• Ik heb dus een bestelling gedaan bij Large en deze is vandaag aangekomen. c:


    Tadaa c:
    En nu heb ik nog niet veel ervaring met dit soort kledingstukken dus nu is mijn vraag; wat zou ik hier onder (of over) kunnen doen?
    Want het is winter dus het lijkt me niet zo slim om hier niets anders bij aan te trekken. :'D

    Oeh trouwens, heb deze ook gehaald; klik.
    I'm a very happy person now. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:54 ]

    Pananananananananananananananana Batman <3
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar wilde wel even zeggen dat ik ze beiden (vooral het batman vest geval ding) super leuk vind!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een witte korset en ik draag daar vaak en hemdje over. Sommige mensen dragen ook een hemdje of shirt onder een korset, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar mooi bij degene die enkel over je buik gaan, maar dat zal persoonlijke voorkeur zijn denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awesome! Ik ben jaloers. :9~


    You are beautiful, you are love.

    Dat is toch een korset en geen korsage? Anyways, gaaf! Ik wil eigenlijk ook wel een korset hebben, maar ik ben te lui om ernaar te zoeken x'D
    Ik zou zeggen wit bloesjes eronder (dus inder je korset een bloesje aan), lange zwarte broek erbij, leuke schoenen en misschien sieraden en klaar.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, echt mooi! Ik zou er ook wel een willen, maar ik ben te dik dus dat zou er niet uitzien... Ik zou er gewoon een wit shirt of blouse onder aan trekken...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    Wauw, echt mooi! Ik zou er ook wel een willen, maar ik ben te dik dus dat zou er niet uitzien... Ik zou er gewoon een wit shirt of blouse onder aan trekken...
    Het grappige is dat veel dikke mensen dat dragen om er smaller uit te zien. Volgens mij kan je niet te dik voor een korset zijn. (Nouja die mensen die op hun bed liggen en niet meer kunnen bewegen van vettigheid natuurlijk wel)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is een korset in plaats van een korsage :') Maar wel leuk trouwens!
    Ik heb er jammer genoeg geen ervaring mee, dus geen idee wat je er op of onder kunt doen xd

    Oehh, and me likes the batman sweater! ^^


    Inspiration can hit you any time

    Is een corsage trouwens niet zo'n bloemstuk voor rond de arm dat meisjes krijgen op een bal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Is een corsage trouwens niet zo'n bloemstuk voor rond de arm dat meisjes krijgen op een bal.

    Ja. Ook zo'n bloemetje dat een man in zijn borstzak van zijn jasje heeft zitten bij bruiloften.
    Maar dit is een corsage:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rider schreef:
    Pananananananananananananananana Batman <3
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar wilde wel even zeggen dat ik ze beiden (vooral het batman vest geval ding) super leuk vind!

    Yesh Batman <3
    Horizons schreef:
    Ik heb een witte korset en ik draag daar vaak en hemdje over. Sommige mensen dragen ook een hemdje of shirt onder een korset, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar mooi bij degene die enkel over je buik gaan, maar dat zal persoonlijke voorkeur zijn denk ik.

    Ah oké, dat kan ik ook wel proberen. Een shirt eronder vind ik bij deze niet mooi inderdaad.
    PercyWood schreef:
    Dat is toch een korset en geen korsage? Anyways, gaaf! Ik wil eigenlijk ook wel een korset hebben, maar ik ben te lui om ernaar te zoeken x'D
    Ik zou zeggen wit bloesjes eronder (dus inder je korset een bloesje aan), lange zwarte broek erbij, leuke schoenen en misschien sieraden en klaar.

    Oh kan ook wel ja. :'D Op de site stond korsage en toen raakte ik zelf al in de war. Een wit bloesje eronder wilde ik eigenlijk ook nog wel proberen, zie dat vaak wel maar ik weet niet zeker of dat bij deze wel past.

    Het is een korset inderdaad, zoals anderen al zeiden.
    Ik weet niet wat je er op kan dragen, maar ik vind hem wel heel mooi. :)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Het is een korset inderdaad, zoals anderen al zeiden.
    Ik weet niet wat je er op kan dragen, maar ik vind hem wel heel mooi. :)

    Jaa I know. :'D
    Meh ik moet denk ik maar eens random dingen gaan uitproberen denk ik. Op internet staan ook niet echt veel 'voorbeelden'. Tenminste, ik kan niet veel vinden helaas.

    Oh fuck, die van Batman:9~.
    Iig, ik zou een leuke zwarte broek er onderaan doen en een shirt onder je korset en een vest erover. Het is een beetje jammer als je iets over je korset gaat dragen, want dan zie je allerlei dingen uitsteken zoals je rits en die knopen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb je titel aangepast^^

    Ik vind dat eigenlijk heel lelijk, zo een korset, dus ik kan je niet echt tips geven.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kyoshi schreef:
    Oh fuck, die van Batman:9~.
    Iig, ik zou een leuke zwarte broek er onderaan doen en een shirt onder je korset en een vest erover. Het is een beetje jammer als je iets over je korset gaat dragen, want dan zie je allerlei dingen uitsteken zoals je rits en die knopen.

    Thanks for the tips. ^^
    En ja ik was ook niet van plan om letterlijk iets over de korset zelf heen te dragen haha. Dat zou raar zijn. c: