• Hoi!

    Wat nou als jij voor het eerst naar Hogwarts gaat? Hoe zal het zijn? Of zit je er misshien al een jaartje op? Zullen er ruzies of juist nieuwe vriendschappen ondstaan? Wat nou als je er les geeft? Hoe zou dat zijn?

    Leerlingen:
    Jaar 1:
    Gryffendor
    -Rosemary Kingston BigFatliar
    -Nathaniel Ayden Westwood Malino
    -
    -
    -

    Slytherin:
    -Abegail Kingston BigFatLiar
    -Meisje Patholoog
    -
    -
    -

    Huffelpuf:
    -Mitchell Thomson Seaver
    -
    -
    -
    -
    Ravenclaw:
    -
    -
    -
    -
    -

    Jaar 2:
    Gryffendor:
    -Valary “Val” Lilybeth McEvers Rider
    -Isabel 'Bel' Cecilya McCallahan Kwijt
    -Leona Bloomswill annickemiek
    -Rexal 'Rex' Johnson Firebolt
    -Jongen

    Slytherin:
    -Helle Indigo Thomson Seaver
    -Chrystina Jill Romano Malino
    -Tyler Jay Romano Malino
    -Ever Tyson Swizzle
    -Jongen

    Huffelpuf:
    -
    -
    -
    -
    -

    Ravenclaw:
    -Alison Valerie Parker iSlytherin
    -Raphael Stefan Erickson Seaver
    -Brittany Hélène McCallister Eluveitie
    -
    -

    onbekend:
    -Eerste jaar kwijt

    Leeraren:
    Proffessor Sabor
    Defence against the dark arts

    Professor Caventius
    Transfiguratie

    Gereseveerd Patholoog
    potions

    Regels:
    -Huisregels quizlet
    -Minimaal 200 worden
    -Geen ruzie buiten het verhaal
    -Geen mensen uitsluiten
    -Geen mensen bestuuren
    -Minimaal 2 stukjes per week
    -Afwezigheid melden
    -Ik open alle topics
    -Niet binnen een topic stoppen
    -Melden als je stopt
    -De andere stukjes ook lezen
    -Andere leeraren, leerlingen die GEEN rol hebben mag je eventueel bespelen als nodig

    De lijstjes
    Leerlingen:
    Naam:
    Geslacht:
    Welk jaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Welke afdeling:
    Favoriete vak:
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed:
    broers of zussen:
    Dier:
    Extra:

    Leraren:
    Leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Fav afdeling:
    En of je houseowner wil zijn:

    Ik wil zeker nog:
    Jaar 1:
    Griffendor: 1 jongen OF meisje
    Slytherin: 1 jongen OF meisje en een jongen
    Huffelpuf: 1 meisje en 1 jongen OF meisje
    Ravenclaw: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen OF meisje

    Jaar 2:
    Griffendor:
    Slytherin:
    Huffelpuf: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen of meisje
    Ravenclaw:

    Een aantal leeraren
    Een hoofd van Huffelpuf
    Een schoolhoofd

    Verder zijn er nog andere leerlingen mogelijk natuurlijk, maar max 5 per afdeling in een jaar. Anders krijgen we TE veel rollen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:00 ]


    Dont say why me, say try me

    Naam: Rosemary kingston
    Geslacht: vrouw
    Jaar: 1
    Uiterlijk: Rose heeft een spierwitte huid en ijsblauwe ogen. Haar donker bruine lange haar valt ook altijd netjes op haar schouders. Aan haar uiterlijk is niks op te merken geen moedervlekje zit op haar huid.
    Innerlijk: In tegenstelling tot haar tweeling zus heeft Rose een warm hart. Ze heeft altijd het beste voor iedereen voor en wil altijd helpen. Helaas, geen goed zonder kwaad, dus ergens diep binnen Rose zit wel wat slechts, alleen is het nog nooit naar buiten gekomen.
    Afdeling: Griffendor
    Fav vak: Potions
    Bloed: volbloed
    Broer/zus: Tweelingzus Abagail
    Dier: Cristal, haar kat die helemaal wit is met een zwart puntje op haar staart
    Extra: Rose en Aby kunnen elkaars gedachten lezen omdat ze een eeneige tweeling zijn. Als je ze ziet lopen zou je dat ook gelijk denken, maar vanbinnen zijn ze het tegenovergestelde

