• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    * - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    * - Amused
    * - Madhouse (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    * - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle )
    28K

    - Emrys (Long road home)
    * - Mallory
    14K

    - Oczy
    - Adlington
    - Petrificus
    - Reid (Inside my mind - Criminal minds)
    7K

    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk (It's a Bonnie and Clyde-thing)
    * - Roche
    35K

    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium (Ofriethr)
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    * - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Clock (Pointes+ Stand alones)
    7K

    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    * - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Morrowind (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    * - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Ahri (Pressure - OP)
    - Mulford (Stories from a criminal mind)
    14K

    - Daemon (The other side)
    7K

    - Bandieri (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Abominable snowman - Sterek one-shots)
    7K

    * - Insurgent (Stand)
    35K

    - Nurgle
    - Nadal
    * - Madonna
    42K

    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    * - Katl1
    42K

    - Cheops
    - Cresseyde
    - Uchiha Zeven is niet voldoende
    - Cadaver
    14K

    - Tjiftjaf
    - Aria
    - TheseWords
    7K

    * - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    * - Tortura
    21K

    - Flitwick
    - Underwood (Mitchel and Michelle)
    - Sprout
    - SorrowPayne
    7K

    * - Phantasticae (Elusive)
    28K

    * - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    * - Niveous
    21K

    - Lexonice (Quizletstoy - Hoe je een ruzie kan oplossen)
    - STORYDREAMER
    * - Coockies (Lost in lies)
    7K

    - Two (Hard knock life)
    * - SweetNiallx (The bucketlist)
    * - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    * - Erebus (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Anarchy)
    * - Requille
    * - Liberacorpus


    Iedereen die actief is bij de Q-writers heeft enkel nog DIT TOPIC om een berichtje achter te laten. Iets in de trant van 'ik ben een actieve Q-writer'. Die laat ik dan staan in de lijst. De rest gaat weg.
    Al de reacties in de vorige topics tellen even niet.





    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:
    zaterdag 12/01 500
    zondag 13/01 1000
    maandag 14/01 1500
    Dinsdag 15/01 2000
    woensdag 16/01 2500
    donderdag 17/01 3000
    vrijdag 18/01 3500
    zaterdag 19/01 bijschrijven
    zondag 20/01 4000
    maandag 21/01 4500
    dinsdag 22/01 5000
    woensdag 23/01 5500
    donderdag 24/01 6000
    vrijdag 25/01 6500
    zaterdag 26/01 7000
    zondag 27/01 bijschrijven


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    VAMPIERS <33 (: Haha, en zeemeerminnen <333 Zeemeerminnen vind ik de enige leuke fantasy (: En vampiers, is dat ook fantasy? Domme vraag, I know (:

    Maargoed fantasy is inderdaad groot genre. Ik lees alleen Vampier verhalen in dat genre en zeemeerminnen, niet echt met andere dingen (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    VAMPIERS <33 (: Haha, en zeemeerminnen <333 Zeemeerminnen vind ik de enige leuke fantasy (: En vampiers, is dat ook fantasy? Domme vraag, I know (:

    Maargoed fantasy is inderdaad groot genre. Ik lees alleen Vampier verhalen in dat genre en zeemeerminnen, niet echt met andere dingen (:


    Mijn storie hier op Q is een meermin Fantasy *hint hint :'D

    Vampieren/vampiers (gehe zo stom dat beiden is toegestaan) kan zowel onder Fantasy als onder Horror geplaatst worden, maar dus ook zeker wel onder Fantasy... Het hangt denk ik ook wel van het verhaal zelf af, want naar mijn inziens valt mijn vampierverhaal zeker wel onder het genre Horror en niet onder Fantasy terwijl Twilight dus juist wel meer Fantasy is en geen Horror.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Spammen is fun! :9~

    Haha, tja, al die fanfics... Er zijn er anders ook best goeie bij hoor. En sommigen (zoals ik) zetten voornamelijk de fanfics online omdat we de anderen nog willen kunnen uitgeven. Al begin ik daar ook in te veranderen, ik begin toch al geen nieuwe fanfics meer... Maar tja, die oude wil ik wel afronden, dus het duurt nog wel een tijdje voor er meer OP op mn profiel staat. Hoewel, februari komen er weer een paar kortverhalen :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Hmm, tja ik denk dat mijn vampier verhalen geen hoogstaande fantasy verhalen zijn. Maar om nou te zeggen horror. Dat ook weer niet ^^
    Ik vind het toch al lastig om verhalen in een bepaald hokje te duwen dus dit laat ik meestal aan andere over :)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Volgens mij kan één verhaal gerust bij verschillende genres horen hoor. Vampiers klasseer ik sowieso onder fantasy, al kan dat horror kantje er gerust inzitten. Of drama erbij, zoals in sommige van mijn twilight-fanfics


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Merrow schreef:
    (...)

    Mijn storie hier op Q is een meermin Fantasy *hint hint :'D



    Welke dan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Strijd om Cidonya

    Staat eveneens in dit topic aangezien ik het speciaal begonnen ben toen de Q-writers net van start gingen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dacht dat dat om vampiers ging, omg hahaah Weet niet eens warom (: Ga even lezne dan x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mijn topics :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mag mijn verhaal trouwens achter mijn naam komen te staan? Bloedhete zomer http://www.quizlet.nl/stories/104700/bloedhete-zomer-16/


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Felicior schreef:
    Mijn topics :'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Omg, dat ik niet eerder hier ben gekomen. Ofnee, ik was het wel van plan maar was het vergeten. (a')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Bleh, ik zit echt enorm vast in me verhaal :X Kan iemand me even op een orginele manier over me writers blokje heen helpen anders ga ik mezelf zo weer vol proppenn met chips. En ik was juist aan het lijnen (goede voornemen.. )


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Bleh, ik zit echt enorm vast in me verhaal :X Kan iemand me even op een orginele manier over me writers blokje heen helpen anders ga ik mezelf zo weer vol proppenn met chips. En ik was juist aan het lijnen (goede voornemen.. )


    Leg je verhaal weg en schrijf even aan iets anders. Zoek een mooi plaatje of een goed muziekje op en laat je daardoor inspireren. Het hoeft geen lang verhaal te zijn, maar gewoon even iets waardoor je wel schrijft, maar niet verder hoeft aan het verhaal waarmee je vast zit. Voor je het weet zit je weer vol met ideeën. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    michellexoxo schreef:
    Bleh, ik zit echt enorm vast in me verhaal :X Kan iemand me even op een orginele manier over me writers blokje heen helpen anders ga ik mezelf zo weer vol proppenn met chips. En ik was juist aan het lijnen (goede voornemen.. )


    Met m'n Q-verhaal hier heb ik ook echt soms de neiging om ermee te stoppen of dat ik gewoon even niet verder kom. Ik probeer telkens weer een trailer te maken, waardoor ik weer hernieuwde inspi en motivatie krijg om verder te schrijven. (M'n trailer komt alleen nooit verder dan een paar seconden aangezien ik er gewoon heel erg in faal :'D)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”