• ik ga werken als bediende in de VIPlounge waar ik rond ga met habjes en drankjes. maar ik weet dus niet wat ik aan moet. Het is bij een paardrij compotieties (hopelijk begrijp je wat ik bedoel) Dus wat zou ik heb beste aan doen? en wat zou ik met mijn make up moeten doen? x.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Gewoon iets netjes aan doen lijkt me? En met make - up gewoon neutraal houden. c:

    Een witte blouse? Ik werk ook weleens achter de bar/moet rondlopen met dingen en ik moet áltijd een witte blouse aan.

    Perelson schreef:
    Gewoon iets netjes aan doen lijkt me? En met make - up gewoon neutraal houden. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Witte blouse en zwarte broek. Zachte make-up, dus geen zwarte eyeliner of zo. Gewoon mascara en lipgloss.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Witte blouse, zwarte broek. Dat is meestal wat je aan moet met horeca werk. Niet te veel make-up, gewoon een beetje mascara.
    Je kan het anders toch ook gewoon even vragen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Witte blouse, zwarte broek. Dat is meestal wat je aan moet met horeca werk. Niet te veel make-up, gewoon een beetje mascara.
    Je kan het anders toch ook gewoon even vragen


    ja dat heb ik gedaan en die zei trek maar gewoon iets aan......nou daar heb ik veel aan :|


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik zou ook voor een witte blouse en een zwarte broek gaan, maar toch zou ik je willen aanraden iets warms (warm hemd?) onder die blouse aan te trekken. Zelfs als de wedstrijden in een overdekte rijhal plaatsvinden, kan het er stervenskoud zijn, zeker met dit weer (ik spreek uit ervaring; ik heb een keer met een paar vriendinnen de cijfers gedaan bij een keuring en daar hadden we ook kledingvoorschriften, maar na een tijdje trokken we onze jassen maar weer aan omdat we blauwe lippen kregen).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zou ook voor een witte blouse en een zwarte broek gaan, maar toch zou ik je willen aanraden iets warms (warm hemd?) onder die blouse aan te trekken. Zelfs als de wedstrijden in een overdekte rijhal plaatsvinden, kan het er stervenskoud zijn, zeker met dit weer (ik spreek uit ervaring; ik heb een keer met een paar vriendinnen de cijfers gedaan bij een keuring en daar hadden we ook kledingvoorschriften, maar na een tijdje trokken we onze jassen maar weer aan omdat we blauwe lippen kregen).


    bedankt voor de tip!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Naturel, netjes en countryside met een paardenstaart. Een broek, dat is gemakkelijk een warm, maar geen spijkerbroek en ook geen al te nette. Skinny jeans kan eventueel wel met warme laarzen. Doe een bodywarmer aan met een lekkere fleece, met een beetje kakieneus erin verwerkt qua ambiance. Hou je shirt vrolijk en passend bij de outfit en geen grote oorbellen en sieraden. Donker bruine riem is leuk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    Naturel, netjes en countryside met een paardenstaart. Een broek, dat is gemakkelijk een warm, maar geen spijkerbroek en ook geen al te nette. Skinny jeans kan eventueel wel met warme laarzen. Doe een bodywarmer aan met een lekkere fleece, met een beetje kakieneus erin verwerkt qua ambiance. Hou je shirt vrolijk en passend bij de outfit en geen grote oorbellen en sieraden. Donker bruine riem is leuk.


    ik denk gewoon dat ik het bij een witte blouse hou met een zwarte broek maar die laarzen zijn een goed idee.. Ik heb net nog door gekregen dat ik alleen maar binnen sta waar verwarming is xd lucky me!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:17 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    succes ! (:
    qua make-up zou ik alleen maar een beetje mascara & lipgloss opdoen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    RStylinson schreef:
    succes ! (:
    qua make-up zou ik alleen maar een beetje mascara & lipgloss opdoen !

    dank je wel :)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    blackbride schreef:
    (...)

    ja dat heb ik gedaan en die zei trek maar gewoon iets aan......nou daar heb ik veel aan :|

    Nou als ze dat zeggen maakt het helemaal niet uit wat je aantrekt, áls het maar gewoon netjes is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.