• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik grinnik 'zal ik proberen te onthouden. Rose? waarom ben je rood?' vraag ik haar alsof ik het echt niet weet. Ik laat het alweer wat warmer worden. Ik zorg dat de lucht rond mijn lichaam gewoon blijft.

    Braxlin
    "Goede vraag eigenlijk." mompelde ik nietsvermoedend. Ik deed mijn jasje boven mijn jurk snel uit.
    "Heb jij het niet warm?"




    }HAHAHHAHAHAHAHA... NO :P
    zal niet gebeuren. Ik wil wel gaan zwemmen, maar niet in de zee ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Nee.' zeg ik lichtjes fronsend. Ik laat het nog wat warmer worden. 'Ben je ziek?' Ik voel aan haar hoofd en laat mijn hand extra koel overkomen. 'Tjees Rose je gloeit.' mompel ik zachtjes toneelspelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Nathan was weggelopen. Oke. Ik moest Timo vinden ik moest en zou met hem gaan praten. Dus hoe dan ook rende ik de school uit en voordat hij en Sky weg konden lopen riep ik Timo. 'Timo!' Riep ik luid terwijl ik rende.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zijn er mensen die aan deze RPG zouden willen meedoen? (:

    PS: this is going to be interesting. (:


    kindness is never a burden.

    Timothy Rhine
    Timo schrok een beetje toen Sky hem overeind trok aan zijn hand en hem meenam naar het bos. "Kom mee, naar het bos," zei Sky. "Het is rustgevend en er komen niet veel anderen. En dat is precies wat jij nodig hebt volgens mij." Op dat moment was Timo erg blij dat Sky bij hem was want anders had hij zonder er omheen te kunnen met Nathan moeten praten maar toen deed iets Timo stoppen. Of beter gezegd iemand. Amare riep zijn naam. Even was Timo verbaasd en stopte maar liep toen verder met Sky.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    We zitten hier nu al een uur of 2 aan het bed van meneer Gaisford en ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Vans zou je niet beter terug gaan naar school? Wat slapen, ergens anders aan denken?' Ze kan natuurlijk hier ook blijven slapen maar ... ah het is haar keuze. 'Ik beloof je dat ik morgen terug kom om hier samen te zitten.' zeg ik tegen haar. Ik wil niet dat ze alleen moet wachten tot hij wakker word maar nu moet ik terug naar Axton. Ik mis hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Woods.
    Vans schudde haar hoofd,"Nee, ik ga hier blijven slapen." zei ze en keek naar Alexi. "Wil je Dave zeggen dat ik bij een vriendin blijf logeren en geef dit maar af aan het secretariaat." Vanessa overhandigde Alexi een briefje waarop stond dat ze voor even niet meer naar school zou komen, desondanks het Kerstvakantie was en ze dus naar huis mocht, omdat ze familieproblemen had. De enige reden waarom Vans het briefje moest afgeven was omdat het reëler zou lijken tegenover Dave en omdat ze aan het begin van het jaar haarzelf had genoteerd bij diegene die tijdens de vakantie niet naar huis gingen om het te vieren. "Ga maar naar Axton, Alexi," fluisterde Vans en de moeheid begon op te laaien. "Ik weet dat je liever bij hem bent dan bij mij."


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Dat is het niet Vans dat weet je. Ik wil je hier niet alleen laten zitten, niet zo maar ik kan niet heel lang wegblijven aangezien de kindjes borstvoeding nodig hebben;' zeg ik zachtjes en geef haar voorzichtig een knuffel. 'Ik ben graag bij je, je bent mijn vriendin, en ik beloof dat ik morgen terug kom. Ik sleur Leslie ook wel mee, en dan zitten we hier samen ok? Axton kan wel af en toe komen met de kinderen als er iets is.' Ik knijp zachtjes bemoedigend in haar schouder en loop dan zuchtend de kamer uit. Ik pak mijn gsm en bel naar Axton. 'Ax? Kan je me komen halen?' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Verbaasd als ik was keek ik hem na. Hij stopte? Hij liep weer verder en ik liep ook door. 'Timo. ' zei ik nog zacht. Ik zuchtte en rende en pakte zijn pols. 'Kunnen we prsten?'

    (Going off xxx)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik lach en druk een kusje op haar wang. 'Dit moet er vast raar uitzien voor anderen.' grinnik ik en zucht dan. 'Wil je nog wat zwemmen of straks terugkeren?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij moet er om lachen en hij drukt een kus op mijn wang. Hij grinnikt en zegt dat het er vast raar moet uitzien voor anderen. 'Nee joh! Hoe kom je daar nou bij? We liggen alleen maar in zwemkleding bij een meertje..' Ik zwijg even. En dan vervolg ik, 'terwijl het winter is.' Hij vraagt of ik nog wil zwemmen of zo terug gaan. 'Hm, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, wat jij wilt. We moeten alleen wel op tijd aan de pizza's beginnen want ik denk niet dat het leuk is dat wanneer ze er zijn we zelf de hele tijd in de keuken staan om pizza's te maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie Whitefield
    In eerste instantie lijkt Timo te schrikken en bijna denk ik dat hij zijn hand los zou trekken om vervolgens te weigeren mee te gaan. Maar dan lijkt hij zowaar weer blij en ik glimlach naar hem. Als Timo ineens stopt met lopen merk ik dat ik zijn hand nog beet had en ik laat die los. Ik kijk achterom, het is Amare. Ik vind haar en Timo een leuk stel samen. Maar dan loopt Timo gewoon door en ik begin te vermoeden dat zijn humeur daarom zo slecht was. Ik loop tot voor Timo en laat hem dan stoppen. 'Is er iets tussen jou en Amare?' Vraag ik hem dan en kijk op naar hem. Hij is langer dan ik, kleine wolkjes van warme adem komen uit onze monden. Zo koud is het buiten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Ik beet op mijn lip toen ik de woede weer in hem zag en zuchtte.
    Ik begreep het wel en blijkbaar gaf hij ook daadwerkelijk om me gaf. Hij temde meteen zijn woede en ik werd weer rustig. 
    Ik maakte ook voor hem een broodje en ik gaf het boordje aan hem. 'Alsjeblieft. ' zei ik toen en ging naast hem zitten. 
    Na mijn broodje leunde ik achrerover. 'Ga je vandaag naar je ouders?' Vroeg ik toen en keek hem An. Mijn handen op mijn buik ik pakte zijn hand en legde die erop. Het kind begon meteen te schoppen en ik lachte. 'Dit blijft vreemd. ' zuchtte ik en doelde op het feit dat het kind steeds bewegelijker werd als John de buik aanraakte.
    Ik legde mijn hand op die van John en sloot voor een seconde mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 10:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Nee.' zeg ik lichtjes fronsend. Ik laat het nog wat warmer worden. 'Ben je ziek?' Ik voel aan haar hoofd en laat mijn hand extra koel overkomen. 'Tjees Rose je gloeit.' mompel ik zachtjes toneelspelend.

    Braxlin
    "Dat kan niet... Ik voel me niet slecht." buiten die hitte dan. Ik legde mijn handen over zijn hand, zodat die op mijn voorhoofd moest blijven liggen. Zijn koude hand deed goed, al was hij maar nipt niet te koud.
    Ik beet verward op mijn lip. Je kon toch niet zomaar in 3 seconden het zo warm krijgen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Dat is het niet Vans dat weet je. Ik wil je hier niet alleen laten zitten, niet zo maar ik kan niet heel lang wegblijven aangezien de kindjes borstvoeding nodig hebben;' zeg ik zachtjes en geef haar voorzichtig een knuffel. 'Ik ben graag bij je, je bent mijn vriendin, en ik beloof dat ik morgen terug kom. Ik sleur Leslie ook wel mee, en dan zitten we hier samen ok? Axton kan wel af en toe komen met de kinderen als er iets is.' Ik knijp zachtjes bemoedigend in haar schouder en loop dan zuchtend de kamer uit. Ik pak mijn gsm en bel naar Axton. 'Ax? Kan je me komen halen?' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'