Mijn mobiel had pootjes gekregen en was weg. Ik zal het ff uitleggen:
Ik had me mobiel in me zak gestopt en fietste naar de plek waar ik met een stel vrienden had afgesproken om samen naar school te fietsen. De hele weg niet op me mobiel gelet. Kom ik op school, zet ik me fiets in de stalling en wil ik me mobiel uitzetten. Me mobiel zat niet meer in me zak! Ik raakte lichtelijk in paniek. Maar ik had nog een hele schooldag en dacht dat mijn mobiel allang kapot ofsow was. Ik vroeg aan me vrienden of die hem hadden gezien. Nee. Ik werd steeds ongeruster. Komt er een vrouw onder muziek naar me toe: Me mobiel was weer terecht. Ik helemaal blij. Me mobiel was niet kwijt! Wat bleek:
Hij was uit me zak gevallen en er kwam even later een vrouw langs die hem heeft gevonden toen ze de honden aan het uitlaten was en gelukkig stond ie nog aan. Zo kon ze zien of er nog een thuis nummer instond en ja. Heeft ze naar mijn huis gebeld en mijn vader heeft de mobiel bij haar thuis opgebeld. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk een bloemetje naar haar gebracht.
Ik heb zo'n geluk gehad. Ondertussen heb ik wel een nieuwe mobiel gekocht. Daar had ik al een tijde voor gespaart
Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3