• ~Volgens mij kan dit beter in een ander forumgedeelte, maar ik zou niet weten waar het dan zou moeten staan..

    Ik geloof dat de titel vrij duidelijk is en ook gelijk al weergeeft wat ik wil.
    Ik zoek een online gratis opslagruimte, waar je meer dan 4 GB op kan zetten (ik moet er filmbestanden op kunnen zetten en die zijn nogal groot..). Het zou ook ideaal zijn als je het met vrienden kunt delen. En het moet veilig zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Al gedacht aan dropbox? Volgens mij kan je die ook via gratis manieren groter maken.


    Your make-up is terrible

    Nee.
    Max 2 GB
    Niet genoeg voor mij


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb heel veel ruimte op dropbox, maar goed, die heb ik bij elkaar gesprokkeld / gehoaxed.
    Gebruik filedropper, 5GB max.
    Dat is het maximum, gewoon omdat het uploaden anders te lang duurt / te duur word voor de server. Als je nog grotere files wilt versturen moet je een gratis website nemen waarbij je lekker veel opslagruimte krijgt. Ik heb er eentje van 1TB als ik me niet vergis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik heb heel veel ruimte op dropbox, maar goed, die heb ik bij elkaar gesprokkeld / gehoaxed.
    Gebruik filedropper, 5GB max.
    Dat is het maximum, gewoon omdat het uploaden anders te lang duurt / te duur word voor de server. Als je nog grotere files wilt versturen moet je een gratis website nemen waarbij je lekker veel opslagruimte krijgt. Ik heb er eentje van 1TB als ik me niet vergis.


    Chill, bedankt ;D


    Aan niets denken is ook denken.