• Hee allemaal,

    Voor mijn zusje (12 jaar) zoek ik een leuk spel op internet. Ben zelf momenteel een beetje aan het zoeken, maar stuit op niks.
    Eerder speelde ze bijvoorbeeld eccky, waarbij je een baby online opvoedt, alleen deze is van het internet verdwenen...? (zip)
    verder habbo, moviestar planet (deze viel tegen), dat soort dingen.

    Ik ben dus opzoek naar iets nieuws.. Iets leuks! Je weet wel, lekker verslavend ;)
    Hoop dat jullie wat hebben! (Het hoeft dus niet super bekend te zijn ofzo)

    Thanks!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zoals die Stardoll dingen bedoel je?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Backyard monsters. Dat heb je niet alleen op fb, maar ook op kongregate.com.


    Your make-up is terrible

    Neopets (cat)

    pixiehollow.go.com
    neopets.com


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Runescape c:


    26 - 02 - '16

    Helicoptertje, het beste spel wat ik ooit heb gespeeld haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ardina schreef:
    Neopets (cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Voor je zusje? Kan ze die niet zelf zoeken? :')

    Neopets, Gosupermodel, Pet party...

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 23:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Club Pinguin, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, Habbo


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rabbo, team hotel, dit is de habbo maar dan krijg je elke dag dat je online komt 'geld' dus je kan gewoon kamers maken en alles kopen.

    Pandemic 2
    Cuboid Sandbox (En dat klik je op play online)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Habbo. ^^


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Licet schreef:
    Haha, Habbo

    Omg die ouwe tijd. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Habbo, gosupermodel, www.spele.nl (geen idee of dit nog bestaat), www.speeleilan.nl (geen idee of dat ook nog bestaat)