• Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?

    Zoals jullie gezien hebben in de titel heb ik rollen nodig voor dit verhaal.
    Ik zoek:

    Voor het meisje uit Amerika:

    Vriendin 1
    Vriendin 2
    Vriendin 3

    Voor het meisje uit de fantasie wereld:

    Vriendin 1
    Vriendin 2
    Vriendin 3
    Dorpelingen (bandieten, café eigenaars, geestelijken, mensen die mythische wezens bestuderen, piraten etc.)

    Rol:
    Naam: [Het liefst allemaal Engelse namen]
    Leeftijd + geboortedatum: [Voor de mensen die de vriendinnen maken: Ze moeten 18 - 20 jaar oud zijn]
    Geslacht:
    Karakter: [Niemand is perfect]
    Bijzonderheden:
    Uiterlijk (foto): [GEEN foto's van beroemdheden]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:55 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vul straks een vriendin uit Amerika in! (:


    Tell me about it, stud.

    Ik vul misschien ook wel een rol in.

    Wil je me waarschuwen wanneer je begint :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Of course c:
    En bedankt dat je een rol wilt invullen!


    26 - 02 - '16

    Rol: Vriendin in Amerika
    Naam: Destiny Amy Nova
    Leeftijd + geboortedatum: Destiny is 20 jaar jong.
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Destiny is een lief meisje, alleen heeft ze een erg temperament. Ze kan heel erg aangebrand doe en vliegt je dan ontzettend in de hare. Aan de andere kant, wanneer ze dit doet, heeft ze meestal wel een reden ervoor. Ze zal het nooit zomaar doen, want ze heeft respect voor iedereen. Destiny is ontzettend zorgzaam en het liefst maakt ze het anderen naar hun zin. Haar grote mond kan soms intimiderend overkomen, maar over het algemeen staat ze goed bekend. Destiny zegt zelf altijd dat ze niets aan haar temperament kan doen, omdat het in haar genen zit. Ze is niet voor niets een latina, zegt ze dan.
    Destiny is best een luxe-poppetje en houdt er van om in de watten gelegd te worden. Ze houdt er niet erg van om haar handen uit de mouwen te steken en wacht eerder totdat een ander iets doet. Schoonmaken, werken, het is allemaal niets voor Destiny. Ze gaat dan ook elke dag met tegenzin naar de supermarkt om te werken. Als ze eenmaal bezig is gaat het wel, maar het opstarten duurt heel lang bij Destiny. Je kunt haar eigenlijk wel lui noemen. Dit tot irritatie bij de anderen, die wel hun handen uit hun mouwen willen steken.
    Bijzonderheden: Destiny is geen Amerikaanse, maar is geboren in Mexico. Als dochter van 2 straatarme burgers verhuisde het gezin toen Destiny nog maar 6 jaar was naar de Verenigde Staten om daar een beter leven te beginnen. Ondanks dat Destiny al 14 jaar Engels spreekt, weet ze nog steeds de woorden soms niet en praat ze ook met een ontzettend accent. Tegenwoordig werkt Destiny in de supermarkt. Ze is een collega van [jouw rol].
    Uiterlijk (foto):


    Destiny is een mooie meid. Ze is zo'n 1.70 meter en weegt daarbij zo'n 57 kilo. Ze is gezegend met een grote boezem en daar pronkt ze maar wat graag mee, door shirtjes met de diepste inkijk te dragen. Ook haar 'latina-billen', zoals ze die zelf noemt, hult ze vaak in strakke jeans of strakke jurkjes, zodat ze opvallen. Het is dan meteen hetgene wat Destiny het mooist aan zichzelf vindt. Destiny heeft een tintje, grote hazelkleurige ogen en lange, dikke zwarte krullen. Destiny is in het bezit van een mooie glimlach, die ze maar wat graag gebruikt.
    Destiny houdt van luxe en zo ziet ze er ook wel uit. Ze draagt graag bling en heeft altijd wel iets blingends bij haar outfit. Zijn het niet haar grote oorbellen, dan is het wel een dure armband.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:56 ]


    Tell me about it, stud.

    Oh ja, zet er even bij wat voor rol je invult.


    26 - 02 - '16

    Als dat tegen mij was bedoelt, I did haha.
    Maar ik zou het nog een keer in het bericht zelf zetten. (:


    Tell me about it, stud.

    [face=arial]Vriendin voor het meisje uit het koninkrijk
    Naam: Blye Thoran Annabella Hiddleton.
    Leeftijd + geboortedatum: Blye is negentien jaar oud, ook al ziet ze er zo niet uit. Mensen zouden haar eerder een jaar of 15 schatten, hoogstens zestien. Ze is toch echt negentien en geboren op 22 November 1993.
    Geslacht: Blye is een meisje.
    Karakter: [Niemand is perfect]
    Bijzonderheden:
    Uiterlijk:



    Wordt afgemaakt, maar ik ga nu naar de bioscoop. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb nog steeds meer rollen nodig.


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel een rol invullen. Maar wat voor fantasiewereld is het? Dan weet ik of mijn personage ook wat eigenaardigs kan hebben of niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is een fantasiewereld met eenhoorns en andere aparte wezens


    26 - 02 - '16

    Je doet toch mee aan Story of the year?


    Physics is awesome

    Yep, dat wil ik wel proberen ja


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Yep, dat wil ik wel proberen ja


    Maar volgens de regels (die ik voor de zekerheid nog een keer heb door gelezen) mag je alleen gebruik maken van personages die door jou zelf zijn bedacht.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar volgens de regels (die ik voor de zekerheid nog een keer heb door gelezen) mag je alleen gebruik maken van personages die door jou zelf zijn bedacht.


    Oh, ik dacht dat het alleen ging om onbekende personen. Dan zal ik dit topic wel laten sluiten I guess. Ik heb nog geen van de personages daadwerkelijk gebruikt, lees het zelf maar na (;


    26 - 02 - '16