• Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.

    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht. Gebruik deze met wijsheid!

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Harry Potter naam op te geven. Deze kiest u best na het maken van de Sorteerquiz, zo kan u indien u dat wenst een naam kiezen die het beste bij uw huis hoort. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De Beste tovenaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.
    Het huis dat de House Cub wint, krijgt ook een prijs.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Hoe kunnen de huizen punten verdienen:
    Voor elk gemaakt examen krijgt een student een score in de vorm van punten . Deze punten wordt bij het corresponderende huis geteld.
    Voor elke student die binnen de eerste week zijn examen indient, krijgt het corresponderende huis 5 extra punten.
    Voor elke student die zijn examen niet indient, verliest het corresponderende huis 5 punten.
    Voor elke student die uitstelgedrag vertoont, verliest het huis 1 punt.
    Voor de beste student per examen, verdient het corresponderende huis 10 extra punten.
    Voor de student die het eerst indient, verdient het corresponderende huis 5 extra punten.

    Nota:
    In elk huis zit een verschillend aantal leerlingen. Daarom wordt er gewerkt met verhoudingen. Zo worden de resultaten voor bijvoorbeeld de leerlingen in Huffelpuf maal vijf gedaan, bij Ravenklauw maal 3.33 en bij Griffoendor maal 1.4. Indien een leerling van Huffelpuf, Ravenklauw of Griffoendor tijdens het examen het best heeft gepresteerd, worden de punten niet verdubbeld!
    Studenten met een vrijstelling kunnen geen punten behalen bij het desbetreffend examen.


    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Helena Ravenclaw

    Eerstejaarstoveraars:
    Griffoendor (14 ptn.)
    Sirius Black
    Lily Evans
    Hermione Granger (5 ptn.)
    I
    Rubeus Hagrid
    Remus Lupin
    George Weasley
    Ginny Weasley (5ptn.)
    I

    Huffelpuf (25 ptn.)
    Suzanne Bonkel (5 ptn.)
    I
    Nymphodora Tops

    Ravenklauw (16.65 ptn.)
    Luna Lovegood (5ptn.)
    I
    Mad-Eye Moody
    Moaning Myrtle

    Zwadderich (20 ptn.)
    Andromeda Black
    Regulus Black
    Astoria Greengrass (5 ptn.)
    I
    Bellatrix Lestrange
    Draco Malfoy (10 ptn.)
    I
    Lucius Malfoy
    Merlin (5ptn.)
    I
    Pansy Parkinson
    Severus Snape
    Blaise Zabini


    Eerstejaarsexamen:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 11:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    elke sec. nieuw bericht.. haha loll


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Horizons schreef:
    (...)Ja.


    Oke super! Ik had zwadderich en ik wil graag blaise zijn, maar ik ben zijn achternaam vergeten... Ik zoek 'm even op


    Never forget who you are

    Rubeus Hagrid YEAH I'ts me!!


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    ik ging echt plat:

    Eerstejaarsexamen:
    Coming soon.


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    X1D4everX schreef:
    ik ging echt plat:

    Eerstejaarsexamen:
    Coming soon.


    Ik snap niet wat daar grappig aan is...tell me? *puppy-eyes*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Walcottx1D schreef:
    (...)

    Oke super! Ik had zwadderich en ik wil graag blaise zijn, maar ik ben zijn achternaam vergeten... Ik zoek 'm even op
    Blaise Zabini?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Blaise Zabini?


    Jups dat was 'm! Dus ik wil graag zo heten :')


    Never forget who you are

    PercyWood schreef:
    Ikke graag.
    Zwadderich - Draco Malfoy

    Evening, son. :'DDDD

    IK VIND DAT ER OOK EEN SCABIOR MOET KOMEN. lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andromeda Black zit in Zwadderich (:

    Demustachana schreef:
    (...)
    Evening, son. :'DDDD

    IK VIND DAT ER OOK EEN SCABIOR MOET KOMEN. lol.

    My father will hear about this! :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niobe schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat daar grappig aan is...tell me? *puppy-eyes*

    GWn veel


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    PercyWood schreef:
    (...)
    My father will hear about this! :3


    ik heb die zin daarnet serieus moeten gebruiken haha d:

    Sneep! Snape is gaaf =D


    Every living creature dies alone.

    Slytherin.
    Mag ik Severus Snape?


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Slytherin.
    Mag ik Severus Snape?
    NewStyles heeft die naam gekozen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?