• Not. :Y)
    Ik zou het liefste me willen verstoppen en daar blijven totdat al die heisa voorbij is. Wel wil ik een hoop oliebollen hebben, want die zijn nomnomnom. O, en kerstkransjes. Yum.

    Anyway. Wat gaan jullie doen met deze fantastische kerstdagen? Samen met mij onderduiken en plannen maken om kerst te saboteren zodat we er daarna een film van kunnen maken? Of gewoon met familie en vrienden iets gaan doen, wat ik ook -helaas- ga doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vier het met mijn familie, maar eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in want het gaat altijd over dezelfde onderwerpen.
    Denk dat ik toch maar met jou mee ga doen!


    everything, in time

    Nouja , 3 dagen na kerst ben ik jarig. Dus 't is eigenlijk kerst vieren , bday vieren. Lekker veel dus. c:


    Danmarks Dynamite.

    1e kerstdag ga ik bij mijn moeder eten met mijn broers, vriend en moeders vriend. 2e kerstdag ga ik niks doen :Y)


    -

    Eerste kerstdag gewoon lekker eten en tweede kerstdag hopelijk gourmetten. Ik heb mijn moeder al over gehaald, nu mijn vader nog en natuurlijk cadeautjes geven & cadeautjes krijgen.


    Physics is awesome

    Ik haat kerst ook. Gelukkig komt mijn vriend waardoor ik het waarschijnlijk wel vol zal houden c:


    26 - 02 - '16

    Ik ga eerste kerstdag naar m'n oma en daar eten denk ik. Tja, vooruit. Ze blijft wel m'n lieve, oude oma, dus dat vind ik niet zo erg. ;p
    En de tweede kerstdag viert mijn schoonfamilie kerst met allemaal kado's, dus dat is ook geen straf. :3


    You are beautiful, you are love.

    Ik zit in Israel met mn ouders. Nee ik ben geen kerstfreak maar ik kom pas 31 december terug. Maar één dag met oliebollen! :( (mijn ouders vinden het onzin om nu al te kopen/eten)


    People change, memory's don't.

    1e kerstdag met familie van m'n moeder eten, 2e kerstdag een brunch met familie van m'n vader. En dan 31 december m'n verjaardag vieren c:

    Ik snap niet waarom mensen zo'n haat aan kerstmis hebben, het eten is geweldig 8D.
    Maar ik stem wel voor film maken. Jij in de hoofdrol, met een hele leuke nieuwe chick voor je waarmee we wat interessante scenes kunt creeren (cat).


    i put the fun in funeral

    Kerstavond naar een concert van mijn zusje tijdens de nachtmis.
    De eerste dag gaan we naar de familie van mijn vader.
    De tweede dag gaan we naar de familie van mijn moeder.

    Ik heb er echt zoveel zin in!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hou niet van kerst.
    het verplicht ''gezellig'' samen zijn en shit. . Nee, niets voor mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind kerst op zich leuk, maar al die t*ringzooi eromheen irriteert me mateloos.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind Kerst leuk omdat we dan altijd lekker eten. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind Kerstmis geweldig. Gezelligheid met de familie door lekker uit eten te gaan, samen filmpjes te kijken en gewoon genieten van elkaars aanwezigheid. Ik zit op de kamers en zie mijn familie dus veel minder dan eerst, en dan ga je die momenten echt koesteren. Ook komen mijn moeder en broertje logeren hier in Utrecht om te gaan shoppen (en gamen in het geval van mijn little bro.. ;P). Daarnaast ga ik de familie van mijn vriend ontmoeten.
    Oh, en met Nieuwjaar weer gezellig met de vriendengroep bij elkaar, dit keer met zijn allen een kerstdiner in elkaar zetten. =D Ik kijk er echt naar uit dus!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:37 ]


    ars moriendi

    230710 schreef:
    Ik vrees het laatste. D:
    En Home Alone kijken zoals elk jaar. :'D
    Zondag waarschijnlijk even naar het kerkhof voor m'n oma die 9 jaar geleden gestorven is, maar voor de rest familiebezoekjes en etentjes.


    Home alone, jeeeeej. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean