• Op spitzen door het leven.



    Zes jongeren.
    Eén lied.
    Eén danspasje.
    Eén hechte groep.

    Zes jongeren [3 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Dus...
    Iemand interesse?
    Indien wel, zeg het even, dan komt het rollentopic eraan.

    Eventueel:
    Memoria
    Mallory

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:12 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wel, maar ik ben er met kerst niet. Ik weet niet of dat heel erg is.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik wel, maar ik ben er met kerst niet. Ik weet niet of dat heel erg is.:3

    Neen, want we starten [behalve als we snel alle rollen hebben] pas 2e kerstdag.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Memoria schreef:
    Ik wel, maar ik ben er met kerst niet. Ik weet niet of dat heel erg is.:3


    •*• Lululu •*•

    Clock schreef:
    (...)
    Neen, want we starten [behalve als we snel alle rollen hebben] pas 2e kerstdag.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb dus eigenlijk 3 jongens, 3 meisjes, 1 meisje dat vermoord wordt en een docent nodig.
    Dat zijn 8 mensen. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nog iemand?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28