• Mijn vader en ik hebben sinds vorig jaar de traditie, als je het al zo kan noemen , in elk geval de afspraak, om elk jaar met zijn tweeën een stedentrip te doen
    Dit omdat onze vakanties altijd beperkt worden door mijn broer
    En ik echt dol ben op reizen en cultuur enzo.
    Wij willen het voor volgend jaar vroeg van tevoren plannen voor als we een aanbieding ofzo tegenkomen
    En ik mag zoals de vorige jaren weer een stad uitkiezen
    Maar ik zit een beetje te twijfelen
    Ik wil opzich wel graag naar Londen, maar ik zou ook graag naar een land willen waar ik nog nooit ben geweest , en ik ben al wel in Engeland geweest.
    Dus ik vroeg me af of julile nog leuke grote steden weten
    Ik ben al in Parijs en Berlijn geweest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Milaan?
    Brussel, lol nee, slecht idee :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    italie, spanje, portugal, duitsland, frankrijk, oostenrijk, zwitserland


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil doodgraag eens naar Rome :3
    Venetie is ook heel mooi, en dan moet je vooral eens gegondeld hebben :3
    Ik hoor altijd dat Barcelona ook een succes is...
    en verder, misschien eens wat rondkijken op het internet bij van die reisbureau's en bezien wat je trekt. Je hebt van de sites die vooral/voornamelijk stedentrips aanbeiden.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik wil doodgraag eens naar Rome :3
    Venetie is ook heel mooi, en dan moet je vooral eens gegondeld hebben :3
    Ik hoor altijd dat Barcelona ook een succes is...
    en verder, misschien eens wat rondkijken op het internet bij van die reisbureau's en bezien wat je trekt. Je hebt van de sites die vooral/voornamelijk stedentrips aanbeiden.

    Oe ja
    Wij boeken alleen een reis en hotel zeg maar
    Want we houden van het zelf ontdekken van een stad
    En we proberen ook altijd originele dingen te doen, zo zijn wij in Berlijn ondergronds gegaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bergen, Venetië en Praag zijn ook heel leuk (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Venetië!

    milaan ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wenen is echt prachtig!


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Wenen is echt prachtig!

    Daar willen mijn zus en ik samen heen,


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Praag, echt een hele mooie en leuke stad (:


    Take risks and conquer your fears.

    Londen is echt supermooi! Maar als je dat niet wilt kun je nog altijd naar Praag, Milaan, Venetië, Rome, Barcelona, Sevilla, Valencia of Madrid gaan. Allemaal echt geweldig!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Praag, Boedapest? Boedapest is echt mooi c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heathrow schreef:
    Londen is echt supermooi! Maar als je dat niet wilt kun je nog altijd naar Praag, Milaan, Venetië, Rome, Barcelona, Sevilla, Valencia of Madrid gaan. Allemaal echt geweldig!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Rome en Venetie zijn allebei echt heel leuk. Ik vond Madrid ook heel mooi, en gezellig. Maar als ik jou was zou ik naar londen gaan (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Venetië is echt superdruk - maar toen wij er waren was het ook zomervakantie , dus jaa.. -
    Barcelona <33


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa