• Volgens mijn moeder hoewel ze zei dat Louis lijkt op David Bowie hoe hij eruit zag toen hij jong was.

Ik vind die twee totaal niet op elkaar lijken. Misschien dat ik het niet goed gehoord heb of de verkeerde naam heb onthouden.

Maar vinden jullie dat David Bowie (toen ie jong was) en Louis op elkaar lijken? (Ik heb twee willekeurige foto's genomen om te vergelijken)

Het is niet de bedoeling dat jullie Louis of David Bowie gaan bekritiseren, ik vroeg of ze op elkaar lijken qua uiterlijk. Ik vind het een beetje raar dat de helft van dit topic gaat om wie er knapper is, wie er betere muziek maakt etc. Als jullie het daar zo graag over willen hebben, open dan een ander topic en ga in dat topic het over dat soort dingen hebben.Ik zou het op prijs stellen als mensen gewoon antwoord geven en niet over iets anders gaan praten.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:55 ]

Physics is awesome

Vagebond schreef:
    Wat praat iedereen hier raar. Ze lijken echt vet veel op elkaar.

Nou, ik zie de overeenkomsten niet.

Physics is awesome

Kwa hoe ze zijn misschien niet, dat weet ik niet, maar kwa uiterlijk begrijp ik de vergelijking ergens wel. Sommige elementen in het gezicht, niet alles, maar als je andere foto neemt waar ze meet dezelfde houding hbben kan het volgens mij best kloppen. Niet als twee druppels water, maar misschien alleen de hoofdvorm en ogen ofzo haja

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Tja... Je hebt dan ook precies de meest niet op elkaar lijkende foto's genomen, dat is ook een prestatie. Ik vind dat ze wel iets van elkaar weg hebben, 'lijken op' is niet 'twee druppels water' hè jongens. Oh en wat mij ook tegen de borst stuit is dat om dat meneer Bowie oh zo excentriek was en een echte persoonlijkheid heeft (gewoon omdat vroeger alles beter was, obviously -kuch-) en Louis maar in een 'boyband' zit en dus he-le-maal geen persoonlijkheid heeft, duh. Kan hij er gewoon niet mee vergeleken worden. Want niemand komt er aan onze rockster.

Mag ik een kotszakje?

So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.

En David Bowie is gewoon knapper haha.
    Natuurlijk hebben ze wel enkele gelijkenissen, maar 100.000 andere jongens van die leeftijd lijken er dan ook op, op die manier gezien. Het is geen opvallende gelijkenis.

Your make-up is terrible

quotelover schreef:
    Tja... Je hebt dan ook precies de meest niet op elkaar lijkende foto's genomen, dat is ook een prestatie. Ik vind dat ze wel iets van elkaar weg hebben, 'lijken op' is niet 'twee druppels water' hè jongens. Oh en wat mij ook tegen de borst stuit is dat om dat meneer Bowie oh zo excentriek was en een echte persoonlijkheid heeft (gewoon omdat vroeger alles beter was, obviously -kuch-) en Louis maar in een 'boyband' zit en dus he-le-maal geen persoonlijkheid heeft, duh. Kan hij er gewoon niet mee vergeleken worden. Want niemand komt er aan onze rockster.

Mag ik een kotszakje?

HAHAHAHAHAHA, kun je niet tegen een beetje commentaar? Dat had je kunnen verwachten. David Bowie is echt zoveel beter dan Louis. Zowel qua uiterlijk als ook zijn persoonlijkheid en alles wat bij hem hoort.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Niet zoveel op elkaar..

Maar ik vind dat Harry Styles en Mick Jagger wel op elkaar lijken :Y)

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 11:41 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Curlies schreef:
    Niet zoveel op elkaar..

Heb je weleens goed naar de mond van Mick Jagger gekeken? :'D

OT: Op de twee foto's die jij laat zien vind ik Louis en David Bowie wel enigzins op elkaar lijken.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 11:42 ]

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik vind het wel een beetje lijken, hoor. Maar dat komt misschien omdat ik ze allebij niet echt ken.

Curlies schreef:
    Niet zoveel op elkaar..

No way, Mick Jagger is zo lelijk! De enige gelijkenis is het haar.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 11:46 ]

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Curlies schreef:
    Niet zoveel op elkaar..

Hoewel ik Mick Jagger net iets aantrekkelijker vond, door de muziek :3

SLOAN.

230710 schreef:
    Nee, ik vind Louis stukken knapper. :')

Do what people say you can't.

Curlies schreef:
    Niet zoveel op elkaar..

I'm really sorry to say this, but I think they're both ugly.

26 - 02 - '16

Oromis schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHA, kun je niet tegen een beetje commentaar? Dat had je kunnen verwachten. David Bowie is echt zoveel beter dan Louis. Zowel qua uiterlijk als ook zijn persoonlijkheid en alles wat bij hem hoort.

Tot mijn geluk kan ik ontzettend goed tegen commentaar, bedankt voor de bezorgdheid. Ik vind het gewoon ronduit kinderachtig dat iemand persoonlijkheid-loos wordt genoemd door wat diegene doet. En in mijn belevenis ging het om het uiterlijk. En niet om iemand beledigen ten gunste van iemand die een hele andere betekenis aan muziek geeft. Ja, ik vind David Bowie in die zin ook 'Genialer'. Maar dat betekent niet dat Louis een minder persoon is. Mijn welgemeende excuses als het verkeerd overkwam. En nee, ik zie het niet als een persoonlijke belediging, als je het wilt weten. Ik heb het gewoon niet zo op stereotypering.

So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

Sommige aspecten in het gezicht zijn gelijk.
    En waarschijnlijk vinden de meeste directioners van niet, omdat die uren het gezicht van Louis staan te "bewonderen"
    Dan word t zo vertrouwd dat je het gezicht té goed kent en de gelijkenissen niet meer kan zien.
    -no offence-

If a writer falls in love with you, you can never die

Ik vind het grappig dat mensen meteen gaan zeggen dat iemand lelijk is omdat die persoon niet hun definitie van mooi is.
    Er zijn verschillende mensen die ik niet aantrekkelijk vind, maar daarom zijn ze niet lelijk gewoon omdat ze mijn type niet zijn.
    Maar ach, als ik het ga bekijken zoals de meeste hier in dit topic, dan zijn er inderdaad veel "lelijke" mensen op de wereld.

Take me to wonderland