Mijn inspiratie haal ik uit mijn hoofd, want ik ben redelijk psygisch om heel eerlijk te zijn... Maar je kan iets doen als; Je was een spion geworden omdat je tweelingbroer een spion was, maar je wist niet dat je er een had. En jij was dan altijd al zo'n fan dinges van spionnen en hij had zo'n opdracht die niet gestopt kon worden want hij was belangrijk. En dan wil je het dus heel graag en je leest het contract niet en je ondertekent het gelijk, maar als er dus het kleinste dingetje mis gaat zou de hel MI6 (of welke geheime dienst dan ook) je in de steek laten, en dat is dus gebeurt.
Of; Je bent in je eentje verhuisd naar een grote stad en daar ga je rechten studeren, als je zusje misbruikt word heeft ze een advocaat nodig, maar die kunnen jullie niet betalen. Dan ga jij het dus doen, want je studeert rechten, en dan word je dus helemaal omver gelopen door de dure advocaat van die slechterik. Je verliest al je geld want ze persen je af enzo, en dan durf je je zusje nooit meer onder ogen te komen.
Of; je raakt gokverslaafd en raakt dus alles kwijt.
Of; Je bent depressief en snijdt jezelf, en als je vrienden en familie erachter komen verstoten ze je.
Ofzo Heb je hier iets aan (: ?
NOTE: Don't use any of these ideas for one of your stories or posting it anywhere else on the internet, unless you asked me and I told you you could!
Everything is right at the end, if it's not allright, it's not the end.