van dans en beweging?

    is goed


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Zane Wesley Garçia.
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Nationaliteit: Spaans.
    Sport: Motorcross.
    Karakter: Zane is het type jongen dat wel degelijk tegen een stootje kan. Hij is een flirt en bespeeld iedereen als hij het wilt, wanneer hij het wilt. Als hij op de motor zit is hij verschrikkelijk ijverig en doet hij er alles aan om te winnen. Zane is een jongen die ruw met anderen omgaat en graag mensen gebruikt, aangezien hij vrij egoïstisch kan zijn. Toch heeft hij ook een zwakke plek, alleen moet je die maar even zien te vinden... Als Zane je ziet als een echte vriend of vriendin weet je dat hij je zal beschermen, altijd.
    Toen Zane twaalf was heeft hij een ongeluk gehad met BMX, een sport die hij vroeger uitoefende. Hiervoor is hij op een brancard gelegd geworden en voor Zane's gevoel zat hij vast en kon hij zich niet bewegen. Deze minuten waren een verschrikkelijk beangstigend moment voor hem en daarom heeft Zane nu een angst voor liggen op zijn rug. Als hij moet liggen, ligt hij op zijn zij of zijn buik.
    Uiterlijk:
    Zane heeft een getinte huid, zwarte haren en volle wenkbrauwen. Zijn lengte is 1 meter zesenzeventig en het liefste draagt hij hoodie's, dit is iets waarmee je hem vaak zult zien rondlopen. Verder draagt Zane altijd een armbandje, wat zijn kleine zusje voor hem heeft gemaakt toen hij zestien werd.


    Extra: Als Zane verplicht op zijn rug moet liggen kan hij niets anders dan schreeuwen, jammeren en zelfs huilen. Hij heeft een jonger zusje, Yara, die nu elf jaar oud is.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Xerces schreef:
    Huisbewaarder en trainer
    Naam: Charira Asasia Meyling
    Leeftijd: 27
    Geslacht: vrouwelijk
    Nationaliteit: Iers (ze heeft een Griekse vader en Ierse moeder)



    Sport: Dans en Beweging/Conditie
    Karakter: Vroeger wou ze zelf bij de top van de sport horen maar na vele mislukkingen, ruzies en blessures is ze gestopt met judo. Daarna heeft ze vele sporten beoefend zoals; hockey, handbal, ballet, atletiek en hardlopen maar het werd allemaal niets en er was geen hulp te krijgen. Uiteindelijk ging ze op dansen en kwam opeen idee waardoor ze een initiatief nam. Het initiatief om ervoor te zorgen dat andere jonge sporters hun droom wel konden waarmaken en zo niet dat ze niet meteen zonder hulp en/ of begeleiding zitten. Ook wil ze van iedereen alle meningen weten met een reden, en alle achtergrond verhalen vind ze belangrijk om te kennen. Ze kan als diegene wil goed helpen en advies geven. Ze wil ervoor zorgen dat iedereen een thuis krijgt bij haar.
    Ze is vaak rustig en dan opeens slaat dat om en is ze hyper en dan slaat het weer om en is ze weer rustig.
    Uiterlijk:

    jpg

    Extra: ze heeft nu ook nog een blessure aan haar rechterhand.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Naam: Rosalia Alena Rákóczi
    Leeftijd: Bijna 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Hongaars
    Sport: Karate
    Karakter: Rosalia is een heel erg sociaal persoon. Vriendelijk, geduldig, betrouwbaar, humoristisch en zeker niet verlegen. Ze maakt gemakkelijk nieuwe vrienden, kan zich goed aanpassen aan situaties. Altijd luistert ze naar mensen, hoe vervelend de verhalen ook kunnen zijn en geeft mensen advies wanneer ze het nodig hebben. Zij vertelt nooit wat door als anderen dat niet willen en zet zichzelf altijd op de tweede plaats.
    Aan de andere kant als ze mensen niet mag, laat ze dat ook echt blijken. Dat zijn moment dat je moet oppassen en niet te ver moet gaan, want Rosalia is niet bang haar handen te gebruiken en is al meerdere malen van een school geschorst vanwege vechtpartijen. Ze is ook nooit bang haar mening te laten horen, wat door mensen vaak als een negatieve eigenschap wordt gezien, maar dat houd Rosalia niet tegen om het niet te doen.
    Uiterlijk:



    Extra: -Komt nog-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer