• Kijk, vandaag deed ik folders en moest ik ook bij mijn tante aan de deur. Ze vroeg toen ook van; wat ga je doen met 1e kerstdag etc? En ja uiteindelijk kwam het erop neer dat ze vroeg of ik bij mijn oma op de 1ste kerstdag wou komen. Dat wou ik wel, op dat moment. Nu niet meer. Ik ben liever bij mijn moeder. Maar hoe the fuck zeg ik hun af? Van m'n moeder mag ik nu niet naar haar toe gaan en zeggen dat ik niet meer kan omdat ze het dan mijn moeder op de kop gaan geven.

    - Ja, de famillieband is niet zo goed, ik zie ze like een keer in het halfjaar terwijl we in hetzelfde dorp wonen maar oké.

    Iemand tips? Pleasee need your help.

    ik geef toe dat ik misschien wel een beetje dramatisch deed maar op dat moment was ik gewoon heel erg overstuur..

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 18:45 ]

    Neem je moeder mee?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Neem je moeder mee?

    die is daar niet welkom

    Dit is de famillie van mijn VADER's kant. Mijn ouders zijn gescheiden en ja mijn vader zie ik nooit.

    Misschien kun je even kort langsgaan, een uurtje of zo.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Misschien kun je even kort langsgaan, een uurtje of zo.

    dat dacht ik dus ookal, maar zelfs daar zie ik tegenop. Ik heb niet zo'n goede band met ze.. En mijn moeder heeft ook liever dat ik bij haar ben..

    Waarom mak je hier zo' n groot drama van?

    Directionem schreef:
    Waarom mak je hier zo' n groot drama van?

    je snapt het niet, je weet niet hoe het daar voor mij is.

    Blijf thuis en zeg dan gewoon dat je het vergeten was(cat)
    Of zeg dat je ziek bent, kan ook.
    Wat ik zou doen is hen gewoon telefonisch contacteren om te zeggen dat je niet kan.
    Je moet niet altijd een reden geven, als ze het toch vragen, zeg je dat het iets persoonlijks is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Blijf thuis en zeg dan gewoon dat je het vergeten was(cat)
    Of zeg dat je ziek bent, kan ook.
    Wat ik zou doen is hen gewoon telefonisch contacteren om te zeggen dat je niet kan.
    Je moet niet altijd een reden geven, als ze het toch vragen, zeg je dat het iets persoonlijks is.

    Als ik thuis blijf voel ik me schuldig, en hun telefoonnummer heb ik niet, dus zal ik langs moeten gaan.
    Ik kan opzich morgenvroeg wel even naar mijn oma en dan zeggen dat mijn moeder een verassing heeft of zo, maarja.
    Misschien is dat een idee..?

    Ga gewoon. Nu is je oma er nog, later kun je misschien spijt krijgen dat je niet bent gegaan.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ga gewoon een uurtje en probeer er het beste van te maken. Daar ga je heus niet dood van.


    The odds are néver in our favor.

    GrantGustin schreef:
    Ga gewoon. Nu is je oma er nog, later kun je misschien spijt krijgen dat je niet bent gegaan.


    Dit. En als je écht écht écht niet wil, gewoon eerlijk zijn.


    Stop holding me under and let me breathe.

    GrantGustin schreef:
    Ga gewoon. Nu is je oma er nog, later kun je misschien spijt krijgen dat je niet bent gegaan.

    ze heeft me niet eens een kerstkaartje gestuurd. ze belt me nooit. ik snap wat je bedoelt, echt waar, en ik ben het met je eens,
    maar waarom zou ik moeite voor iemand doen die geen moeite voor mij doet..?

    Bieberheaven schreef:
    (...)
    Als ik thuis blijf voel ik me schuldig, en hun telefoonnummer heb ik niet, dus zal ik langs moeten gaan.
    Ik kan opzich morgenvroeg wel even naar mijn oma en dan zeggen dat mijn moeder een verassing heeft of zo, maarja.
    Misschien is dat een idee..?

    Telefoonboek(cat)
    Je kent vast hun achternamen en hun adres nog wel...
    Heb je geen telefoonboek?
    Gebruik het internet, werkt net zo goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bieberheaven schreef:
    (...)
    ze heeft me niet eens een kerstkaartje gestuurd. ze belt me nooit. ik snap wat je bedoelt, echt waar, en ik ben het met je eens,
    maar waarom zou ik moeite voor iemand doen die geen moeite voor mij doet..?


    Hah, misschien denkt zij er wel juist hetzelfde over? Probeer nou gewoon een uurtje, ga je écht niet dood van.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.