• Ik wist niet waar dit moest dus zet ik het hier maar! (:

    Ik ben net tijdelijk gestopt met mijn story omdat ik in een writers block zit... iedereen kent het wel!
    Voor de gelegenheid ging ik de eerste stukjes nog eens lezen van die story, gewoon voor de lol, en toen viel het me op dat ik mijn proloog best mooi had geschreven!
    Dus plaats ik hem even hier, ik wil gewoon weten wat jullie ervan vinden!

    Nooit staan wij erbij stil door wie dit allemaal mogelijk is.
    Nooit staan wij erbij stil door wie we bestaan, en kunnen overleven.
    Nooit staan wij bij haar stil, terwijl het ons dierbaarste bezit is.
    De Aarde.
    The Earth.
    La Terre.
    Het draait allemaal om "erbij Horen" en de rest "boeit" ons niet.
    Maar het "boeit" ons wel, want soms als je plots niet meer kunt volgen, en dat er niets wat er gebeurd nog tot je door dringt., straft de aarde je.
    Hij straft je door door te blijven draaien, elke seconde van de dag, elke minuut, elk uur, tot het voor sommige gevallen te laat is, en je er een eind aan moet maken.


    Dus wat denken jullie ervan? C:

    Ik vind het wel iets hebben, best wel pakkend. Mooi gedaan!


    26 - 02 - '16

    Er staan wat foutjes in. Alleen ik vind het nu niet echt super bijzonder... :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Opera schreef:
    Ik vind het wel iets hebben, best wel pakkend. Mooi gedaan!


    Ja, dat vond ik dus ook toen ik hem terug leesde... Alleen heeft het eigenlijk, uiteindelijk niets te maken met het verhaal! (:

    Directionem schreef:
    (...)

    Ja, dat vond ik dus ook toen ik hem terug leesde... Alleen heeft het eigenlijk, uiteindelijk niets te maken met het verhaal! (:

    Als het niks te maken heeft met het verhaal is het geen proloog :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Is de Aarde niet vrouwelijk?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Is de Aarde niet vrouwelijk?


    Ja, ja dat kan c:

    Sting schreef:
    (...)
    Als het niks te maken heeft met het verhaal is het geen proloog :')


    Naja... Alleen na de afloop van het verhaal past de proloog erbij! :P

    Directionem schreef:
    (...)

    Ja, ja dat kan c:


    Dan vind ik dat sowieso wel mooier klinken denk ik (:
    Zij straft ons door niet te stoppen met draaien, elke seconde van de dag, elke minuut, elk uur.. Tot het voor sommige gevallen te laat is en je er een eind aan moet maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.