• Ja, vandaag komt alles in één keer haha.
    Met tweede kerstdag heb ik mezelf flink verbrand aan de oven. In eerste instantie leek het niet zo erg en dit overkomt me eigenlijk wel vaker, dat ik me aan de bovenkant verbrand en dan is het even rood en gaat het weer weg. Ik kon dus niet meteen koelen, want ik moet het brood uit de oven halen, er nieuw brood instoppen en toen moesten mijn zusje en broer er perse bij om hun handen te wassen. Het koelen was dus een beetje laat, maar ik zag verder ook niets.
    Later op de avond kwam er ineens een hele streep op, werd het erom heen helemaal dik en zwol die streep ook nog eens op. Nou, aan het einde van de avond was er dus een flinke brandplek en nog duidelijk ook. Lekker dan mehehe. De volgende dag zag ik ook kleine blaartjes, maar het deed gelukkig geen pijn meer. Nu heb ik per ongeluk die blaartjes open gehaald en doet het pijn. x_x Oh, ik heb ook een vreselijke foto hahaha.


    Your make-up is terrible

    Join the club. Ik werk in de bakkerij en daar heb ik nu al zo vaak mijn vingers of handen verbrand, dat ik overal van die witte littekentjes heb. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klinkt pijnlijk >.<


    •*• Lululu •*•

    Getsie, da's wel pijnlijk ja :c
    Mijn moeder heeft een keer het strijkijzer tegen haar buik aan gekregen. Hoe ze het deed, vraag het me niet.


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Join the club. Ik werk in de bakkerij en daar heb ik nu al zo vaak mijn vingers of handen verbrand, dat ik overal van die witte littekentjes heb. :'D


    Ah, dat is pas erg. Gelukkig genezen die van mij over het algemeen heel goed en zie je er niets meer van, lol. Ik heb wel vaker deze pech haha, ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om me aan de binnenkant van mijn bovenarm te verbranden aan de oven.


    Your make-up is terrible

    Jikes, dat ziet er pijnlijk uit. Ik heb echt zo'n hekel aan brandwonden. Helaas ben ik altijd de sjaak als ik moet koken, ik verbrand me standaard een keer of 3.


    Bad decisions make good stories.

    Auwtsj D: Dat had ik ook een keer, dat kan echt flink pijn doen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik ken het. Negen van de tien keer als ik iets uit de oven moet halen, brand ik mijn vingers. Ik kan me goed voorstellen dat die open blaartjes pijn doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Doos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Auwtsj :/
    Ik heb een keer met scheikunde kokend water over mijn hand heen gekregen, heb nog steeds een litteken er van :')


    To infinity and beyond •

    Ik brand me ook zovaak op het werk aan die ovens of hete pannen en lampen :'D


    -

    Au!

    Als ik een euro kreeg voor ieder litteken dat ik in mijn 18-jarig bestaan heb opgelopen, was ik nu miljardair.
    Says enough, right? :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss