• Ik heb dus een bestelling gedaan bij Large en deze is vandaag aangekomen. c:


    Tadaa c:
    En nu heb ik nog niet veel ervaring met dit soort kledingstukken dus nu is mijn vraag; wat zou ik hier onder (of over) kunnen doen?
    Want het is winter dus het lijkt me niet zo slim om hier niets anders bij aan te trekken. :'D

    Oeh trouwens, heb deze ook gehaald; klik.
    I'm a very happy person now. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:54 ]

    Pananananananananananananananana Batman <3
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar wilde wel even zeggen dat ik ze beiden (vooral het batman vest geval ding) super leuk vind!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een witte korset en ik draag daar vaak en hemdje over. Sommige mensen dragen ook een hemdje of shirt onder een korset, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar mooi bij degene die enkel over je buik gaan, maar dat zal persoonlijke voorkeur zijn denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awesome! Ik ben jaloers. :9~


    You are beautiful, you are love.

    Dat is toch een korset en geen korsage? Anyways, gaaf! Ik wil eigenlijk ook wel een korset hebben, maar ik ben te lui om ernaar te zoeken x'D
    Ik zou zeggen wit bloesjes eronder (dus inder je korset een bloesje aan), lange zwarte broek erbij, leuke schoenen en misschien sieraden en klaar.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, echt mooi! Ik zou er ook wel een willen, maar ik ben te dik dus dat zou er niet uitzien... Ik zou er gewoon een wit shirt of blouse onder aan trekken...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    Wauw, echt mooi! Ik zou er ook wel een willen, maar ik ben te dik dus dat zou er niet uitzien... Ik zou er gewoon een wit shirt of blouse onder aan trekken...