• ^^ hoi.

    ik heb dus ineens weer een idee voor een verhaal, maar zit dus met hetzelfde probleem als altijd...méh! :(

    ik vind eht wel opvallend dat best vele mensen van die Sm of BDSM of andere seks verhalen schrijven en ik dacht - Let's give it a try?

    het verhaal maakt gebruik van Twilight personages AU-Human [géén weerwolven of überhaupt iets wat buiten de personages om, met Twilight te maken heeft] en zal Fifty Shades of Grey getint zijn [heb het boek nooit gelezen, maar je raad waarschijnlijk al waar het dan heen gaat]
    dit is een beetje het idee [don't judge me please :$]:

    Edward is een nogal geheimzinnige gast, die dus als hij niet werkt leeft in een BDSM lifestyle. hij is 21 en heeft meerder submissives gehad voordat [ waar ik dus een naam voor zoek XD] zijn nieuwste sub is. [naamloos] is een nieuwe vriendin van Alice en Edward vind haar best aantrekkelijk. op een gegeven moment wil hij dus dat zij zijn nieuwe submissive word. er is ene probleempje: [naamloos] is nog steeds maagd O.o"

    [vaag ik weet het]

    dus mijn vraag is:

    wie weet een leuke titel.
    in welke plaats in Amerika het zich afspeelt
    en dus een naam voor het 17 jarige meisje die dus de hoofdpersoon is? [zolang het maar niet Nederlands is ;)]
    Als iemand sws nog ideeën heeft voor de story, please let me know! :)

    Thnx 4 help :)


    The Definition of Insanity

    Titel voor verhaal: Mission: Submissive
    Welke plaats in Amerika: Florida
    Naam voor zeventienjarig meisje: Alicia, Alexis, Gwen, Faith, Miranda, Myrabella etc. Ligt eraan wat jij mooi vind c:

    Succes (;


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Titel voor verhaal: Mission: Submissive
    Welke plaats in Amerika: Florida
    Naam voor zeventienjarig meisje: Alicia, Alexis, Gwen, Faith, Miranda, Myrabella etc. Ligt eraan wat jij mooi vind c:

    Succes (;


    Thnx!

    titel is zeker wel stoer :)
    enig idee voor een achternaam? daar heb ik altijd problemen mee...>.<


    The Definition of Insanity

    Achternamen: Bentley, McGregor, Sinclair, Heartman, Ross etc.


    26 - 02 - '16