• We hebben beslist! We zijn klaar met het nakijken van proefcolumns en hebben een keuze gemaakt! Uit 50 aanmeldingen hebben we 5 nieuwe columnisten gekozen.
    Dus voor sommigen hebben we een mooi kerstcadeau! *O*

    De gelukkigen zijn:
    Yoda
    Barnabas
    Patholoog
    Audacity
    Butcher

    Gefeliciteerd en veel plezier met het baantje. Normaal zijn jullie zonet al aangesteld. Succes!
    Bedankt aan iedereen die meegedaan heeft en misschien een volgende keer beter.

    Prettige feestdagen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik kom op Quizlet, klik wat random topics aan, zie dit topic en denk: ah, wat leuk, die usernames komen me allemaal wel bekend voor. Klik op vorige pagina, knipper even met mijn ogen, ga weer terug naar dit topic en realiseer me dat ik erbij sta :'D
    Haha, dit had ik echt niet verwacht, awesome!


    i put the fun in funeral

    Ben ik trouwens de enige columnist die netjes een mailtje kreeg met 'welkom als columnist' enal? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ben ik trouwens de enige columnist die netjes een mailtje kreeg met 'welkom als columnist' enal? x'D


    Ik heb geen mail gekregen ^^'


    i put the fun in funeral

    Welkom nieuwe collegaatjes en veel succes ^^


    I am an idiot, I move.

    Yoda schreef:
    Ben ik trouwens de enige columnist die netjes een mailtje kreeg met 'welkom als columnist' enal? x'D

    Ik kreeg ook een mail. Gmail hè? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteerd! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!


    Physics is awesome

    Oeh, dat is Anouk! (: Gefeliciteerd allemaal! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yoda schreef:
    Ben ik trouwens de enige columnist die netjes een mailtje kreeg met 'welkom als columnist' enal? x'D


    Ik heb geen mail gehad (:


    Miep

    Gefeliciteerd! (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gefeliciteerd! (:


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd! *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Gefeliciteerd! ^^


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha, ik heb net de column van Barnabas gelezen en merkte dat deze heel anders is, dan die van mij. stiekem ben ik echt zó benieuwd naar de anderen... (:


    Miep

    Butcher schreef:
    Haha, ik heb net de column van Barnabas gelezen en merkte dat deze heel anders is, dan die van mij. stiekem ben ik echt zó benieuwd naar de anderen... (:


    Het lijkt mij goed als ze allemaal anders zijn ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.