• Nou, ik zit in een groepschat met een aantal vriendinnen, en sinds gisteren krijg ik niks meer binnen van die groepschat, terwijl ze altijd praten. Ook staan er bij al mijn gesprekken 2 vinkjes, en alleen bij dat gesprek er maar 1. Ik snap dus echt niet wat eraan de hand is. Betekend dit misschien dat ik verwijdert ben uit die groep?

    Alvast bedankt! x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Sorry, ik weet dat niet. Ik dacht dat vinkjes altijd stonden voor als de berichten waren aangekomen of zo.


    26 - 02 - '16

    Betekenis van die vinkjes kun je googelen, betekent iets met gelezen en verzonden ofzo.
    Maar ik kan je ook niet helpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1 vinkje betekent dat het bericht is aangekomen en 2 is dat de andere persoon het gelezen heeft.
    Heb je niet je geluid uitstaan? Want dan hoor je het ook niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij een groepsgesprek is er maar 1 vinkje.


    Shoganai i ne~

    CallYouOut schreef:
    1 vinkje betekent dat het bericht is aangekomen en 2 is dat de andere persoon het gelezen heeft.
    Heb je niet je geluid uitstaan? Want dan hoor je het ook niet.


    Mijn geluid staat gewoon aan, ik heb zonet ook met een andere vriendin gepraat, want ik dacht eerst dat het aan mijn bereik lag, blijkbaar dus niet. Maar normaal krijg ik altijd direct 2 vinkjes, maar sinds gisteren krijg ik alleen maar 1 vinkje bij die groep. Omdat ik ruzie met een meisje heb uit die groep (en ze kan mooie praatjes verzinnen om andere tegen me op te zette) ben ik bang dat ik verwijdert ben... Dus daarom mijn vraag.. xd


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Volgens mij is het één vinkje omdat het een groepsgesprek is én omdat jij de laatste bent geweest die iets gezegd heeft.


    You are beautiful, you are love.

    Vraag het een van ze via sms of whatsapp :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    CallYouOut schreef:
    1 vinkje betekent dat het bericht is aangekomen en 2 is dat de andere persoon het gelezen heeft.
    Heb je niet je geluid uitstaan? Want dan hoor je het ook niet.

    Nee, dat is een veelgemaakte fout. Ik heb dat ook erg lang gedacht, maar het is zo dat bij 1 vinkje het bericht verzonden is en bij 2 vinkjes het bericht aangekomen is. Als diegene online is of laatst online is geweest op of na het moment dat jij je bericht hebt gestuurd, weet je dat hij/zij het waarschijnlijk gelezen heeft.


    ars moriendi

    Oh, en bij een groepschat heb je altijd maar 1 vinkje.


    ars moriendi

    Ik weet alleen dat in groepsgesprekken áltijd maar één vinkje wordt weergeven. Misschien je wifi even opnieuw aan en uit zetten?


    Bad decisions make good stories.

    Als je uit de groep bent gegooid staat er dat je het gesprek verlaten hebt dus dat zal het niet zijn. Misschien hebben ze gewoon niet gepraat? Vraag het anders aan een van je vriendinnen.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    In een groepsgesprek staat er sowieso altijd maar één vinkje. En misschien ligt dat andere aan het feit dat er een nieuwe update is of iets dergelijks. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kan komen doordat je moet updaten, dat had ik eerst ook, dat ik geen melding kreeg, maar nadat ik had geupdate deed ie het weer.
    En die vinkjes: 1 vinkje betekend dat jij hem hebt verstuurd, 2 vinkjes betekend dat ie is aangekomen. Heeft dus niets te maken met of ie is gelezen of niet! (en bij groepsgesprekken heb je altijd maar 1 vinkje


    As travars