    Naam: Abagail Kingston
    Geslacht: vrouw
    Jaar: 1
    Uiterlijk: Aby is qua uiterlijk exact het zelfde als haar tweeling zusje Rose. Donkerbruin haar een perfecte witte huid en ijsblauwe ogen dus
    Innerlijk: Aby is door en door slecht. Ze is lui brutaal en ze wil nooit iemand helpen. Haar hoby's zijn dan ook mensen irriteren en vervelen, het tegenovergestelde van Rose dus. Gelukkig heeft elk kwaad iets goeds, Alleen moet dat goede bij Aby nog naar buiten komen.
    Afdeling: Slytherin
    Fav vak: Potions
    Bloed: Volbloed
    Broer/zus: Tweelingzus Rosemary
    Dier: Blow, een zwarte kat met een wit puntje op haar staart
    Extra: Rose en Aby kunnen elkaars gedachten lezen. Verder zijn ze van buiten hetzelfde, maar van binnen het tegenovergestelde


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje uit jaar 2 gryffindor?


    Happy Birthday my Potter!

    jahoor ik zet je op de lijst


    Dont say why me, say try me

    Btw, je bent in de titel de t van Hogwarts vergeten. Anders moet je ff een mod vragen het aan te passen c;


    Happy Birthday my Potter!

    o god stomme dyslexie! kzal straxs wel ff een mod vragen XS


    Dont say why me, say try me

    Mag ik leraar defence againsy the dark arts reseveren en een jongen jaar 2?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    je staat op de lijst


    Dont say why me, say try me

    Naam: Valary “Val” Lilybeth McEvers

    Geslacht: Vrouwelijk

    Welk jaar: 2

    Uiterlijk:





    Innerlijk: Val is van zichzelf een rechtvaardig meisje en is over het algemeen vriendelijk tegen mensen. Alleen als je haar of iemand waarom ze geeft iets aandoet, zal ze niet meer beleefd en aardig tegen je doen. Integendeel, ze zal vanaf dat moment of negeren, of gemene opmerkingen maken. Ze heeft haar mondje klaar en zegt vaak wat ze denkt. Of je dat nu leuk vindt of niet. Dit maakt haar dan soms wel bot, maar ook eerlijk. Bovendien zegt ze het niet om mensen te kwetsen, maar gewoonweg omdat ze het vindt. Wel heeft ze haar grenzen en houdt ze wel rekening met haar medemens. Ze heeft niks met van die schijnheilige types en wantrouwt dat soort mensen gelijk. Ze is niet zo makkelijk voor de gek te houden en haat het wanneer je liegt. Buiten dit is Val een harde werker die niet graag gestoord wordt wanneer ze bezig is. Natuurlijk houdt ze op zijn tijd wel van een grapje, maar ze irriteert zich er ook dikwijls aan.

    Welke afdeling: Gryffindor

    Favoriete vak: Bezweringen

    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Dreuzeltelg

    broers of zussen: Één oudere broer die het maar niets vindt dat zijn zusje een heks is.

    Dier: -

    Extra: Behalve haar broer zijn ook haar ouders er niet zo blij mee dat Val een heks is. Ze wilden haar in eerste instantie ook niet naar Hogwarts laten gaan, maar uiteindelijk heeft Val het toch voor elkaar gekregen om op perron 9¾ te komen. Dit jaar was het weer een hele ruzie, maar het is haar weer gelukt. Haar ouders weten immers niet dat ze buiten school niet mag toveren. Val is door deze omstandigheden liever op school dan thuis en blijft tijdens de vakanties dan ook op school.


    Happy Birthday my Potter!

    OMG die foto's zijn van Karen Gillan die speelde Amy Pond in docter who ze was de assistente van the docter en blabla srry ik ben verslaafd haha


    Dont say why me, say try me

    mag ik een meisje uit jaar twee reserveren?


