• ik persoonlijk haat Taylor Swift, en nee niet allleen omdat ze met Harry Styles date!!
    IK vond haar altijd al een arrogant kreng die haar sucses aan haar ex vriendjes te danken heeft.
    En zeker nu ze met Harry Styles date kan ik haar niet uitstaan.
    Ik ben zeker niet jaloers op haar want ik kan hem toch niet krijgen en dat weet ik.
    Ze zet heel One Direction op zijn kop.

    Op 31 dec. 2012 Louis gaf een feestje, alle jongens waren daar behalve Harry, omdat hij naar Taylor was.
    iik vraag me echt af, wat is er met Larry Stylinson gebeurt.
    Naar mijn idee verpest ze heel One Direction, Harry is niet eens bij zijn 4 beste vrienden (broers) om bij haar te zijn.
    Wat vinden jullie van Haylor???

    Ik zeg niet dat omdat Larry Stylinson, Harry niemand mag daten en met niemand anders mag omgaan, maar hij laat je jongens nu wel heel erg zitten.
    Maar als hij gelukkig moet hij zker doen wat hij zelf wil!!
    Dit is mijn mening en het kan me niks schelen als jullie het niet vinden kunnen

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:46 ]


    Everything that happends makes you become more stronger.

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:00 ]


    Ex astris, sciencia

    ik vind eerlijk gezegd dat Taylor beter kan krijgen dan Harry Styles. En is het dan zo vreemd dat Harry oudjaar bij zijn lief wilt doorbrengen? Ik vind dat best normaal.


    Ex astris, sciencia

    Het maat me echt niks uit, als zij gelukkig zijn is het toch goed? Ik heb er in ieder geval toch geen last van ofzo, er is geen reden om me er druk over te maken.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Taylor heeft -naar mijn weten- nog nooit een vlieg kwaad gedaan, ze verdient beter.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    I am too awesome to waste time on those people.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben geen echte 1D of taylor fan, maar ik haat ze niet. Persoonlijk vind je mening een beetje vaag. Vooral dat larry stylinson, mag Harry nou geen relatie hebben vanwege dat? Dat slaat nergens op. Zoveel artiesten schrijven over relaties, dus waarom zou aanvallend naar taylor toe. Harry is gelukkig met haar, en als fan zou je dat dus ook voor hem moeten zijn inplaats van zijn vriendin te haten


    Can't control my second personality

    Beckett schreef:
    Taylor heeft -naar mijn weten- nog nooit een vlieg kwaad gedaan, ze verdient beter.


    This. Je klinkt nu als een 1D verslaafde, je kan ze niet krijgen. Laat hem gewoon lekker, als hij gelukkig met haar is, dan moet ie dat maar doen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Beckett schreef:
    Taylor heeft -naar mijn weten- nog nooit een vlieg kwaad gedaan, ze verdient beter.


    Take risks and conquer your fears.

    BVBarmy schreef:
    Het maat me echt niks uit, als zij gelukkig zijn is het toch goed? Ik heb er in ieder geval toch geen last van ofzo, er is geen reden om me er druk over te maken.


    Do what people say you can't.

    Ik hou echt van Taylor's muziek, maar ze is gewoon een slet.
    Maarja, ze doen maar. Daar lig ik echt niet wakker van.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vind het irritant dat iedereen zegt dat Taylor een slet is omdat ze veel vriendjes heeft gehad, aangezien er veel bekende acteurs/zangers zijn die evenveel vriendinnen hebben gehad en waar niemand iets over zegt. -_- Maar verder maakt het me echt niets uit dat Haylor bestaat, ik bedoel, beter dan dat Harry een of andere 30 jaar oudere vrouw date, nietwaar? Dat vind ik pas niet kunnen. ;3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ach ja als zij gelukkig zijn! ;) why not?


    Once upon a time & The vampire diaries addicted <3

    Maar als hij gelukkig moet hij zker doen wat hij zelf wil!!


    Zeur dan niet zo. ;__;

    & Vind 't geinig dat alle Directioners opeens lullen dat ze Taylor nooit hebben gemogen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:14 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het zo een onzin die haat
    Ik vind ze echt heel leuk samen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uchiha schreef:
    I am too awesome to waste time on those people.


    + Wat maakt het uit wat wij ervan zouden moeten vinden, alsof hij er zich ook maar iets van aantrekt. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16