• Ik heb mijn eerste, zelfgemaakte trailer net af, en ik ben er stiekem best trots op! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauww ik vind hem echt vet mooi! Zou je voor mij ook een trailer willen maken? Of heb je daar geen zin in? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amaai. Echt, supermooi.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Coockies schreef:
    Wauww ik vind hem echt vet mooi! Zou je voor mij ook een trailer willen maken? Of heb je daar geen zin in? x

    Hahaha. Nou, dat ligt er aan. Het neemt namelijk heel veel tijd in beslag. :3

    Dankjewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Woooow! vanwaar is de trailer? Ik MOET weten hoe het afloopt!


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    Woooow! vanwaar is de trailer? Ik MOET weten hoe het afloopt!

    Ik activeer het verhaal vanavond en zet dan alleen de proloog online, maar de hoofdstukjes komen denk ik rond 1 Februari pas. (: Ik zet de link wel in dit topic, dan. ;a


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ok ik wacht al vol spanning :D


    dreams come true, nightmares to

    Ik vind hem heel mooi! Welke muziek heb je gebruikt? Die kan ik echt goed gebruiken voor een schoolproject. ;3


    everything, in time

    Druella schreef:
    (...)
    Hahaha. Nou, dat ligt er aan. Het neemt namelijk heel veel tijd in beslag. :3

    Dankjewel!


    Haha ja dat begrijp ik (: Het heeft geen haast, ik wil alleen graag een trailer (: Morgen ben ik er drie dagen niet, dus dan zou ik geen vragen kunnen beantwoorden als je het zou willen doen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lol ik heb hem nog een keer gekeken, hij is echt vet! Hahaha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hij is zeker niet slecht voor je eerste trailer. Je hebt het best goed gedaan. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow wil je er voor mij ook eentje maken? Ik geef je er 2 credits voor!!

    Coockies schreef:
    (...)

    Haha ja dat begrijp ik (: Het heeft geen haast, ik wil alleen graag een trailer (: Morgen ben ik er drie dagen niet, dus dan zou ik geen vragen kunnen beantwoorden als je het zou willen doen (:

    Stuur maar gewoon alles door in een pb, ik kan alleen niet bepalen wanneer ik hem af heb. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alloveryou schreef:
    Wow wil je er voor mij ook eentje maken? Ik geef je er 2 credits voor!!

    Ah, wat leuk!
    Hetzelfde geldt voor jou; stuur alles maar door in een pb. (: Ik kan alleen niet zeggen wanneer ik hem af ga hebben. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    Stuur maar gewoon alles door in een pb, ik kan alleen niet bepalen wanneer ik hem af heb. (:



    Okeej is goed, wil je ook beelden hebben of kan je die zelf zoeken? Want ik weet namelijk niet echt hoe ik aan beelden moet komen, ik kan alleen zeggen dat mijn hoofdrolspeelster het uiterlijk van Nina Dobrev heeft. Ik stuur je wel gewoon de verhaallijn, goed? x

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 17:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)


    Okeej is goed, wil je ook beelden hebben of kan je die zelf zoeken? Want ik weet namelijk niet echt hoe ik aan beelden moet komen, ik kan alleen zeggen dat mijn hoofdrolspeelster het uiterlijk van Nina Dobrev heeft. Ik stuur je wel gewoon de verhaallijn, goed? x

    Je kan filmpjes sturen waaruit je de beelden wilt, als dat kan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''