• Not. :Y)
    Ik zou het liefste me willen verstoppen en daar blijven totdat al die heisa voorbij is. Wel wil ik een hoop oliebollen hebben, want die zijn nomnomnom. O, en kerstkransjes. Yum.

    Anyway. Wat gaan jullie doen met deze fantastische kerstdagen? Samen met mij onderduiken en plannen maken om kerst te saboteren zodat we er daarna een film van kunnen maken? Of gewoon met familie en vrienden iets gaan doen, wat ik ook -helaas- ga doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hou van kerst :'D
    1e kerstdag komt mijn vriend bij ons, en 2e kerstdag ik naar hem, hihi c:


    Alis volat propriis.

    Niet zo heel veel... ik hoop eigenlijk dat de familie van m'n ex me uitnodigt voor tweede kerstdag. Maarja, dat hoor ik zaterdag denk ik.


    Life is hard and then we die

    Ik vind kerst altijd leuk :Y)

    Maar anyway, ja ik ga kest met mijn familie vieren (:
    Kerstavond thuis met mijn ouders en broertje, eerste kerstdag bij de familie van mijn moeder, tweede kerstdag bij de familie van mijn vader.

    En nieuwjaar vier ik samen met een vriendin van mij in Zwiterland ^^ :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Het enige wat ik doe met Kerst is op Kerstavond grillen bij Oma en de rest van het gezin. Films kijken die we al 10000+x gezien hebben op tv en dat is het. Het is meer Nieuwjaar waar ik een bloedhekel aan heb (: -moet ik gedwongen op nieuwjaarsdag bij oma zijn om iedereen van de familie te zien. Nee dankje feestelijk, dat sla ik liever over :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind Kerst juist geweldig hahah
    Vooral eerste kerstdag bij mijn tante, dat is altijd heel gezellig


    As travars

    Ik vind kerst gezellig, zolang er niet teveel omheen wordt gedaan. Dat overdven gedoe hoeft van mij niet. Lekker eten en met vriendinnen zijn is voldoende. Niet zoals dit jaar, drie dagen in een bejaardenhogel sjieke gala's bijwonenen met mijn saaie familie... xD Dus ja, ik zou graag samen met je onderduiken!


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    Scrooge! Ik houd van kerst :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind kerst echt leuk. (:
    Ik vind het altijd gezellig als de lichtjes in de kerstboom branden en als we gewoon als familie bij elkaar zijn, want dat gebeurt nauwelijks.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Zo als elk jaar, saai bij m'n oma op de bank niet proberen inslaap te vallen en het iritante gezeur van m'n familie aanhoren -__-
    Gelukkig ben ik met 2e kerst bij mn pa ^^


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Met kerstavond maakt mijn moeder altijd een groot diner en met Kerstmis gaan we bij mijn grootouders eten.
    Maar ik heb eigenlijk echt helemaal geen zin in de kerstvakantie want ik moet de hele tijd studeren, ik heb namelijk examens doorheen heel januari...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    >:|>:O>:8>:S>:((
    hoe kun je kerst nou niet leuk vinden, kerst is voor mij echt hel belangrijk, ik maak veel mee in mijn leven en ben erg gehecht met mijn familie. wanneer het kerst is voel ik me vrij en kan ik doen wat ik wil wil. ik kan niet anders dan blij zijn. het gevoel dat ik alles mag, alle angst en gebeurtenissen vallen van mijn schouders en respect keert terug. Kerst is voor mij de mooiste tijd van het jaar!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik hou van kerstmuziek, kerstfilms en de hele sfeer. Maar ik haat de kerstdagen. Dus ik wil graat met je onderduiken!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Eerste kerstdag uiteten met de familie van m'n en moeder en de tweede ook uiteten met die van m'n vader,
    meer niet (:


    Do what people say you can't.

    Ik baal er zo van dat ik bij kerst er telkens aan herinnert moet worden dat mijn opa overleden is. (Dat gebeurde een aantal jaar terug. We zaten beneden en kregen ineens een telefoontje..)


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik baal er zo van dat ik bij kerst er telkens aan herinnert moet worden dat mijn opa overleden is. (Dat gebeurde een aantal jaar terug. We zaten beneden en kregen ineens een telefoontje..)


    ;(
    Sterkte daarmee(H)


    Aan niets denken is ook denken.