Oke dus beter niet, wat je beter niet kan doen op dat ene moment.. Beter niet tijdens een meet and greet met TH?
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
sexueele voorlichting(dat lukt Tom wel denk ik) beter niet als je stoer wil zijn
take me away
En dan beginnen te schreewen :"ik wil een 11" Beter niet door de straten lopen en beginnen te schreewen..
It's all for you, my butterfly.
IK BEN EEN HOERTJE EN MIJN VADER IS EEN POOIER Beter niet Verliefd worden op..
Op je leraar Frans die vol Pukkkels staat en stinkt naar het zweet Beter niet je handen verbranden aan..
Een hotte jongen hij wil je nooit meer terug Beter niet zegegn dat je je verveeld als je
Met Tom en Bill monoploy aan het spelen bent. Beter je haar niet kammen als je ..
dratlocks wil beter niet als je een baan aangeboden krijgt in een topless nachtclub die 200euro per DAG betaald exclusief fooien
Beter niet flauwvallen als je daar werkt tussen allemaal enge mensen. Beter niet flauwvallen op.. (Ik heb vandaag iets me flauwvallen )
een TH-concert! beter niet naar tom zn hoofd gooien
Een baksteen(dat moet pinlijk zijn ) Beter niet met Georg dansen als..
hij een naakte oerangoetang speelt en zijn adem stinkt naar sterke drank! (en dat terwijl bill op je staat te kwijlen x]) beter niet zeggen tegen bill terwijl hij juist ruzie had met tom om jou
Maar ik vind Tom ook leuk ofzo..,eigelijk heel gemeen Beter niet op een concert roepen..
Tokio Hotel sucks(dan krijg je problemen met MIJ) beter niet als Bill sex met je wil maar je hebt een vriendje
je vriendje bellen als je moet eten
It's not the same without you.
Alles weer uitkotsen. Beter niet een fiets in het kanaal gooien maar.... .
In Italië tot en met 26 juli! :D