Oke dus beter niet, wat je beter niet kan doen op dat ene moment.. Beter niet tijdens een meet and greet met TH?
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
Naar hem toelopen en ''het'' meteen gaan doen met hem xO Beter niet als je achter de laptop zit.
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
kijken hoeveel virussen je er in 1uur op kan krijgen beter niet op je eerste date met Tom Kaulitz..
take me away
over koetjes en kalfjes praten beter niet op de eerste dag van de zomervakantie
roepen dat je weer naar school wild beter niet als je met Georg uit bent hij dronken is en je probeert te zoenen
Heel hard beginnen te schreewen: "Ieeww". Beter niet slapen
It's all for you, my butterfly.
op een slaapfeestje in de armen van de irrie broer van je vriendin beter niet als Bill en Tom allebij met je willen trouwen..
zeggen dat je van gussie houd beter niet iemand ziijn hoofdkaal scheren tijdens het slapen!!
*He's the one.
als die persoon Bill Kaulitz heet:@ beter niet als je op de begravenis van je moeder bent..
Heel hard beginnen te lachen en te zeggen :ik bn blij dat ik vn je af ben. Beter niet samen zingen met Bill..
heb je even voor mij van Fransje bouwer beter niet als je rockstar wil worden
foto's van jezelf verspreiden in een roze jurk Beter niet slapen met je ex
en de hele nacht andere dingen doen dan slapen.. beter niet als je het lievelingetje van je leraar wil worden
De hele dag domme dingen tegen hem roepenxD beter niet Als je een film kijkt met je vriendje
de hele tijd over die leuke acteur praten Beter niet naar jouw favo muziek luisteren
tussen een groep hiphop chiks(of hiphop moet je favo zijn iewl) beter geen 10 halen voor het vak...