Ik heb weer en idee hoor!!
Nou eigenlijk 2, maar ik begin er met 1tje.
En natuurlijk,, heeft Elle dan ook weer Rollen Nodig,, anders Kmt Elle niet ver! En Elle vind het leuk om in haar 3de persondelijk heid te praten,, of was het nu 2de persondelijk heid?! >.<
Maar oke,, Eventjes waar het verhaal over gaat!
Bill en Tom ZIjn hier nog maar 15,, En zijn nog niet bekend enzo. Ja dat worden ze pas later in het verhaal.. Ze zitten dus nog op sgool, En natuurlik zit er ook een meisje in de klas. Heel logies. Dat meisje (De hoofdrol) Lijkt een gewoon meisje met een gewoon leven,, Ze heeft vrienden op sgool, word niet gepest,, heeft Liefe ouders. Maar er is tog iets met haar. Ze vind zigzelf veel te dik. OKe ze is niet Dun,, teminsten nog niet heel erg. maar ze is ook niet dik. Ze heeft geen buikje, maar wel gewoon haar vrouwelije vormen. Allen zij ziet dus niet dat ze dun is, en wil afvallen. Elke pauze gooit ze haar broot weg. En als ze dan tog iets eet verdwijnt ze de wc in, en slikt ze laceerpillen (Foud gesgreven dnek ik) Het meisje beseft niet, dat ze verkeert beig is. Niemant weet dan ook waar ze mee bezig is, en niemant ziet ook da ze steeds dunner word. Behalfen Bill en Tom.
Oke,, Het is wel een betje duidelijk zo tog?
Rollen:
Hoofdrol;Flo
Bf Hoofdrol van haar school;
Bf hoofdrol, van haar buurt;
Nu nog Vriendin Tom(wel voor lang);pam1iris
Vriendin Bill;xPLOPMELK
Latere vriendin Georg;KiMxGeOrG
Latere vriednin Gustav;MILLIONAIRx3
Gewonen vriednin Bill en Tom;
Bitch van de school;DeadPrincess
Dat waren ze,, als je zelf nog ieddeen heb,, meld het!
Wat ik wi weten;
Naam;
Plaatje;
Teksjte alles er op en er aan;
Belangrijk!!!!!
Als Hoofdrol,, niet gaan lopen zeggen, Omg, ik vind mezelf veel te dik enzo,, Want dat zegt ze tegen nik sof niemant,, dat is totaal iets wat ze denkt!!!
En voor Bf hoofdrol, niet gaan lopen zeggen,, Ik merk dat het niet goed gaat met (Naam Hoofdrol)
Dunno ><