• Hoihoi.<'3

    Ik had een idee, maar die is vást niet orgineel. Vooral de hoofdgedachten. Goed ik zal het jullie even uitleggen;

    Dit verhaal,gaat over een meisje(..)Ze is ongelovelijk fan van(...). Dit meisje, heeft al 1 jaar kanker, dan krijgt ze te horen dat ze nog maar een week te leven heeft. Ze neemt van iedereen afscheid, Maar op de avond, waarneer ze eigelijk doodzou moeten gaan. Gebeurd dit niet. Hét blijkt een grap te zijn. Dit meisje is er kapot van, ze heeft geen idee hoe het verder moet.

    (dit idee komt van BARNYARD© Nickelodeon^^)

    Nu zit ik met een paar problemen...
    -Ik heb geen leuke naam voor de hoofdpersoon.
    -Ik heb geen leuke titel.
    -Wat voor Loverstory moet het worden, of geen?
    -En ik heb geen rollen.
    Dus....?
    Rollen;
    - Vriendin1; Silke
    - Vriendin2; Lucy [Infokomtnog.<3]
    - Vriendin3; Renee[Infokomtnog.<'3]
    - Vriendin4: Siham [schrijfikhetgoed..?]
    - Bitch1; Elle
    - Bitch2; Ellen
    - Naloper; [weggelaten,maarkannogwelhoor!]
    - 'Grappenmaker'; Michelle

    Ik kies niet de eerste, ik kies de béste.
    Dit wil ik gráag van je weten;
    'Je naam, Leeftijd[máaktnietuit], Rol, plaatje[fotboek/google] Uhm.. Tekstje en dat was alles. Denk ik.

    xoxo.<'3


    Hey love.

    Ik wou ook een rol (A)

    Coolmán, de titel.

    Heb jij wat met namen met de letter S? x'D


    Bwah eigenlijk is da toevallig, wa ik persoonlijk ook een kei mooie naam vind is Lenka xD


    It's all about party fun love and radio

    Ik wou ook een rol (A)


    Dat kan hoormeis!<3


    Hey love.

    Rol: grappenmaker

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    Foto: http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-3.jpg

    Tekstje:
    Heey Lieverds, Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaartjes jong. Ik hou onzettend veel van Shoppen en feesten, ik heb een hekel aan Hello Kitty, want ik vind het een schijnheilig rot poesje >.< Daarom vind ik dat GLOOMY BEARS&ICE CREAM ruleren! Waarom Ice cream? Omdat dsat gewoon super lekker is! Ook ben ik verlsaafd aan milkshakes en dan vooral chocola x'] Ik draag het liefst een skinny met een topje en daarop een vestje met pumps eronder. Mijn favo mjuziek is; Samy Deluxe, Tokio Hotel, Christina Aquilera en verder kan ik even niks bedenken x'] ik haat Cinema Bizarre [/mening] Ik vind hun muziek zo op dat van TH lijken en hun style trouwens ook! Maar ik ga weer! Byez.<3

    Titels;

    - Cancer?
    - The joker said I has cancer.. True?
    - Cancer isn't a joke!

    Namen;

    - Summer
    - April
    - Lindsey
    - Sira

    Rol: grappenmaker

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    Foto: http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-3.jpg

    Tekstje:
    Heey Lieverds, Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaartjes jong. Ik hou onzettend veel van Shoppen en feesten, ik heb een hekel aan Hello Kitty, want ik vind het een schijnheilig rot poesje >.< Daarom vind ik dat GLOOMY BEARS&ICE CREAM ruleren! Waarom Ice cream? Omdat dsat gewoon super lekker is! Ook ben ik verlsaafd aan milkshakes en dan vooral chocola x'] Ik draag het liefst een skinny met een topje en daarop een vestje met pumps eronder. Mijn favo mjuziek is; Samy Deluxe, Tokio Hotel, Christina Aquilera en verder kan ik even niks bedenken x'] ik haat Cinema Bizarre [/mening] Ik vind hun muziek zo op dat van TH lijken en hun style trouwens ook! Maar ik ga weer! Byez.<3

    Titels;

    - Cancer?
    - The joker said I has cancer.. True?
    - Cancer isn't a joke!

    Namen;

    - Summer
    - April
    - Lindsey
    - Sira



    April vind ik een coole naam, vind je het erg als ik die gebruik?


    Hey love.

    Naam: Ellen
    Leeftijd: 17
    Rol: Bitch 2 x]
    Plaatje: zoek ik zo
    Text:

    Hii Bitchez.
    That's Right, Jij bent een Bitch ja !! Ik ook ja, ik weet het. Maar ik ben dús veel cooler dan jij. En dat weet ik. Ik ben súperhott. Everybody love's me. And i love money x] Muahaha, Jeah Alles is te koop. Tenminste, ik kan alles kopen. Want ik ben rijk. Rijker dan jij in elk geval, Jij bent gewoon arm. x] Ik ga elke dag shoppen, en als ik huiswerk heb, laat ik dat door andere maken. Ik leer nooit, maar omdat de leraren mij zo super vinden haal ik toch wel overal hoge cijfers op. Ik weet het, you are never gonna be so good like i am ^^
    Sorry, ik ben gewoon geweldig.
    Bye, FakeBitch<3

    (...)

    April vind ik een coole naam, vind je het erg als ik die gebruik?


    Nee hoor vind ik niet erg [a]

    Naam: Ellen
    Leeftijd: 17
    Rol: Bitch 2 x]
    Plaatje: zoek ik zo
    Text:

    Hii Bitchez.
    That's Right, Jij bent een Bitch ja !! Ik ook ja, ik weet het. Maar ik ben dús veel cooler dan jij. En dat weet ik. Ik ben súperhott. Everybody love's me. And i love money x] Muahaha, Jeah Alles is te koop. Tenminste, ik kan alles kopen. Want ik ben rijk. Rijker dan jij in elk geval, Jij bent gewoon arm. x] Ik ga elke dag shoppen, en als ik huiswerk heb, laat ik dat door andere maken. Ik leer nooit, maar omdat de leraren mij zo super vinden haal ik toch wel overal hoge cijfers op. Ik weet het, you are never gonna be so good like i am ^^
    Sorry, ik ben gewoon geweldig.
    Bye, FakeBitch<3


    plaatje: http://i199.photobucket.com/albums/aa54/catieemayy/Kiki%20Kannibal/28-1.jpg

    ^^ =3


    Hey love.

    Hier mag btw een slotje op!<3


    Hey love.