• Misschien een domme vraag, maar het volgende was me opgevallen:
    Als ik aan een nieuwe story werk, schrijf ik het liefst van te voren al wat hoofdstukjes. Als ik de story dan activeer, wil ik meteen de eerste drie hoofdstukken geactiveerd hebben. Dus wat doe ik, ik houd de story op inactief, maar activeer de eerste drie hoofdstukken wel alvast, zodat als ik de story activeer, die ook meteen online staan.
    Maaaar nu merkte ik dat die geactiveerde hoofdstukken al gelezen zijn door users, zonder dat de story geactiveerd is. Ik dacht dat je hoofdstukken, geactiveerd of niet, niet kon lezen als de story op inactief staat? Hoe zit dat? x'D


    i put the fun in funeral

    Oké, dat is vaag...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is inderdaad raar... Geen idee hoe dat kan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat kan, maar ze kunnen niet zelf bij het verhaal komen. hoe het kan gebeuren is bijv. iets wat in Laatst Gelezen stond ofzo?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Madonna schreef:
    Dat is inderdaad raar... Geen idee hoe dat kan.


    26 - 02 - '16

    Naja, als het 1 lezer is ben je het vast zelf...

    Directionem schreef:
    Naja, als het 1 lezer is ben je het vast zelf...


    Neuh, 't waren ook allemaal andere users :/.
    Wat ik trouwens wel bedenk, is dat het een oud verhaal is dat ik tijdelijk op inactief heb gezet... Dus de abo's die ik nog op die story heb, zouden die dan een pb ontvangen met de link naar het hoofdstuk, terwijl de story gewoon op inactief staat?


    i put the fun in funeral