• Heya,
    Ik heb een vraagje,
    Ik ben bezig met een 'bucketlist' maar dan alleen voor het jaar 2013, wat dus allemaal gedaan moet zijn voor 01/01/14 00:00
    Ik wil dingen, die haalbaar zijn, maar ook uitdagend, of grappig.
    Ik zit alleen echt vast, heb nu 1tje, mijn zus in het zonnetje zetten.
    Zelf weet ik echt geen vette dingen ofzo, hebben jullie er misschien een paar?
    xx


    Where words fail, music speaks

    Ik weet dat ik niet mag bumpen, maar ik heb echt hulp nodig haha :)


    Where words fail, music speaks

    Misschien naar een of ander concert? Of met je idool op de foto?:)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    Misschien naar een of ander concert? Of met je idool op de foto?:)
    thanks :)


    Where words fail, music speaks

    SafeToSay schreef:
    (...) thanks :)

    Your welcome!:)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    SEX DRUGS ROCK EN ROLL.


    SLOAN.

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Your welcome!:)


    *you're


    SLOAN.

    Ga op een vechtsport? Vind de liefde van je leven, zoek nieuwe vrienden, haal je rijbewijs, etc.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op mijn eigen bucketlist staat nog: skinny dipping, llorret de mar en een spacecake. Llorret de mar gaat door als er geld is, spacecake als we een plaats hebben om te maken, en skinny dipping doe ik wel in de zomer.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je kunt andere bucketlisten als inspiratie gebruiken, misschien staat er iets op wat je ook heel graag zou willen doen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:02 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SKYDIVENNNN. dat is echt super leuk, ik heb t afgelopen zomer gedaan :'D En dan wel indoor want outdoor mag ik nog niet.

    En iets van een concert van je idool, vriendinnen die je kent via Q of twitter ofzo meeten ? (:
    Mijn jaar begint goed aangezien ik 3 dagen naar een vriendin die ik via twitter ken ga om dr te meeten :'D

    Ik denk dat je bucketlist heel persoonlijk is, het zijn ten slotte doelstellingen die jij wilt behalen. Dus ik weet niet of andere je daarbij kunnen helpen?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Ik denk dat je bucketlist heel persoonlijk is, het zijn ten slotte doelstellingen die jij wilt behalen. Dus ik weet niet of andere je daarbij kunnen helpen?


    To infinity and beyond •