• Wie gaat naar de proefstudeerdagen van de Radboud Universiteit in Nijmegen?

Ik wil misschien naar biologie gaan, maar het programma trekt me niet zo heel erg aan. Vooral omdat ik graag geneeskunde ga studeren, maar toch graag een alternatief heb. En ik ben bang dat ik me alleen ga voelen.
    Dus, wie gaat hier naar toe?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Als ik jou was zou ik niet heel bang zijn om alleen heen te gaan. Het programma is daar vast ook op aangepast. En sowieso is het zo dat je iets gemeenschappelijks hebt met iedereen daar: je gaat studeren en heb interesse in dezelfde richting. Meer reden voor een leuk gesprek met iemand is volgens mij niet nodig :')

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Welnu, ik ben van plan om naar psychologie te gaan. Het vervelende is alleen dat de open dag op zaterdag 13 april is en ik kan niet op zaterdagen. Dan moet ik tot 1 uur werken en ik wil natuurlijk zo min mogelijk vrij vragen.
    22 maart is de proefstudeerdag, maar geen idee wat voor een dag dat is. Ik denk trouwens dat jij daar niet veel aan hebt als jij die kant niet op wil.

everything, in time

Anguish schreef:
    Welnu, ik ben van plan om naar psychologie te gaan. Het vervelende is alleen dat de open dag op zaterdag 13 april is en ik kan niet op zaterdagen. Dan moet ik tot 1 uur werken en ik wil natuurlijk zo min mogelijk vrij vragen.
    22 maart is de proefstudeerdag, maar geen idee wat voor een dag dat is. Ik denk trouwens dat jij daar niet veel aan hebt als jij die kant niet op wil.

Een vrijdag btw.
    Ja, maar dan nog. Bovendien knoop ik niet gauw een gesprek aan met iemand, denk ik, zoals ik me ken. Het ligt er totaal aan hoe de omstandigheden zijn.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Als ik jou was gewoon gaan. Ik had ook niemand om mee te gaan. Hierdoor kan jij je volledig focussen op de opleiding. En de mensjes bijten niet ;)

Ik zelf studeer alweer een half jaar Pedagogiek in Nijmegen :P

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.