• Hoi iedereen,

    Een paar jaar geleden, toen ik nog redelijk jong was, heb ik een film gekeken in een reisbus.
    Ik weet de naam van die film niet meer, maar ik vond hem wel heel goed. Kan iemand mij de titel geven van deze film, hij gaat ongeveer zo:

    Ik kan het me vaag herinneren, maar ik weet dat er in het begin twee vrouwen zijn. De een is al een oudje en zij wordt neergeschoten door drie of vier mannen. Dan wordt de zoon van de andere vrouw ontvoert door die mannen. De vrouw wordt trouwens neergeschoten of thuis, of in een soort winkel, maar ze zijn in elk geval met de was bezig, dacht ik. Doorheen de film wordt er dus gedreigd over het zoontje en die vrouw moet dus haar zoontje weer terug krijgen van die mannen.

    Ik ben de film echt helemaal kwijtgeraakt, maar wil dus wel weten welke film dit was. Kan iemand mij helpen?

    Groetjes,
    QuestToAsk

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Sorry, ik weet het net. Het komt me ook niet vaag bekend voor. Spijt me, maar ik kan je niet helpen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sorry, I have no idea :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Doet me niet direct ergens aan denken. Sorry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maakt niet uit, jongens :3

    Sorry, geen idee!

    No problem, volgens mij kent niemand 'm als ik 't zo uitleg, maar ik kan me dus verder echt niets herinneren :P