• Mijn gym viel uit, wat resulteerde in het volgende gatenkaasrooster;
    vrij, les, vrij, les, vrij, vrij, les, vrij. Dus nu moest ik twee uur wachten op een uurtje Nederlands, waar we wat gaan lezen in de klas..
    Zo'ne onzin, maar helaas, we moeten gewoon gaan. Nog vijftig minuten plus pauze te gaan..
    Hooray. En jullie, hoe is jullie dag?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Alles ging redelijk goed tot de sneeuw besloot twijfel te zaaien waardoor iemand misschien niet meer naar mijn feestje wil gaan.

26 - 02 - '16

Dit zou mijn rooster voor vandaag zijn:
    08.30-10.30: Taal
    10.30-12.30: Aardrijkskunde
    13.00-14.00: Gecijferdheid.

Aardrijkskunde viel uit waardoor ik dus drie tussenuren zou hebben.
    Taal en Gecijferdheid zijn twee zeer kansloze vakken waar niemand iets uitvoert en je niks leert dus heb ik besloten vrij te nemen (: Die vakken zijn toch niet verplicht. Nu vul ik mijn dag met het inpakken van cadeautjes en het schrijven van gedichten want morgenavond vier ik sinterklaas ^^ Eigenlijk zou ik ook een beetje theorie moeten leren, maar daar heb ik geen zin in....

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Ik had ooit een dramatische rooster
    Donderdag
    1ste 4 uur vrij
    les
    vrij
    les

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ik was om tien over twaalf al uit!
    Als ik jou was, zou ik gewoon naar huis gaan.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

aaw das kut!
    En ik heb vanmorgen gewerkt, daarna van kwart voor 2 tot kwart over 5 op school gezeten. Allemaal creatieve dingetjes gedaan, erg leuk :3

As travars

Ik heb gewoon negen uur les gehad :c

•*• Lululu •*•

Mijn vrijdag is sowieso ronduit ...
    les, les, vrij, vrij, les, vrij, les, les. Die laatste twee is gym '--

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Maandag word bij mij ook zo gezellig
    1e en 2e uur vallen uit
    3e vervanging
    4e uitval.
    en daarna weer les. Gelukkig niet zo erg ,maar niet zo handig.

Shoganai i ne~