• Some people mind told you if you die you can go to heaven or hell
    Wel,that not that true
    If you die you can be a white or a black angel
    Even when you're a black one, you can change,but there wil always be that scar of the person you where first


    You just have to give them love and you wil see





    {De verhalen vertellen ook dat witte engels de liefdes hulpjes van god zijn,zij kunnen mensen aan elkaar koppelen en liefde brengen aan de wereld,maar de zwarte engels brengen alleen maar verdriet en maken mensen kapot.
    Deze rpg speelt zich af in Parijs de stad van de liefde zecht men,dat komt omdat de nieuwe engelen van God daar gebracht worden.
    Engelen mogen normaal geen contact maken met mensen en ook niet met andere soorten engelen-zwarte en witte-
    Maar wat doet een engel-leerling als hij/zij verliefd word op een mens of begint te praten met een andere soort.
    Word je dan verbannen? Verbannen naar de hel? Het zijn verhalen ,maar wie zegt dat het waar is en wie zegt er dat een engel niet terug naar zijn menselijke vorm kan als je echt je best ervoor doet? }


    3 Witte engelen (zeker een manelijke en vrouwelijke)
    -Rosalie ''Rose'' Lauren Flow Coockies
    -Skylar Evelyne AdamsNibug
    -Cameron Levi Lee Pebble

    3 Zwarte engelen (zeker een manelijke en vrouwelijke)
    -Nathan Eliot Fields Nyan
    -Raquelle Anastasia Trafalger Leave
    -Ethan Micheal Johnson Coockies

    Mensen (kunnen verliefd gemaakt worden en kunnen engelen zien zonder vleugels)
    -Eléonore Beau Amadou.Lifeisajoke
    -Serenity Aslynn White Pebble
    -Mason Alexander VartanianShooter

    Rol:
    Geslacht:
    Voledige naam(desnoods bijnaam)
    Leeftijd (14-30)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Oorzaak van zijn/haar dood:
    Extra:

    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -Dit is geen sneltrein


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 21:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ja tuurlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Vrouwelijke witte engel
    Geslacht: Vrouwelijk
    Voledige naam(desnoods bijnaam) Rosalie ''Rose'' Lauren Flow
    Leeftijd (14-30) 18 jaar
    Uiterlijk:




    Links Zus, rechts Rosalie.

    Barbara Palvin

    Karakter: Rosalie is een heel lief meisje. Ze zal je nooit iets kwaad doen, zelfs als je op het punt staat haar te vermoorden. Ze is ervan overtuigd dat iedereen iets goeds in zich heeft. Ze is er vanovertuigd dat iemand die kwaad is, iets goeds in zich heeft en iemand die goed is, iets slechts in zich heeft. Daarom beoordeelt ze mensen ook niet en geeft ze iedereen een kans. Toch is ze gesloten. Niemand weet van haar familie of van haar dood. Ze is nooit helemaal open, liegen doet ze heel af en toe. Dat is dan ook gelijk haar slechte eigenschap, maar als het moet verteld ze de waarheid. Ze helpt mensen graag en haalt graag het beste in ze naar boven. Het liefste zal ze dat ook bij de slechte engelen doen, maar ze heeft nog nooit lef gehad om ze op te zoeken. Je kan altijd bij Rosalie terecht voor hulp, maar voor hulp zal ze nooit naar jouw gaan. Ze wilt alles zelf doen en alles zelf verwerken. Ze komt soms dan ook best bot over, maar zo bedoeld ze het echt niet. Rosalie heeft haar hart op een goede plek zitten, maar soms kost het verleden haar lieve uitstraling en verandert ze in een onschuldig klein duiveltje die liegt en bedriegt. Toch is ze wel te vertrouwen.
    Familie: Rosalie had een familie die erg op zichzelf leefde. Haar vader werkte altijd en haar moeder was druk bezig met haar minnaar. De enige op wie ze kon vertrouwen was haar zus (Links op de laatste foto) Adrianna. Toen Rosalie 16 was, vertelde haar moeder dat zij een andere vader heeft. Haar vader kwam erachter en verbande haar en haar moeder uit huis. Adrianna koos kant van haar 'vader'
    Oorzaak van zijn/haar dood: Nadat Rosalie en haar moeder op straat werden gezet ontmoette ze een jongen. Hij was van een criminele bende. Toen Rosalie na 2 jaar uit de criminele bende wilde stappen, werd ze neergeschoten. De enige reden dat Rosalie in de bende zat, was omdat haar moeder geen geld had. Zo verdiende Rosalie geld en kon ze helpen. Het waren dus goede bedoelingen, maar na een maand kon ze er niet meer uit. het vluchten is ook haar dood geworden.
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 19:00 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Witte Engel
    Geslacht: Vrouwelijk
    Voledige naam(desnoods bijnaam): Skylar Evelyne Adams
    Leeftijd (14-30): 19 jaar
    Uiterlijk:


    Karakter: Skylar is een vrolijk en lief meisje. Ze is wel redelijk verlegen, maar ze heeft wel graag iemand om mee te praten, alleen kan ze niet altijd zo goed uit haar woorden komen tegen anderen.
    Familie: -komt-
    Oorzaak van zijn/haar dood: Skylar was ontvoert en opgesloten in een kelder waar ze een paar keer werd verkracht. Uiteindelijk had haar ontvoerder haar levend begraven.
    Extra: Skylar kan niet tegen donkere kleine ruimtes. Dit komt door de kelder waarin ze was opgesloten en in de kist waarin ze uiteindelijk levend werd begraven. Op een paar vingers heeft ze geen nagels meer omdat ze deze erfa heeft gekrebt toen ze probeerde te ontsnappen uit de kist. Haar andere nagels zien er mooi uit en op de vingers waar geen nagels meer zitten, zijn geen wonden te zien.


    Take me to wonderland

    @Nibug gewoo een vraagje, kijk jij moordvrouw (: ?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Uhm nee, ken het niet eens. x'D


    Take me to wonderland

    Haha okeej, nou ja vorige aflevering werden mensen ook levend begraven (: haha, vandaar...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ohw x'D
    Nee, het is gebasseerd op een moord die ergens in de jaren 90 in België is gebeurd. :p


    Take me to wonderland

    Gruezelig hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Misschien ongeduldig;
    maar waaanneer beginnen we hiermee?
    Heb er namelijk veel zin in.


    (flower)


    Ik zou nog graag 1 zwarte engel hebben voor we beginnen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mij mag je er wel tussenuit halen.. Heb totaal geen inspiratie voor een personage..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik maak mijn karakter even af na het etten, wanner berginnen we?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik maak mijn karakter even af na het etten, wanner berginnen we?

    is goed en als we nog 1 zwarte engel hebben kunnen we beginnen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol klaar (: Ik wil denk ik ook nog wel de zwarte engel, als niemand anders die wilt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    :3 is goed voor mij ! dan kunnen we beginnen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH