• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreMoffat
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren hebben de bootreis gedaan en zitten nu dus in Canais een haven stadje.
    Op hun campeerplaats zijn de tenten al uitgestalt en zitten ze nu aan het kampvuur.Helaas is al 1 van de jongeren naar huis gegaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 15:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Levy Moore

    "Ik denk dat ik op dat moment toch wel dacht dat ik nu al thuis zou zitten."
    Dat antwoord verwachtte ik al. Lachend kijk ik haar aan en schud even mijn hoofd.
    "Ergens had ik gedacht dat dat je nu al wel gelukt was, maar helaas."
    Ik grinnik even. Ik voel het natte, mulle zand door mijn tenen glijden, en voel de golven tegen ons aanslaan. De maan straalt nu recht boven ons, en vult de lucht met een frisse, lichtblauw, haast witte gloed.
    "Ik had in ieder geval niet verwacht dat ik dit zou doen."
    Verrast door haar plotselinge daad, sluit ik mijn ogen en beantwoord haar kus met evenveel gevoel. Hoewel het daarnet zo fout leek, lijkt het nu alsof er niets beter bestaat dan dit. Zonder nadenken, glijden mijn handen langzaam om haar middel en ik trek haar voorzichtig iets dichter tegen me aan. Ik til haar zachtjes op, zodat ze iets hoger komt en kijk haar even verrast aan wanneer ze in mijn lip bijt.
    "Sierra," mompel ik zacht.
    Mijn blik glijdt over haar gezicht en langzaam loop ik met haar in mijn armen het water uit. Ik loop terug naar de duinen, laat ons in het zand neerzakken en druk mijn lippen weer op de hare. Dit voelt hemels, gewoon perfect.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    "Ergens had ik gedacht dat dat je nu al wel gelukt was, maar helaas." Ik haal mijn schouders op. Inderdaad, helaas, heel erg jammer. Wat hij niet weet is dat ik mijn plannetjes al vanaf het eerste moment dat ik met hem in de bus zit, probeer uit te plannen en nu het gewoon voor het grijpen ligt, ik begin te twijfelen of ik het wel zal doen. De lafaard die ik ben of misschien, misschien dat ik teveel om deze jongen geef.
    "Ja, zeker helaas, maar ja, ik kom er wel overheen." Zachtjes laat ik me meevoeren in de kus, schrik op wanneer hij zijn handen om mijn midden plaatst en mij zo dichter tot zich toe trekt. Een klein zelfingenomen glimlachje staat er op mijn gezicht geschreven wanneer hij me iets optilt en eigenhandig plaats ik mijn benen om zijn middel, puur om het niet alleen voor mezelf, maar op die manier ook voor hem makkelijker te maken. Ik bedoel maar, we zitten toch in het water, dus erg veel last van mijn gewicht dat hij moet dragen, zal hij toch niet hebben.
    "Sierra," Hoor ik hem zachtjes mompelen.
    "Ja?" Tevreden kijk ik hem aan, druk mijn lippen nog kort, maar krachtig op de zijne en sla mijn armen om zijn nek heen als we weer terug lopen naar de plek waar we zojuist nog gezeten hadden. Voorzichtig laat ik mezelf achterover zakken en trek Liam iets met me mee naar achteren. Ergens heb ik in mijn achterhoofd wel een idee waar dit naartoe gaat leiden en dat idee bevalt me eerlijk gezegd wel. Ik laat mijn lippen hierdoor willend naar zijn hals glijden waar ik mijn lippen plaats en laat mijn hand onder zijn shirt over zijn borstkas glijden. Ik moet eerlijk gezegd dan ook wel toegeven dat dit alles voor een groot deel door de drank komt, maar ook zonder durf ik te wedden dat ik deze keuze genomen had.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    Ik merk dat ze naar achter leunt, en druk mijn lichaam iets dichter tegen het hare aan zodat ze op haar rug komt te liggen. Ik voel haar hand over mijn shirt glijden en kijk haar even aan. Zonder aarzelen trek ik mijn shirt over mijn hoofd en voel een frisse bries mijn natte huid strelen. Er lopen rillingen over mij rug, die ik gauw weer vergeet wanneer ik Sierra voor me zie liggen. Ik laat mijn hand even over haar wang strelen en buig me voorover om mijn lippen de hare te laten strelen. Mijn handen volgen de omtrek van haar lichaam en ik laat ze even rusten om haar middel, niet goed wetend of ze haar grenzen stelt of niet. Ergens in mij achterhoofd verwijt ik mezelf dat ze dronken is, maar ik maak mezelf wijs dat ze nuchter genoeg is, om haar eigen beslissingen maakt. Even laat ik mijn lippen boven de hare zweven en kijk haar in de ogen aan.
    "Jij bepaalt hoever we gaan, oke?" zeg ik zacht.
    Alles voelt vreselijk fout aan, en tegelijk zo perfect juist, dat ik helemaal in de war ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    Van het ene op het andere moment trekt Liam het natte shirt over zijn hoofd heen waardoor hij zijn borstkas onthult. Snel laat ik mijn ogen erover glijden en bijt zachtjes op mijn lip. Eén ding is zeker, die jongen heeft niet stilgezeten, dat is wel duidelijk. Ik laat mijn hand over zijn borstkas glijden, merk hoe hij rilt wanneer er een briesje langs ons opsteekt, maar probeer dit zoveel mogelijk te negeren.
    Ik beantwoord zijn kus vol passie, voel de plekken branden waar hij met zijn vingers over streelt. Ergens weet ik dat ik dit nooit gedaan had met een nuchter hoofd, nou ja, misschien wel, maar ik zou me minder laten gaan, goed nadenken over de consequenties. Consequenties waar ik nu niet eens op kan komen. Je leeft maar één keer namelijk, dus kan je nu beter genieten dan als een pretbederver rond te lopen, toch?
    Vragend kijk ik hem aan wanneer ik zijn lippen niet meer op de mijne voel en open mijn ogen, een kleine frons in mijn wenkbrauwen. Net wanneer ik aan hem wil vragen wat er aan de hand is, is hij me al voor door zijn mond te openen.
    "Jij bepaalt hoever we gaan, oke?" Zijn stem klinkt zacht, bijna vragend te noemen. Ergens voel ik me gevleid door deze woorden, heb ze nog nooit uit de mond van een jongen horen komen voor de seks en kijk hem daarom misschien wat verbaasd aan voordat ik me herstel en knik.
    "Nog niet ver genoeg," zeg ik dan redelijk snel terug en plaats mijn lippen vurig op de zijne, laat mijn vingers naar zijn broeksknoop glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    "Nog niet ver genoeg."
    Haar antwoord is er vrij snel, en ik heb amper de tijd om te antwoorden. Al gauw voel ik haar lippen weer op de mijne en ergens besef ik dat haar handen naar mijn middel glijden. Een zucht ontsnapt mijn lippen en ik besef dat ik al enorm opgewonden ben. Ik laat mijn blik over haar lichaam glijden, en hoewel ik er nog niet veel van kan zien, weet ik dat ze mooi is. Langzaam laat ik mijn hand onder haar shirt glijden, haar de tijd gevend me tegen te houden als ze dat zou willen.
    "Wat is dan ver genoeg voor jou?" vraag ik zacht.
    Ik wil haar echt niet ergens toe dwingen. Het is ooit met Levy gebeurd, en ik heb die kerel eens goed laten spijt hebben van wat hij haar aangedaan had.
    Ik plaats mijn ene hand naast haar hoofd in het zand terwijl mijn andere hand nog steeds over haar onderbuik streelt. Zacht plaats ik mijn lippen weer op de hare en laat mijn tong even over haar lippen glijden. Genietend sluit ik mijn ogen en druk mijn lichaam iets dichter tegen het hare aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    Zijn hand voel ik voorzichtig onder mijn shirt glijden, iets lijkt hem tegen te houden lijkt het wel, alleen heb ik geen flauw idee wat. Het tijdstip, waar we zijn? Waarschijnlijk zal het antwoord er niet komen op deze vraag.
    "Wat is dan ver genoeg voor jou?" vraagt hij dan zachtjes aan mij, waardoor mijn vraag zo ongeveer wel beantwoord lijkt te zijn. Denkt hij misschien dat ik dit zonder enig besef doe? Niet weet wat dit alles in houdt en wat er misschien wel als vervolg op kan komen, want dat is iets waar ik het antwoord heel goed op weet. Een grijns siert mijn lippen alsnog en houd me stil en kijk toe hoe hij zijn hand slechts centimeters van mijn hoofd nauwkeurig in het zand plaatst, vragend kijkt hij me aan terwijl zijn vingers over mijn onderbuik glijden waardoor de opwinding door mijn lichaam raast.
    Net wanneer ik dan toch besluit om mijn antwoord te geven, plaatst hij zijn lippen zacht en teder op de mijne, voel zijn tong over mijn lippen glijden, zijn lichaam iets dichter tegen me aan gedrukt.
    Voorzichtig breng ik mijn lippen uiteindelijk naar zijn oor toe.
    "Sierra kent geen grenzen," zeg ik dan zachtjes en bijt in zijn oorlel. Ik weet dat dit misschien niet de juiste combinatie woorden is bij Liam, een nogal overbezorgd type, dus besluit ik ze wat te verdraaien. "Ik zal het duidelijk aangeven goed? Maak je nou maar geen zorgen, ik ben een grote meid." voeg ik er dan nog vlug aan toe met een glimlach en laat mijn lippen via zijn hals naar zijn sleutelbeen glijden voordat ik mijn shirt over mijn hoofd heen trek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    "Sierra kent geen grenzen."
    Een kleine kreun rolt over mijn lippen wanneer ze in mijn oorlel bijt.
    "Ik zal het duidelijk aangeven goed? Maak je nou maar geen zorgen, ik ben een grote meid."
    Wanneer ze haar shirt over haar hoofd trekt, laat ik mijn blik even over haar lichaam glijden. Ze is inderdaad prachtig en haar lippen in mijn hals brengen me weer naar de realiteit.
    "Wow," mompel ik toch even.
    Mijn hand streelt nog even over haar onderbuik, voordat ik hem richting haar borsten laat glijden. Zacht streel ik over de stof van haar bh en plaats mijn lippen weer op de hare. Intussen steun ik niet meer op mijn hand, maar leun zachtjes op haar. Mijn ene hand ligt nog steeds op haar borst, terwijl de andere de vorming van haar lichaam volgt en onder de stof van haar rokje glipt. Haar huid voelt zacht aan onder mijn aanrakingen en haar lippen proeven zoet op de mijne. Ik zou haast vergeten dat we hier op kamp zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    Tevreden luister ik naar zijn kreun, merk hoe zijn ogen over mijn lichaam glijden maar besluit er niets van te zeggen, net kon ik me immers ook niet inhouden om hetzelfde bij hem te doen en een protest van zijn kant heb ik ook niet gehoord.
    Ik grinnik als ik hem iets hoor mompelen en zijn hand die eerst nog naast mijn hoofd lag verdwenen is en zich een weg heeft gevonden naar mijn borsten. Eén ding is zeker; Het is toch zeker wel een aantal maanden geleden dat ik zo opgewonden ben geworden door een jongen in zo'n enorm korte tijd en dat ik dit soort dingen toelaat.
    Met passie beantwoord ik zijn kus en vinden mijn handen zich weer een weg naar zijn middel waar ik ze plagend over zijn lies laat strelen voordat ik behendig zijn broeksknoop lostrek en zo toch wel een subtiele hint geef dat ik het hier niet enkel bij wil laten en mijn grenzen toch wel een tikkeltje hoger liggen.
    Hierna laat ik mijn hand over zijn onderrug weer naar boven glijden, mijn lippen nog steeds op de zijne en een kreun mijn lippen verlaat wanneer zijn ene hand onder mijn rokje glijdt. Geen flauw idee waar deze zonet nog was en misschien, misschien is dit kamp nog zo erg niet. Het had erger kunnen zijn, als Liam hier bijvoorbeeld niet was om me niet wat pret te geven op z'n tijd en me te vergezellen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    Ik merk hoe ze mijn broeksknop losmaakt en ga even rechtop zitten om mijn broek uit te trekken. Voorzichtig laat ik mijn handen beide naar haar middel glijden en maak de rits van haar rokje los. Ik buig me weer voorover om mijn lippen op de hare te plaatsen en druk mijn haast naakte lichaam tegen het hare aan. De wind raast om ons heen, en doet me af en toe rillen, maar ik merk er niets van. Ik heb het ontzettend warm vanbinnen, door waar we mee bezig zijn.
    Ik laat mijn hand door haar haren glijden en draai ons langzaam om, zodat zij vanboven komt te zitten. Het zand is harder dan verwacht, en ik zorg ervoor dat we zo comfortabel mogelijk liggen. Mijn handen strelen over haar lichaam, richting haar kont en ik laat ze daar even rusten. Ik geef een zacht kneepje in haar billen en kijk haar opgewonden aan. Al het bloed in mijn lichaam heeft zich zowat rond mijn middel verzameld en op dit moment erger ik me aan mijn boxers, die mijn erectie klem houden. Er rolt een korte kreun over mijn lippen voordat ik ze weer op de hare druk.
    "Ben je zeker?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    Net op het moment dat ik Liam ontdaan heb van zijn broek, begint hij ook aan de kleine rits van mijn rokje te frummelen en help ik hem behendig door mijn heupen zodanig wat op te tillen, dat ik de stof langs mijn bovenbenen naar beneden voel glijden. De ijzige wind zorgt ervoor dat ik het normaal verschrikkelijk koud zou moeten hebben maar het feit dat ik iets meer dan twee drankjes heb gedronken en dat Liam me op dit moment vergezelt, zorgt ervoor dat ik er veel minder nadruk op leg en het haast plezierig valt te noemen, dat windje.
    Ik voel zijn haren door mijn halflange haren glijden die door het water een stuk meer gekruld zijn dan normaal en schrik als we ons zo omdraaien dat ik boven hem lig. Mijn handen laat ik hierdoor over zijn borstkas glijden, zuig met mijn lippen zachtjes in zijn hals en voel mijn tenen door het zand glijden. Zijn handen voel ik werkelijk overal en schuur met mijn kruis tegen de zijne aan. Wanneer hij zacht in mijn kont knijpt, verlaat een kreun mijn lippen.
    "Ben je zeker?" vraagt hij hierna voorzichtig, maar voor mij is hier geen moment aan twijfel meer voor mogelijk en laat ik mijn handen zonder nog wat te zeggen al naar zijn boxer glijden waar mijn vingers zich vasthaken in de rand en hem zo, langzaam naar beneden laat glijden, mijn vingers halverwege laat spelen door ze plagend over zijn huid te bewegen.
    "Altijd al geweest," geef ik hem dan als antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    "Altijd al geweest."
    Ik kreun wanneer ik haar vingers overal voel en sluit mijn ogen.
    "Sierra," kreun ik zacht.
    Mijn handen glijden over haar armen en ik open mijn ogen om haar aan te kunnen kijken. Via haar schouders laat ik mijn handen over haar rug naar de sluiting van haar bh glijden. Langzaam pruts ik het dingetje los, maar ik ben te nerveus om het degelijk open te krijgen. Ik voel een rode kleur naar mijn wangen stijgen en kijk haar verontschuldigend aan. In plaats van het dan verder te proberen, breng ik mijn handen naar haar middel en laat haar slipje langzaam van haar heupen glijden.
    Mijn lippen zoeken de hare weer op en ik neem haar gezicht in mijn handen om haar ervan te verhinderen weg te trekken of de kus vroegtijdig af te breken. Langzaam open ik mijn ogen om haar aan te kijken en druk mijn onderlichaam opgewonden tegen het hare aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    "Sierra," kreunt hij, een opgeluchte kreun verlaat mijn lippen. Zijn armen voel ik over mijn schouders glijden, druk mijn lippen vurig op de zijne. Zijn boxer trek ik nog een klein stukje lager en voel dan hoe hij het slotje van mijn beha los prutst.
    Nogal verbaast kijk ik hem aan als hij ineens uit het niets stopt. Op zijn wangen staan lichtrode blosjes waardoor ik moet grinniken, vraag me af waarom het is. Is het omdat hij het net zoals ik toch behoorlijk warm is of bloost hij nou echt? Aan zijn verontschuldigende blik te zien is het het laatste. Toch besluit ik niets te zeggen en ga weer verder waarmee ik bezig was, laat zijn boxer van zijn heupen afglijden en merk dat hij ook begonnen is met deze taak.