    welkome to my garden of fantasy

    Naam: Isabel 'Bel' Cecilya McCallahan
    Geslacht: Vrouwelijk
    Welk jaar: Jaar 2
    Toverstok: Lindehout, Kern van Drakenhartenbloed, 42 centimeter, zeer buigzaam. Olivander, de maker van haar toverstok, was zeer verbaasd dat zo'n pittige toverstok zo'n schuw meisje had uitgekozen.
    Uiterlijk: Isabel heeft een bijzondere tint Lichtbruin haar- je zou het trouwens ook donkerblond kunnen noemen. Het haar valt tot halverwege haar bovenrug. Ze heeft twee verschillende ogen, wat zeer bijzonder is. Haar linkeroog is groen, de rechter blauw. Van een afstand valt het nauwelijks op, maar als je even wat beter kijkt, kun je het meteen zien. Verder heeft ze op zich een goed figuur, maar dat komt ook omdat ze hardloopt. Verder is haar lichaam goed in verhouding, maar ze heeft vaak de neiging iets naar voren gebogen te lopen, uit onzekerheid.
    Innerlijk: Isabel is allereerst een ongelofelijk stuudje. Ze zit bijna 24/7 in de boeken gedoken, en ook als kind was ze al bekend met boeken van onder andere, John Irving en Charles Dickens. In groep 5 was ze bezig met het werk van groep 7. Dit doet ze, de onbewuste reden, omdat ze haar ouders wil laten zien dat ze wél iets kan, dat ze wél slim is, en wél kan leren. Ze wilt het allemaal perfect hebben, anders is ze niet tevreden. Ze heeft zichzelf wijsgemaakt dat ze niet blij mag zijn met een 6 of een 7. Het móét een 8, 9 of 10 zijn. Zo kan ze zichzelf knap ongelukkig maken! Verder is Isabel een snugger, maar schuw meisje, maar dat wel tot daden over gaat als het moet. Ook al lijkt ze terug te deinsen voor alles, ze is dapper. Dit is de reden dat ze in plaats van Ravenclaw, Gryffindor toegewezen kreeg. Verder, maakt Isabel niet snel vrienden. Door haar verlegenheid, kan ze nauwelijks een gesprek gaande houden. Maar voor haar echte vrienden, doet ze alles. Je kan Isabel goed vertrouwen.
    Welke afdeling: Gryffindor
    Favoriete vak: Eigenlijk vind Bel alle vakken wel leuk, maar als ze echt zou kiezen, dan zou ze hier op uitkomen: Defence against the Dark Arts, Transfiguration
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Modderbloedje
    broers of zussen: Vader en moeder. Twee grote broers. Die twee zijn beiden veel ouder dan Bel zelf.
    Dier: Een kitten, vrouwelijk, genaamd Lana, wat wol betekend in het Latijn. Een rode bol wol is trouwens ook Lana's favoriete speeltje. Sinds ze in de toverwereld zijn gekomen, houdt ze ervan om achter betoverende wollen aan te rennen.



    De uil, ook vrouwelijk, heet Aeris, wat Lucht is in het Latijn. Haar favoriete hapje is bacon, en nog ander eten dat geserveerd wordt op Zweinstein. Soms vliegt ze mee met de postuilen, zonder post, omdat ze van haar eigenaar altijd kan rekenen op een bordje met haar favoriete snack. Haar veren zijn wit met bruin doorspekt, en ze heeft felrode ogen.


    Extra: Isabel moest vroeger, toen ze nog thuis woonde, altijd tegen haar grote broers opboksen. Haar ouders hebben dan ook al vrij snel duidelijk gemaakt dat Isabel eigenlijk maar een 'ongelukje' was, en zij werd altijd in de schaduw gesteld van haar grote broers. Deze genoten hiervan, en kleineerden en pestte Isabel al sinds haar jonge jaren. Ook was het altijd al duidelijk dat Isabel anders was. Ze wist zelf niet waarom, en vervloekte haar individualiteit, totdat ze de brief van Zweinstein kreeg. Ze zag zichzelf altijd als iemand die overal minder goed in was dan haar broers, maar dit was iets wat háár uniek maakte. Haar ouders waren behoorlijk blij dat ze van d'r afwaren, maar haar broers vonden het wel jammer, omdat Isabel altijd een goede uitlaatklep was. Ze durfde immers nauwelijks wat terug te doen, en als ze de moed had om de pesterijen tegen haar ouders te vertellen, kreeg ze een draai om de oren, kreeg ze te horen dat ze zich niet moest aanstellen, en dat ze er 'hard' van werd. Isabel gaat nooit terug naar huis in vakanties.

    Isabel hardloopt ook, en jogt. Onder veel verbazing trouwens, van andere studenten.

    Isabel is Keeper in het Zwerbalteam van Gryffindor.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Uhm.. ik wil geen commentaar leveren, het is gewoon een vraag, maar de regel is toch één huisdier per leerling? Of heb ik dat nou verkeerd onthouden van het eerste boek?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Uhm.. ik wil geen commentaar leveren, het is gewoon een vraag, maar de regel is toch één huisdier per leerling? Of heb ik dat nou verkeerd onthouden van het eerste boek?


    Echt? Hm, zou best kunnen, maar dat heb ik eerlijk gezegd nooit gelezen. Ik zal het even opzoeken. Bedankt voor de tip!


    Tijd voor koffie.

    Found it, er staat dat iedere leerling in het bezit mag zijn van een kat of een uil of een pad, dus je mag één van de drie....


    Happy Birthday my Potter!

    Ik reserveer een jongen in het eerste jaar en een jongen en meisje in het tweede jaar.
    Ik weet niet alles van Harry Potter, maar ik hoop dat dat niet erg is..

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 19:50 ]


    El Diablo.