• Hallo (:
    Ja ook ik zoek iemand die een cover maakt voor mij. Aangezien mijn computer niet werkt op dit moment, kan ik dit niet zelf doen.
    Hier is eem lijstje met de volgende dingen die ik graag erin/erop zou willen:

    Plaatjes:1 - 2 - 3 - 4
    Nummer 3+4 dienen als achtergrond. Als nummer 4 niet goed is qua kwaliteit, mag je een ander zoeken, tags: hip hop, dance group
    Eventueel omschrijving van je verhaal: het is een drama/fanfiction/romantisch verhaal met Justin Bieber en Francisca Oakland. Francisca verhuist naar Atlanta op daar een dansschool op te richten. Ze wilt zich meer richten op hip hop, en choreograven voor bekende dansers. Zelf danst ze al op hoog niveau, en wil zover komen tot professioneel danser. Ze komt in contact met de choreograaf van Justin, die op haar dansschool wel wilt helpen. Ook zo komt Justin regelmatig bij haar in de studio om te trainen. Zo ontstaat hun liefde. Dit gevolg door natuurlijk veel drama, ruzie en andere dingen.
    Sfeer die in je cover moet: vrolijk, niet te donker maar niet te licht.
    De titel van je verhaal: You told me you'd never fall in love - Justin Bieber
    Gebruikersnaam voor op de cover: Bieberen
    Eventueel de stijl van je lettertype: sierlijke letters
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: zwart of wit

    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 13:48 ]

    Nobody? D:

    Ik wil het best doen, maar ik maak niet echt veel covers, maar dan heb je alvast een om uit te kiezen...


    --

    Sorry, maar ik kan het toch niet doen. De site waar ik meestal op werk heeft hetgene waarbij je plaatjes over elkaar kan doen tot iets gemaakt waarvoor je moet betalen...


    --

    Ik wil het gerust doen, maar ik heb eerst een lijstje met anderen. Dus ik kan hel niet direct maken aangezien dat niet fair is tegenover hen.
    Link naar CoverCreation
    Dus je moet maar even bezien of ik je erbij moet zetten op de lijst of niet...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 14:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Slotje op vraag van topicmaakster.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."