    Wanneer hij met zijn handen mijn hoofd beetpakt, kus ik hem vurig terug en pak na een par seconden zijn handen beet en leg deze op mijn borsten neer, ten teken dat hij net gewoon had door kunnen gaan en dat niet mijn grens was.
    "Ik zei toch dat ik mijn grenzen zou laten merken als je die eenmaal bereikt had?" zeg ik zachtjes en kijk hem glunderend aan.
    "Je hebt die nog niet bereikt namelijk." vervolg ik mijn woorden en voel mijn hart in mijn keel bonzen van opwinding.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    Ik merk hoe ze mijn handen op haar borsten legt en kijk haar even aan.
    "Ik zei toch dat ik mijn grenzen zou laten merken als je die eenmaal bereikt had? Je hebt die nog niet bereikt namelijk."
    Even kijk ik haar aan en druk voorzichtig mijn lippen op de hare. Intussen streel ik zacht over haar borsten met mijn ene hand, terwijl mijn andere hand verder over haar lichaam glijdt. Behendig draai ik ons weer om, zodat zij opnieuw onder me ligt. Op die manier kan ik haar ook meer warmte bieden, aangezien ik alle wind opvang. Nog steeds houd ik mijn lippen op de hare en strelen mijn vingers over haar borst. Mijn andere hand laat ik langzaam tussen haar benen glijden en wrijf zachtjes over haar kruis. Ik dwing haar voorzichtig haar benen wat te openen, zodat ik er beter bij kan.
    Ik open mijn ogen en kijk haar goed aan. Ik neem haar gezichtsuitdrukking in me op en druk zacht en teder, maar toch met wat passie, mijn lippen op de hare terwijl ik langzaam een vinger bij haar laat binnenglijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    Een kreun verlaat mijn lippen wanneer zijn handen over mijn borst strelen, Ik beantwoord zijn kus vol passie.
    Ik schrik wanneer hij ons plotseling omdraait, zodat ik weer onderop lig. Een grijns siert mijn lippen als hij dit doet en strijk met mijn handen door zijn haren heen. Wanneer zijn handen naar mijn kruis glijden, voel ik dat mijn hart ene maat sneller begint te kloppen van opwinding, voel de adrenaline door mijn lijf gieren. Het feit dat wij hier liggen en dat de begeleiders hier slechts een aantal meter verwijderd zijn, maakt dit alles toch wat extra spannend. Ik weet niet, ergens heeft het wel wat en hoewel het in eerste instantie de bedoeling van mij was om betrapt te worden met een begeleider, is dat verre weg wat ik nu wil hebben.
    Genietend van het moment sluit ik mijn ogen en spreid zonder tegenstribbelen mijn benen, heel even open ik mijn ogen en kijk dan recht in de zijne. Liefdevol beantwoord ik zijn kus, kijk in zijn heldere ogen en zie de opwinding erin. Pas dan glijdt er een vinger bij me binnen en verlaat een luide kreun mijn lippen.
    "Liam," mompel ik zachtjes en til mijn heupen iets op, laat mijn handen naar zijn liesstreek glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    Terwijl ze mijn naam mompelt, voel ik hoe ze haar heupen tegen de mijne duwt en ook ik moet even kreunen. Plots voel ik haar handen weer overal en kan het haast niet meer inhouden van de opwinding. Langzaam til ik mijn heupen iets op en ga zachtjes bij haar binnen. Aangezien we beide redelijk opgewonden zijn, is dat geen probleem. Een zucht verlaat mijn lippen en ik druk mijn lippen op de hare. Mijn ene hand streelt door haar halfnatte haren, terwijl de andere nog steeds zachtjes over haar borst streelt. Ergens in mijn achterhoofd klinkt een stemmetje die me erop wijst dat dit geen goed idee is, maar waarom voelt het dan zo goed? Het gebeurt allemaal vanzelf, ik herken mezelf amper, maar ik weet dat ik een juiste keuze maak, hoewel ik hier later spijt van ga hebben.
    Zachtjes beweeg ik mijn heupen tegen de hare aan en laat mijn tong even over haar lippen glijden. Ik open mijn ogen om haar te bewonderen. Het maanlicht doet haar ogen schitteren en geeft haar haren een blauwe gloed, die haast sprookjesachtig lijkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.