• Yay, topic 300!
    Overwinningsdans en -backflip!

Leden:
    Sarah – Micat - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Calantha - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele -Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]
    Bes -Frodo- is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg

Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - NOI - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Howell - is 18 en wordt 17 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Kairi - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Skynobi - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 16 en wordt 17 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

Rode permanente leden zijn awesome sinds 100< topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10< topics.

Alle plaatjes, zodat iedereen blij is:

MENSEN, HET IS BIJNA KERSTVAKANTIE

En lieve kindertjes, onthoud:

[ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:35 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2012 - 18:11 ]

Mijn username is een kopje, geen plaat

Ik ben al meer dan een jaar verliefd maar ik noem die jongen gewoon mijn crush want ik vind "de jongen op wie ik verliefd ben" te lang klinken.

Say you love me, and the silence will set you free.

musicsmylife schreef:
    Ik ben al meer dan een jaar verliefd maar ik noem die jongen gewoon mijn crush want ik vind "de jongen op wie ik verliefd ben" te lang klinken.
    Ik heb al 3 maanden en een beetje een crush en ze zeggen dat je na 4 maanden geen crush meer hebt maar verlieft ben, dus ik ben bijna verliefd(cat)

@Sarah, wetenschappelijk duurt het verliefd zijn maar negen meestal maanden. Als je geluk hebt, gaat het gevoel over in een gevoel van geborgenheid en da's 'liefde' :Y)

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Mirana schreef:
    @Sarah, wetenschappelijk duurt het verliefd zijn maar negen meestal maanden. Als je geluk hebt, gaat het gevoel over in een gevoel van geborgenheid en da's 'liefde' :Y)
    Er is ook een verschil tussen crush en verliefd

:cccc

Terug van mijn crush z'n birthday! Het was echt super gezellig en onder de film sloeg hij z'n arm om me heen. :3

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Two schreef:
    Terug van mijn crush z'n birthday! Het was echt super gezellig en onder de film sloeg hij z'n arm om me heen. :3
    Mijn crush is op dit moment droevig :c

Micat schreef:
    (...)Mijn crush is op dit moment droevig :c

Ahw. ;(

Two schreef:
    (...)

Ahw. ;(
    Allemaal de schuld van Sony!

Hier wordt mijn tumblr mee volgespamd

cherrigal:

Dear Sony and Universal,

look at what you have done. you see these pictures, these pictures show just how depressed you have made Jordan and his Subscribers. Minecraft style has entertained the whole world, and then you have to get jealous of Jordan’s success and shut it down. Minecraft Style brought us Tumblr fans together. we were so excited when it came out, 28 fans went into a chat room and had the best time ever. I had to restart my computer because the chat was going at 100mph. After the video ended we repeated it, again and again.

Now that minecraft style is gone, It’s like you stole our national anthem. Minecraft style helped us bond. it helped us realize that you can have best friends that live on the opposite side of the world. That distance can’t stand between friends. I don’t think you realize how hard this is on some of us. For me minecraft style has helped me smile when I thought that all hope was lost. now what am I going to do when I have had a bad day?

as for Jordan and everyone else that put there heart and soul into that video. you just had to swoop in and tear up their pride and happiness. its like when a child draws a picture and it gets hung up for the world to see, then some cruel individual comes along and rips it up. that cruel individual is you. Jordan spent months planing and working on the video. I remember how excited he was when he posted a vlog about the success of Minecraft Style. He had a smile that lit up the room that he was in and the tag for days.

I hope that you wake up and realize what you have done. I hope it leaves a bitter taste in your mouth.

Zombie Pigman
    This article is about the Zombie Pigman. For the Pigman, see Pigman. For the Pig, see Pig. For the Zombie, see Zombie.

Veel variaties(cat)

Mirana schreef:
    (...)
    Mag ik eerst uw facebook ofzo, of liever niet? :Y)

Tadaaa!

Even the smallest can change the course of the future

Gooood morning peeps!

Ik moet echt gaan studeren o.o
    Dit is mijn laatste reactie voor vandaag in dit topic. Zo niet, mag je me slaan.

Ohjee

Even the smallest can change the course of the future

Goodmorning!
    Succes met leren!

BES, JE BENT ONLINE

But I still have this faith in the truth of my dreams.