• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    [Het nieuwe persbericht. Opnieuw, gebruik het pas wanneer je personage de mogelijkheid heeft om het te lezen. :p]

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    [Ik laat telkens 2 artikels in de beginpost staan. ^^]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip en knikte langzaam. "Oke." Zei ik zachtjes. Alleen omdat ik dan Harry zijn handje dan vast moet houden. En geloof me. Ik zou hem zo fijn knijpen op het moment dat er een naald door mijn huid zou steken. Ik liet voor het eerst even mijn blik op Violet hangen. Wenste dat ze naar binnen zou lopen en niet mee zou gaan naar het ziekenhuis. Het ging nu om de snee in mijn arm. Niet om het feit wie Harry ging veroveren. Oke waarschijnlijk wel als ze mee zou gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Violet Skyler Todd.'

    Ik keek naar het gesprek tussen Harry en Louis, tot ik getril voel in mijn broekzak. Mijn mobiel. Snel vis ik hem er uit en zie dat het een berichtje is van een site die ik volg, met de updates over One Direction. Vlug lees ik het bericht door, waarna mijn gezicht betrekt. 'Eh, Harry, Louis? Volgens mij gaat de media zich nu ook nog met je leven bemoeien. Ik las het bericht voor. 'Harry’s nieuwe vlam? One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band. Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.' Snel kijk ik op, naar Harry's reactie. Als zijn stemming om zou slaan zouden zijn beste vrienden voor hem klaar staan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte tevreden en wilde Louis en Violet al meetrekken naar een willekeurige taxi, maar ik bleef stilstaan om te luisteren wat Violet citeerde van een persbericht. Mijn mond viel open bij bepaalde woorden en ondertussen protesteerde ik nog een paar keer. Als ik erachter kwam welke idioot van een journalist dit had geschreven was hij nog lang niet jarig...
    "Dat is niet eens waar..." mompelde ik, waarna ik Louis losliet en naar de tegels staarde. Ik beet op mijn lip en had even de neiging om iets of iemand te slaan, maar die lol gunde ik die journalist niet.
    "Waar is een verdomde taxi?" mompelde ik, om vervolgens een taxi aan te houden en Louis en Violet te wenken. Wij gingen gewoon naar dat ziekenhuis en daarna zag ik het wel... Een deel van zijn bericht had wel een kern van waarheid, hoor... Maar het meeste klopte van geen kant. Ik had dat meisje daarna nog mooi een handtekening gegeven en als ik me al als een diva gedroeg deed ik dat niet in het bijzijn van anderen!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik was stil na de worden van Violet en keek heel de reis naar het ziekenhuis naar buiten. Heel de wereld dacht nu dat Violet en Harry een relatie hadden. Daar kon ik toch niet tegen op? Langzaam begonnen de regendruppels tegen de ramen te tikken en ik voelde me net zoals het weer. De taxi stopen en ik stapten zonder wat te zeggen uit. Ik keek naar het grote gebouw voor me en verstijfde. Ik wilde echt niet naar binnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Violet Skyler Todd.

