• Hi!

    Ik wou graag mijn frustratie kwijt hier. Het is misschien niet een groot probleem, maar wel iets waar je je dood aan kunt ergeren!!
    Ik heb een vriendin en die word elke keer als ik wat zeg via social media boos. Als ik gewoon kortaf doe als ik bezig ben zegt ze dat ik boos tegen haar doe, en als ik eerst gereageerd heb en ik moet snel weg gaat ze zeggen dat ik haar negeer, en dat ik dan chagrijnig doe en dat ik iets tegen haar heb??
    Het is één van mijn beste vriendinnen, maar via social media voelt het heel anders. Ze word snel gefrustreerd als ik iets verkeerds doe in haar ogen. Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar ik merk het niet. Mijn andere 2 beste vriendinnen denken er hetzelfde over als mij. Maar als we real aan het praten zijn, vooral op school is er helemaal niets aan de hand.

    Ik heb er al aan gedacht om helemaal niet meer te gaan reageren via internet zodat ze niet boos kan worden als ik opeens niets meer zeg. Maar ik zit veel op twitter, en dan denkt ze sws dat ik haar negeer... Kunnen jullie helpen??

    -sorry als jullie vinden dat ik me aanstel en dat deze topic onïnteressant is.
    -neem een kijkje op mijn profiel? :)
    -reageer pls.. hulp nodig.

    Liefs Marit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik snap dat dat vervelend is! Via social media kunnen mensen woorden heel anders opvatten en ik denk dat je vriendin zich iets te veel aantrekt van jullie internetcontact en daarom meteen boos word als je even geen tijd hebt om te antwoorden. In haar ogen lijkt het dan alsof je haar negeert.
    Praat er eens met haar over in het echt. Dat lijkt me de eerste stap. Leg haar uit dat je haar níet negeert en dat je niet altijd kunt antwoorden op social media. En als je vriendin nog steeds vervelend blijft doen zou ik twitter en alles even met rust laten.
    Het kan namelijk behoorlijk uit de hand lopen als mensen elkaar niet begrijpen via internet...


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Ik snap dat dat vervelend is! Via social media kunnen mensen woorden heel anders opvatten en ik denk dat je vriendin zich iets te veel aantrekt van jullie internetcontact en daarom meteen boos word als je even geen tijd hebt om te antwoorden. In haar ogen lijkt het dan alsof je haar negeert.
    Praat er eens met haar over in het echt. Dat lijkt me de eerste stap. Leg haar uit dat je haar níet negeert en dat je niet altijd kunt antwoorden op social media. En als je vriendin nog steeds vervelend blijft doen zou ik twitter en alles even met rust laten.
    Het kan namelijk behoorlijk uit de hand lopen als mensen elkaar niet begrijpen via internet...


    Super bedankt, ga het haar morgen meteen uitleggen!

    CaroMaritxx schreef:
    (...)

    Super bedankt, ga het haar morgen meteen uitleggen!


    Veel succes!


    You are beautiful, you are love.