• craigs list killer ben ik nu aan het kijken en van angst ben ik maar op quizlet gegaan. ik ben echt een fan van physchlogiesche films zoals lambs of god of als een goede oude horror film zoals a hunted house on a hill maar op een of ander manier vind ik craigs list killer echt eng! Het gaat over een jongen die gaat trouwen met een kei lief meisje blijkt die jongen een moordenaar te zijn en nog een hoop ellende! die jongen vermoordt allemaal vrouwen en het is gewoon eng omdat je weet dat dit iedereen kan overkomen! De vrouwen worden vast gebonden of vermoord of in leven gelaten en het is gewoon eng !Ik hou echt niet van realischtische films met een slechte afloop.......... en toch ga ik de film af kijken en heel slecht slapen deze nacht. Heeft iemand deze film al eens gezien? Of kan iemand me even voor zulke films waarschuwen dat ik die niet ga kijken?


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Nope, ken ik niet. Maar ik ken het probleem wel. Succes vannacht. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daarom kijk ik nooit horror of thriller. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Barnabas schreef:
    Nope, ken ik niet. Maar ik ken het probleem wel. Succes vannacht. :'D


    bedankt zal ik nodig hebben hij heeft weer iemand vermoord.....


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Barnabas schreef:
    Nope, ken ik niet. Maar ik ken het probleem wel. Succes vannacht. :'D


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De enige tip die ik kan geven, is voordat je een enge film kijkt eerst even de trailer te checken. Dan weet ik meestal wel of ik iets eng vind of niet. Als ik bijvoorbeeld door heb dat er geesten of meisjes met lang zwart haar in voorkomen, weet ik dat het niet moet kijken. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.