• De Verenigde Staten zijn amper bekomen van het bloedbad in Connecticut of de Republikein Mike Huckabee pookt de gemoederen nog wat op met een enkele controversiële uitspraken op Fox News. De oud-gouverneur van Arkansas beweert helemaal niet verrast te zijn door de schietpartij waarbij 27 mensen het leven hebben gelaten. 'We hebben immers God systematisch verwijderd uit de publieke scholen', geeft hij als verklaring.
    We vragen ons af waarom er geweld is op de scholen maar God valt daar nergens nog te bespeuren', let hij uit. 'Moeten we dan zo verbaasd zijn dat op onze scholen slachtingen plaatsvinden?'

    Deze manier van redeneren is helaas niet nieuw voor deze voormalige baptistische dominee. Na de schietpartij in Aurora liet de Republikein zich al eens ontvallen dat 'geweld het gevolg is van het verwijderen van religie uit het publieke leven.'

    'We hebben geen criminaliteits- of wapenprobleem maar we zondigen gewoon te veel', aldus Huckabee. 'Sinds we God hebben verbannen uit onze scholen en gemeenschappen, moeten we helemaal niet verbaasd reageren indien de hel losbreekt.'

    Mike Huckabee was van 1996 tot 2007 gouverneur van de staat Arkansas. Hij had in 2008 nog de Republikeinse 'caucus' in Iowa gewonnen, maar zag uiteindelijk af van zijn presidentsambities ten voordele van John McCain.


    Kan iemand deze gast héél hard slaan (cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    'We hebben geen criminaliteits- of wapenprobleem maar we zondigen gewoon te veel', aldus Huckabee. 'Sinds we God hebben verbannen uit onze scholen en gemeenschappen, moeten we helemaal niet verbaasd reageren indien de hel losbreekt.'

    Je hoort hem, ze hebben helemaal geen probleem :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Zolang ik het mag doen met een koekenpan, bied ik mij aan om die vent te slaan.

    Nee, toen overal het christelijke geloof was en toen de katholieken en de protestanten elkaar probeerden af te maken, jongen dat was een goeie tijd. Maar nu iedereen kan geloven wat hij of zij wil, dan word het geweld erger. Goh, misschien komt het omdat nu al die gekken aan een wapen kunnen komen in Amerika?


    Physics is awesome

    *facedesk* What an idiot.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Iemand had zo'n plaatje gepost op zijn facebook wall, plus wat andere dingen dat we moeten bidden voor ze. Nou, ik heb diegene gelijk verwijderd, nadat ik heb gezegd dat bidden 'natuurlijk beter helpt dan alle andere dingen'.


    Your make-up is terrible

    Ren mensen! Straks wordt Nederland al net zo'n hel als Amerika! We moeten allemaal gaan bidden!

    Ok, maar even serieus, die man is niet helemaal lekker in zijn hoofd. Wat is het dat als mensen een zondebok proberen te vinden ze dan complete onzin gaan uitkramen. Laat die vent nou eerst eens onderzoek gaan doen of dit in andere landen ook zou gelden en of het daar aan ligt. Nu schreeuwt hij gewoon maar iets zonder er goed bij na te hebben gedacht.


    From these ashes, I will rise

    Ze zijn echt ziek in hun hoofd. Jezus hé. Hoe ver moet het gaan in de VS? Seriously.. Al die wapens moeten ze niet zo makkelijk kunnen krijgen. lauhfasiufaiughilajg this makes me so mad!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vraag me serieus af hoe zo'n iemand gouverneur kan worden met zulke domme uitspraken.
    Die lui zijn daar echt achtergebleven. Geen wonder dat sommige Amerikanen zo dom zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat soort mensen neem ik niet eens meer serieus.


    Life is hard and then we die

    Ach, Romney is ook al zo'n idioot. Om zulke mensen kan ik wel lachen. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    Ach, Romney is ook al zo'n idioot. Om zulke mensen kan ik wel lachen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Huckabee, dat klinkt echt als zo'n familieneukende redneck hillbilly naam, verwacht je betere uitspraken van hem
    Zolang mensen zich niet achter hem scharen is het goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat soort mensen neem ik niet eens meer serieus.


    •*• Lululu •*•

    Eerste reactie: ach, het is een Republikein.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik schaam me soms als Amerikaan voor mensen zoals hem...

    Ik vind het zo lomp en triest dat ik er gewoon om moet lachen. Wat een idioot.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.