• Heey,,

    Mijn klacht is dat inderdaad, het word al gezegd bij andere topics, over de RPG's. Maar mijn andere klacht als je klikt, op actieve topic, krijg ik heel vaak te zien, 'Ik zoek stories' , 'Leesvoer gezocht', 'Gezocht stories', en zo blijft het maar bezig. Deze topics zitten vaak bij actieve topics samen met de RPG's.

    Voor stories kan je teminste willekeurige story klikken of als je echt specifiek iets zoekt, kan je toch ook gewoon zoeken via dat zoekbalk.

    Wie vindt dit ook?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik, maar dat kun je filteren als je GM bent, dus ik kan me zo voorstellen dat daar voor niet GMs niks veranderd aan gaat worden (cat)
    Ook kun je niet aan die users vragen om te stoppen met die topics openen, want die mensen weten zelf ook wel van een zoekbalk maar gebruiken vaak die topics om ook hun eigen story te promoten of ze zijn gewoon te lui om te zoeken.


    From these ashes, I will rise

    Wel meer mensen vinden dit maar volgens mij is die ergernis juist de grootste aanleiding voor mensen om GM te worden, en dat levert geld op dus waarom zou Rutger daar iets aan veranderen als het geld opbrengt?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik erger me er ook aan, maar dat wil niet zeggen dat ik geen GM kan betalen.
    Maar ik heb gewoon niet genoeg credits en ben te lui om ze te gaan kopen. ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ja.
    Als je het vaak ziet, is het inderdaad niet meer leuk dat je dezelfde topics ziet.
    Je moet weten dat ze wel van de zoekbalk weten, maar dan weten ze niet wat ze er in moeten typen.
    En misschien houden ze helemaal niet van One Direction - dan kun je ook niet naar de top kijken.
    Ze openen die topics zodat ze ook originele stories kunnen lezen, want de originele zijn vaak niet bekend, en dan is het moeilijk te zoeken.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:40 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dan koop je GM. En als je op 'willekeurige story' drukt krijg je vaak stories die heel oud zijn / die nauwelijks hoofdstukken hebben / die je niet leuk vind.

    Thornfield schreef:
    Wel meer mensen vinden dit maar volgens mij is die ergernis juist de grootste aanleiding voor mensen om GM te worden, en dat levert geld op dus waarom zou Rutger daar iets aan veranderen als het geld opbrengt?


    26 - 02 - '16

    I agree with you. Maar er gaat toch niets aan gedaan worden. En ik ga geen GM kopen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Precies de reden waarom ik GM heb.
    Ik vind het verder prima dat er 'ik zoek stories'-topics zijn, want er zijn zo veel verhalen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Het enige dat mij eraan irriteert is dat mensen te lui lijken om even in de oudere topics te kijken en gewoon een nieuwe aanmaken, terwijl het in de meeste gevallen om One Directon-verhalen gaat en dus in elk topic dezelfde verhalen te vinden zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tja, tegen de stories is er sinds een tijdje een nieuwe regel. Aan de rpg's wordt gewerkt.
    En anders neem je maar GM ^^

    > slotje


    Let the Night embrace you