• Hallo luitjes :)
    Ik ben weeral bezig met een nieuw verhaal >.< Maar deze keer géén TH (voorlopig tenminste) en voor de verandering weinig kans dat hij op quizzel komt xD Maar daarnaast had ik een vraag. Ik heb net helemaal uitgedokterd waar ze woont en waar ze naar school gaat, maar mag je een school die écht bestaat wel in verhalen gebruikt worden die hoogst onwaarschijnlijk worden uitgegeven, maar die je wel opstuurt?:S
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen :P

    ja hoor, natuurlijk mag dat XD maar je kunt wel problemen krijgen op school als je je leraren in het verhaal voor schut zet XD

    heeyheey:D
    ik heb geen idee.. ik denk dat ik gewoon de naam een klein beetje zou vervormen zodat het niet meer letterlijk is overgenomen ofzo...


    niet echt een fatsoenlijk antwoord maar ik weet het ook niet sorry xD

    ja zeker
    weet ni precies maar denk et

    Ik denk dat het wel mag hoor:P En verder ben ik het eens met Muppy007 . Oja en niet voorlopig tenminste het is gwn zo. En je moet doen wat ik zeg anders ga ik huilen:( en dat wil je toch niet? Maar ik dwaal(zoals zo vaak) af. Ik denk dat het wel mag.

    x

    Dunno, sorry.

    Dunno, sorry.

    ja datr mag gewoon(ik lees nu ook een boek en daar doen ze dat ook ) dus waarom zou het dan een pro zijn xD
    XXLo0n


    I want my bloody cheese now!^^

    denk het wel

    ja datr mag gewoon(ik lees nu ook een boek en daar doen ze dat ook ) dus waarom zou het dan een pro zijn xD
    XXLo0n

    Nou.. Je mag ook geen mensen gebruiken die echt bestaan, met naam en al, dus die FanFictions zijn eigenlijk ook vet illegaal.

    En toen dacht ik: goh, zou dat ook op scholen slaan?
    Want je kunt wel een bepaalde indruk achterlaten van wat er misschien op die school zou kunnen gebeuren xD

    Nou ik denk dat het wel mag , er zijn zoveel boeken die het doen dus waarom ook niet ^^
    En gebouwen zijn nog steeds geen personen naar mijn weten (Maarja mijn weten is niet alijd betrouwbaarxD)
    Maar ik zou er voor gaan , ik denk écht wel dat het mag..en anders hebben zij gewoon vette pech xD
    Dus ga er gewoon voor :D
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    ja oke dat zou wel weer kunnen xD,, ik zou het aan een schrijven vragen ofzo (je dnekt zeker hoe dan) nou er zijn verschillende schrijvers met een site en daar kan je vragen over stellen xD


    I want my bloody cheese now!^^