Tegenwoordig heb ik geen problemen meer met Ziggo, maar voorheen heb ik daar wel last van gehad. Contact opnemen met de centrale was in mijn geval de beste oplossing.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
As you can see; ik heb nu gewoon internet. Maar wij hebben ook wel eens problemen gehad met Ziggo. Dat lostte mijn papa altijd op, kon die goed. Iets met de modem ofzo?
According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.
O3O52O13 schreef:
As you can see; ik heb nu gewoon internet. Maar wij hebben ook wel eens problemen gehad met Ziggo. Dat lostte mijn papa altijd op, kon die goed. Iets met de modem ofzo?
Ooh okee. Ik heb wel ''probleem oplossen'' gedaan en dan zegt die dat mijn netwerkadapter stuk is, maar hij is niet stuk?
“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”
Ooh okee. Ik heb wel ''probleem oplossen'' gedaan en dan zegt die dat mijn netwerkadapter stuk is, maar hij is niet stuk?
Heb je een modem? Zo'n kastje die het internet overal naartoe stuurt? Want anders zet je die even uit, wacht je 30 seconden en stop je hem er weer in. Dat helpt bij ons heel vaak (alleen wij hebben KPN).
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
PercyWood schreef:
(...)
Heb je een modem? Zo'n kastje die het internet overal naartoe stuurt? Want anders zet je die even uit, wacht je 30 seconden en stop je hem er weer in. Dat helpt bij ons heel vaak (alleen wij hebben KPN).
Whaha dan moet ik om de 2min. op dat modemknopje gaan drukken:p
“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”
SecretDoor schreef:
Heb je draadloos internet verbinding? Want op mijn pc had ik het probleem dat mijn ontvangst 'goed' was, maar elke keer soort van verstoord werd.
Ja dat heb ik en inderdaad dat is bij mij ook zo....
“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”