• stay safe because I like being alive at the same time as you

    Interessante beginposten tegenwoordig(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Om op je vraag in te gaan Lieke..
    Ik weet niet wat je goed kan noemen.. Ik heb 9 prijzen ofzo in 5 jaar tijd gekregen. En dit jaar niet eens één.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maron schreef:
    Interessante beginposten tegenwoordig(cat)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mallory schreef op 28 dec 2012 - 22:32:
    Maron schreef:
    Iemand het hoofdstuk al gelezen?

    Net gelezen ^^
    nu moet Liam ook een superheld worden

    I heb al iets gepland


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maron schreef:
    Interessante beginposten tegenwoordig(cat)


    I know.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OfTheLake schreef:
    Om op je vraag in te gaan Lieke..
    Ik weet niet wat je goed kan noemen.. Ik heb 9 prijzen ofzo in 5 jaar tijd gekregen. En dit jaar niet eens één.


    Awh. Maar dan nog, je hebt tenminste iets, sommige hebben misschien wel niets. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Awh. Maar dan nog, je hebt tenminste iets, sommige hebben misschien wel niets. Haha.

    Klopt. Maar een bepaalde prijs heb ik nog niet en die wil ik heel graag winnen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nog eventjes volhouden Lieke. Die weken zijn zo voorbij! :Y)


    •*• Lululu •*•

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Klopt. Maar een bepaalde prijs heb ik nog niet en die wil ik heel graag winnen!
    L
    Welke? Het nederlands kampioenschap winnen?^^


    •*• Lululu •*•

    En ineens was YouTube een stuk langzamer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maron schreef:
    (...)
    I heb al iets gepland

    Mooi zo :Y)


    •*• Lululu •*•

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Klopt. Maar een bepaalde prijs heb ik nog niet en die wil ik heel graag winnen!


    Wat voor?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mallory schreef:
    (...)L
    Welke? Het nederlands kampioenschap winnen?^^

    Die komt pas later..
    Eerst wil ik de prijs voor het Eerste Shot winnen. Dat is de eerste wedstrijd van het jaar. Bij die wedstrijd heb je grappige doelen en je weet niet wat je moet schieten om te winnen. Ik denk zo van: 'Zes keer is scheepsrecht.'


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mallory schreef:
    Nog eventjes volhouden Lieke. Die weken zijn zo voorbij! :Y)


    Min morgen, nog twee weken. Dus dat valt wel mee. Dat is drie keer werken, aangezien ik volgende week vrijdag en zaterdag moet en die week erop alleen zaterdag, dat is al 12 januari, omdat het dan weer school is...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik neem toch een abo op dit topic hoewel dit weinig zin heb. Waarschijnlijk is dit topic snel vol en heb ik 300+ prive berichten.


    •*• Lululu •*•