    'Lou, ik heb zo iets ook wel eens gehad, het doet bijna geen pijn, heel klein beetje maar.' zeg ik om hem gerust te stellen. Al was het wel waar. Met z'n drieën liepen we het ziekenhuis binnen, en het verbaasde me dat de jongens niet meteen werden aangevlogen. Louis deed somber, en het voelde ook niet heel fijn tegenover hem, maar om "de strijd om Harry" had ik nu wel een punt. Triest, eigenlijk. We waren net twee kleine kinderen die vechtten om het laatste ijsje of zo. Maar het ging om Harry. Hij mocht de keuze maken, niet wij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik voel hoe Lou zoch voelt.. Ik heb een mega wond op mijn knie en mn moeder wilt naar de dokter. No way.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek even rond en liep naar een of andere balie toe waar ik Louis zijn probleem uitlegde en de verpleegster me vertelde dat we even in de wachtkamer moesten wachten en een arts hem zo zou komen halen. Ik bedankte, wees naar drie stoelen en ging op een willekeurige stoel zitten. Mijn gedachten waren nu behoorlijk verspreidt. Voor een deel hing ik bij Louis, met de ander bij Violet en weer een deel hing bij het persbericht. Iets wat ik nu niet erbij kon gebruiken kreeg ik er gratis en voor niks bij geduwd.
    "Luister maar naar Violet." zei ik tegen Louis, waarna ik hem een glimlachje schonk en weer voor me keek.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 21:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik wilde eigenlijk aan andere kant gaan zitten. Het voelde aan alsof ik Harry al verloren had. Ik weest zeker dat als ik een paar dagen naar het ziekenhuis had gemoeten voor een hechting ik hier nu op Harry zijn schoot had gezeten en dat hij door mijn haar zou strelen en me zou beloften dat het wel goed kwam. Nu zat ik op het stoeltje naast hem en raakte we elkaar niet eens aan. Ik staarde voor me uit en knikte toen hij zei dat ik naar Violet moest luisteren. "Meneer Tomlinson, als u mee wilt komen." Nee dat wilde ik niet en ik greep me vast aan de stoel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar de dokter en stond automatisch op, maar Louis dacht daar blijkbaar anders over. "Lou... Kom." zei ik stilletjes, waarna ik zijn ene hand vastpakte en hem van de stoel probeerde af te trekken.
    "Louis! Ik beloof je dat ik erbij blijf! Kom op, je bent hier sterk genoeg voor." zei ik met een smekende ondertoon, waarna ik even wanhopig naar hem keek en slikte. "Als je meegaat mag je vannacht bij mij slapen."
    Shit... Violet zou bij me slapen, maar ik wist dat ik Louis anders niet mee zou krijgen. Misschien haalde ik hem zo over, met belonen... Louis was af en toe net een klein kind, maar hij bleef een schatje en ook nog eens mijn beste vriend. En misschien wel mijn crush...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik schudden mijn hoofd wild heen en weer en beet op mijn lip. Alweer deed Harry dit niet voor zichzelf, maar voor mij. Ik wilde niet dat hij alleen wilde dat ik bij hem sliep vannacht omdat ik dan mee zou gaan. Ik wilde dat hij wilde dat ik bij hem sliep omdat hij dat wilden omdat hij dat prettig vond. Gewoon zoals altijd als ik bij hem sliep. Mijn onderlip trilden en ik stond uiteindelijk toch op om mee te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slaakte een wanhopige zucht en had even de neiging om hem gewoon mee te slepen met stoel en al, maar gelukkig stond hij uiteindelijk op. Ik keek naar zijn lippen en zag dat zijn onderlip trilde, waardoor er weer een steek door mijn hart schoot.
    "Dank je, Lou." mompelde ik zacht, waarna ik zijn hand vastpakte en een zucht slaakte. Zijn hand was nog steeds zo warm en zacht als altijd. Ik wierp een blik op Violet en vroeg me af of ze meeging of niet, want ik zou er in principe geen problemen mee hebben.
    "Het is zo voorbij." probeerde ik Louis gerust te stellen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    Ik knik stilletjes. 'Gaan jullie maar samen, ik wacht hier wel.' mompel ik. Ze waren duidelijk voor elkaar gemaakt, en ik zou er wel weer overheen komen. Louis niet. 'Harry, kies alsjeblieft voor Lou. Ik kom er wel overheen.' Bam, daar voelde ik de dolk in mijn hart al. Maar het moest. 'Succes met de hechting, Lou.' zei ik nog.

    [Kort ;o ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    louis William Tomlinson
    Ik hoopte vurig dat Violet niet mee zou gaan. Ik hoefde haar er niet bij te hebben als ik straks gehecht werd. Maar na de worden van Haar voelde ik toch een steek. dit was ook weer niet wat ik wilde. Ik kneep Harry's hand nu al bijna fijn en mijn lichaam trilde. Toch liep ik door met de dokter mee. "Laat me eens even kijk." Zei de dokter toen we in de onderzoekskamer kwamen en ik ging zitten en Harry naast me trok. De man zag er vertrouwd uit maar toch kneep ik mijn ogen dicht toen hij het verband van mijn onderarm haalden. Ik voelde hoe hij de wond schoonmaakten en zijn worden waren degene die mijn ogen angstig lieten openschieten. "Dat word een hechting."

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik streelde rustig met mijn duim Louis' handpalm en keek mee hoe de dokter te werk ging. Die wond was inderdaad vrij diep... maar het glas was er gelukkig al uitgehaald.
    "Ssht... Lou. Het is zo voorbij." suste ik hem, terwijl ik hem gewoon in mijn hand liet knijpen en met mijn andere hand figuurtjes in zijn zij tekende. "Niet bang zijn, ik ben bij je." En ik bleef ook bij hem... De woorden van Violet drongen nu pas echt tot me door. Meende ze wat ze zei? Wilde ze echt dat ik voor Louis koos? Het was een lief gebaar en het liefste had ik Louis nu tegen de muur aangedrukt om hem te kussen, maar eerst eens de dokter overleven. Toch kreeg ik Violet niet volledig uit mijn hoofd, want ik wist dat ik haar toch pijn zou doen... En zelf hield ik ook van haar, eigenlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.