• Ik ben dus bezig om een verhaal te schrijven, maar ik wil het allemaal zo uitgebreid mogelijk hebben. Dan heb ik later namelijk geen obstakel omdat ik ergens niet aan heb gedacht.
    Ik doe dit door vragen aan mijzelf te stellen over het verhaal en die dan te beantwoorden. Nu kan ik alleen niks meer bedenken, zouden jullie mij kunnen helpen?
    Kort gezegd gaat het er over dat 20 jongeren in een villa zitten. Ze zijn verdeeld in duo's. Een duo moet iedereen vermoorden, dan mogen ze zelf naar huis. Het vind plaats op een onbewoond eiland, niemand weet waar ze zijn.
    Als jullie mij kunnen helpen, duizendmaal dank!


    Happiness is a choice.

    Welke vragen heb je jezelf al gesteld? Wordt het gefilmd? Zijn ze daar vrijwillig gekomen? Zo niet, hoe zijn ze daar dan gekomen?

    Ik snap dat je in grote lijnen je plot voor jezelf wilt houden, maar ik kan niet helpen met een plot zonder te weten wat je al hebt. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leg het anders bij iemand voor die je goed kent. Ik heb een vriendin die mij helpt bij een verhaal. Nu verzinnen wij hier ook een hele nieuwe wereld, dus dan zijn er zoveel vragen die gesteld moeten worden. Dan weet je ook vrij zeker dat het niet zomaar gestolen wordt. Ik denk dat als je het bij iemand voorlegt en jullie beiden geen idee meer hebben wat voor vragen je nog zou kunnen stellen dat je dan gewoon moet beginnen met schrijven en dan zijn waarschijnlijk de obstakels die je later tegenkomt zo klein dat je er zo uitkomt.
    Ik had namelijk net alles een naam gegeven, begin ik met schrijven, kom ik erachter dat de broers van de hoofdpersoon nog helemaal geen naam hebben ;')


    From these ashes, I will rise